owjah en dan het liefst met griekse honing eroverquote:
quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 08:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah en dan het liefst met griekse honing erover
dat dusquote:
je heb die appeltaart vla ook in portie verpakkingen!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
De zuivelhoeve boerenvla's zijn wel lekker, alleen die appeltaart wordt na 1 dag al ranzig. Rot dat die dus in 1x op moet
Maar de saroma's blijven bij mij op 1.
Oeh, dat heb ik niet gezien. Ik zie alleen die grote potten in de supermarkt (AH XL).quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:35 schreef casper019 het volgende:
[..]
je heb die appeltaart vla ook in portie verpakkingen!!
Chocolade mousse is makkelijk om te makenquote:
herman ten blijker herman?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:15 schreef Quispi het volgende:
Witte chocolade mousse van herman desserts te koop bij de jumbo. Zooo lekker!
[ afbeelding ]
Jaa die zijn echt verukkelijk!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:15 schreef Quispi het volgende:
Witte chocolade mousse van herman desserts te koop bij de jumbo. Zooo lekker!
Ja, bestaat nog, iig bij de AH.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:28 schreef Vandaag... het volgende:
bestaat hopjesvla nog? Dat vond ik als kind heel lekker. Met verse slagroom. En anders chocoladevla met slagroom.
Bij de jumbo hebben ze alleen de witte choco en koffie variant. De kokossmaak heb ik zelf ook nog nooit gezien.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:52 schreef casper019 het volgende:
damn balen dater geen jumbo bij mij in de buurt is!! die kokosnoot mouse lijkt me zooooooooooooooooooooooooooo lekker
weet je ook of ze ergens anders te kop zijn??
Btw de nieuwe fruitmousse ''jes van dr oetker zijn ook erg lekker!!
hebe de smaken choco/hazelnoot en appel/braam net geproeft erg lekker
quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:35 schreef casper019 het volgende:
[..]
weet jij of ze nog ergens anders behalfe bij de jumbo te koop zijn?
ergens in amsterdam??
wat zijn dagtoetjes van mona??quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:05 schreef Marmex het volgende:
Striaciatella in die paarse bak van Friesche Vlag & natuurlijk alle dagtoetjes van Mona (ik krijg terplekke honger......)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |