Ik hoor dat er gisteren iemand het idee had om te stoppen met FOKkenquote:Op zondag 16 november 2008 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik neem alleen ideeëen over waarvan ik zelf beter kan worden!
Welnee, ik maak een bommetje vanaf die brug en spoelen jullie vanzelf op de oever en is het waterpeil laag genoeg voor mij om zelf naar de kant te lopen!quote:Op zondag 16 november 2008 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk, DaMart, onze redder in nood.
Al vrees ik dat ik hem uit het water moet redden.
Welke luchthaven moet ik hebben? Kun je me afhalen? Heb je een slaapplek over of moet ik een hotel zoeken?quote:Op zondag 16 november 2008 19:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je hier komt, kook ik voor je wanneer je wilt
Even kijken wanneer ik een weekend vrij heb dan!quote:Op zondag 16 november 2008 19:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je hier komt, kook ik voor je wanneer je wilt
edinburghquote:Op zondag 16 november 2008 19:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Welke luchthaven moet ik hebben? Kun je me afhalen? Heb je een slaapplek over of moet ik een hotel zoeken?
ook bij jou eet ik niet mee vandaagquote:Op zondag 16 november 2008 19:12 schreef Californium het volgende:
Pasta, met groene pesto, olijven, cherry tomaatjes en geitenkaasIK kan lekker koken
quote:Op zondag 16 november 2008 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even kijken wanneer ik een weekend vrij heb dan!
ik denk er nog even over naquote:Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan nodig ik je bij deze uit om deze winter samen met mij een van de maandagse karaoke avonden te hosten
quote:Op zondag 16 november 2008 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je even laat weten wanneer, dan kom ik ook om het te filmen!
welnee, met die enorme voeten loopt ie er overheenquote:Op zondag 16 november 2008 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk, DaMart, onze redder in nood.
Al vrees ik dat ik hem uit het water moet redden.
quote:
noou...quote:Op zondag 16 november 2008 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
wrom niet
tis heeeerlijk.... Was ook geen olijven fan, maar deze zijn zwart en klein
en lekker gekruid en niet zo sterk
heerlijk
Ik wil best mee eten, maar mag ik dan wel een steak of iets dergelijks erbij maken voor mezelf en de tomaatjes laten liggenquote:Op zondag 16 november 2008 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
wrom niet
tis heeeerlijk.... Was ook geen olijven fan, maar deze zijn zwart en klein
en lekker gekruid en niet zo sterk
heerlijk
Ik zei toch al dat MPG soms best goede ideëen heeftquote:Op zondag 16 november 2008 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil best mee eten, maar mag ik dan wel een steak of iets dergelijks erbij maken voor mezelf en de tomaatjes laten liggen?
Sjeweettok!quote:Op zondag 16 november 2008 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat MPG soms best goede ideëen heeft![]()
.
mmm, koequote:Op zondag 16 november 2008 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil best mee eten, maar mag ik dan wel een steak of iets dergelijks erbij maken voor mezelf en de tomaatjes laten liggen?
tis pastaquote:Op zondag 16 november 2008 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Een biefstuk dan?quote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef Californium het volgende:
[..]
tis pastadaar maak je toch geen steak bij
ow....in dat geval dan hoef je niet mee te etenquote:Op zondag 16 november 2008 19:25 schreef Muck het volgende:
[..]
noou...
tomaten zijn de vruchten van de duivel, olijven vind ik gewoon écht niet lekker en in pesto zit olijfolie, waar ik helaas allergisch voor ben
quote:Op zondag 16 november 2008 19:31 schreef Californium het volgende:
[..]
ow....in dat geval dan hoef je niet mee te etenVolgende keer iets zonder tomaten, pesto en olijven voor muckli
quote:
quote:
Ook goedquote:Op zondag 16 november 2008 19:32 schreef Californium het volgende:
[..]
je mag er kip DOORHEEN gooien
want iets erbij eten is not done
quote:
gooi er Muckip door danquote:[..]
Ook goed.
Snijd de steak dan alvast fijn voor MPG en roerbak het door de pasta!quote:Op zondag 16 november 2008 19:32 schreef Californium het volgende:
[..]
je mag er kip DOORHEEN gooien
want iets erbij eten is not done
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |