SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Volgens mij zijn het ook 6 maanden.quote:Op zondag 16 november 2008 12:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Revalideren zes weken
dat moeten maanden hebben geleken
quote:Op zondag 16 november 2008 12:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het ook 6 maanden.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:34 schreef Peter6000 het volgende:
NMNS, geslachtofferd door de walgelijke groep Disana
Die denken nu: "nanananana"
Maar uiteindelijk zal het recht zegevieren
Dat gaan we vieren met vele bieren
En met Big Brother zeven.
quote:
tuurlijk nietquote:Op zondag 16 november 2008 17:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ik iemands leven zuur maken.........
borreluur staat er iet bijquote:Op zondag 16 november 2008 18:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tuurlijk niet, stil maar.., toch, als je moet rijmen op "uur", kom je automatisch op "zuur"
![]()
hij (l.s.) kan het nog aanpassen, dat rund (wel een mooi en lang gedicht overigens, tranen met tuiten en ik ben niet de enige hier die zich liet gaan..).
"uur": 108 rijmwoord(en)
![]()
vorige 1 2 3 volgende
bron: http://rijmwoordenboek.gedichten.nl/index.php?woord=uur&x=0&y=0
Ik doelde er alleen maar op dat jij één van de enigen bent die pro Ribas is en de rest ermee "tegen je in het harnas jaagt"quote:Op zondag 16 november 2008 17:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ik iemands leven zuur maak.........
quote:Op zondag 16 november 2008 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik doelde er alleen maar op dat jij één van de enigen bent die pro Ribas is en de rest ermee "tegen je in het harnas jaagt"
Niet te letterlijk opvatten
iets aangepastquote:Op zondag 16 november 2008 12:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het ook 6 maanden.
Slechte manager ben je.quote:
Dat rijmt heul niet!quote:Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef akveor het volgende:
Blijkbaar mag zo'n Peter6000 de zaakjes weer op scherp zetten met deze walgelijke post.
Er blijft veel onduidelijkheid over die bans. De echte redenen mogen blijkbaar niet boven tafel komen. Blijkbaar zijn er uitzonderingen en weet Peter deze wel, en aan de bijval te zijn, Caroline ook.
Keer op keer werd systematisch geprobeerd bepaalde mensen te isoleren door hen consequent Huubsoppers te noemen. Nu het DGK tijdperk voorbij is is blijkbaar 'groep Disana' daar een synoniem voor.
Keer op keer sta ik te kijken van de partijdigheid van de mensen hier op dit forum. Blijkbaar is het aan 'de goede' kant staan belangrijker dan het individu.
Het doet me hier denken aan de film 'The wave'.
Mensen voelen zich blijkbaar zo heimlich dat er van alles geprobeerd moet worden buitenstaanders, anders denkenden, en niet gelijk gestemden te elimineren.
Met andere woorden tolerantie is in mijn ogen zeer ver te zoeken hier op dit subforum.
Daarbij mensen aanvallen die, om voor mij in ieder geval, onduidelijke redenen geband zijn en het weerwoord is ontnomen gewoon laaghartig en laf.
En nee, ik behoor niet tot enige groep. Ik probeer hier mezelf te zijn. Iets wat hier zo goed als onmogelijk gemaakt wordt. Vraagtekens mogen er niet gezet worden. Ongestraft wordt je dan gewoon voor achterlijke uitgemaakt. En mods die komen je dan als bonus nog een paar keer uitlachen.
Waar is het respect gebleven voor je medeposters hier? Is dit het Fok van Danny?
Dat noem je vrije expressiequote:
quote:Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef akveor het volgende:
Blijkbaar mag zo'n Peter6000 de zaakjes weer op scherp zetten met deze walgelijke post.
Er blijft veel onduidelijkheid over die bans. De echte redenen mogen blijkbaar niet boven tafel komen. Blijkbaar zijn er uitzonderingen en weet Peter deze wel, en aan de bijval te zijn, Caroline ook.
Keer op keer werd systematisch geprobeerd bepaalde mensen te isoleren door hen consequent Huubsoppers te noemen. Nu het DGK tijdperk voorbij is is blijkbaar 'groep Disana' daar een synoniem voor.
Keer op keer sta ik te kijken van de partijdigheid van de mensen hier op dit forum. Blijkbaar is het aan 'de goede' kant staan belangrijker dan het individu.
Het doet me hier denken aan de film 'The wave'.
Mensen voelen zich blijkbaar zo heimlich dat er van alles geprobeerd moet worden buitenstaanders, anders denkenden, en niet gelijk gestemden te elimineren.
Met andere woorden tolerantie is in mijn ogen zeer ver te zoeken hier op dit subforum.
Daarbij mensen aanvallen die, om voor mij in ieder geval, onduidelijke redenen geband zijn en het weerwoord is ontnomen gewoon laaghartig en laf.
En nee, ik behoor niet tot enige groep. Ik probeer hier mezelf te zijn. Iets wat hier zo goed als onmogelijk gemaakt wordt. Vraagtekens mogen er niet gezet worden. Ongestraft wordt je dan gewoon voor achterlijke uitgemaakt. En mods die komen je dan als bonus nog een paar keer uitlachen.
Waar is het respect gebleven voor je medeposters hier? Is dit het Fok van Danny?
Sorry LS.. Je komt er niet in voor..quote:Op zondag 16 november 2008 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Soury, je bent gezwicht
Voor een algemeen gedicht
Iets over de mensen
Die hier zijn met hun soap wensen
Je speelt het niet op de man
Iets wat ook helemaal niet kan
Hoe kwam je op het idee?
Niet een rijmpje voor één persoon of twee
quote:
KOMKOMMER.. Nee dat rijmt nergens op..quote:Op zondag 16 november 2008 22:36 schreef Coos het volgende:
Mooie gedichten!!![]()
Ik kan helaas niet rijmen en dichten.![]()
Een komkommer in je reet rijmt niet
maar dicht wel.
wat een bekommerquote:Op zondag 16 november 2008 22:36 schreef Coos het volgende:
Mooie gedichten!!![]()
maar dicht wel.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:36 schreef Coos het volgende:
Mooie gedichten!!![]()
maar dicht wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screw them.
We're going home.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef blomst het volgende:
[..]
wat een bekommer
om een komkommer,
haal die toch uit je reet,
en voordat je het vergeet
eerst onder de kraan voordat je hem opvreet.
CBML is blijkbaar niet zijn ding.quote:Op zondag 16 november 2008 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Peter, wat je zegt is een waar woord
Het is toch net even anders zonder eend aan boord
Wij al weken achter het net vissen
maar blijkbaar kan hij ons node missen
quote:Op zondag 16 november 2008 23:45 schreef Soury het volgende:
Op zondag 16 november 2008 23:42
Hahahahahahahahahahaaa
![]()
![]()
![]()
Anders loopt ze leeg![]()
Shhttt ik loop ook wel es te kutten en te prutsen.quote:Op zondag 16 november 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat doe jij nou Muis ?![]()
volgens mij ging er iets fout
quote:Op zondag 16 november 2008 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Shhttt ik loop ook wel es te kutten en te prutsen.
Hoef daar niet over op mijn vingers worden getikt door fok mutsen
Nouuuu Pietje!quote:Op zondag 16 november 2008 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
CarOnline is er eentje die de sint niet snel zal vergeten
het is iemand door liefde bezeten
belangeloos klaarstaan en in een goede bui
probeert ze de draak te steken met de jongelui
altijd scherp met de juiste toon
dat is wat jou kenmerkt als persoon
wat is nu een passend present?
een simpel schouderklopje, gewoon omdat je zo bent
![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 23:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Coos die ouwe pik
lijkt soms niet helemaal snik.
Maar dat is vast maar schijn,
want zo gek kan niemand zijn.....
Meestal midden in de nacht,
komt ie even heel onverwacht
om het hoekje kijken
om even tegen iemand aan te zeiken.
Maar wel zeiken met een hoofdletter
want Coosje is een pretletter.
Met een Jointje of wat in zijn mik,
heeft ie altijd reuze schik.
Van mollige vrouwen
schijnt Coos niet te houwen.
Ik dacht 45 kg en dan is het beslecht
maar die grens is inmiddels verlegd
de grens is nu zoals ik net kreeg te horen
60 kg dus er valt nog iets te scoren.![]()
Mijn fictieve kado voor Coos zou zijn
een aziatisch opblaaspopje petit en klein.
Maar Coos als je die van me kreeg?
doe je dan wel zachies an, anders loopt ze leeg........
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door liesje1979 op 19-11-2008 11:59:39 ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:49 schreef liesje1979 het volgende:
En voor Mark van Rinsum! (Met dank aan Fan!)
-gedicht-Die is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil hem ook lezen!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil iemand je bereiken !!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wil hem ook lezen!![]()
Of unban hem dan maar snel dan kan dat gedicht gewoon blijven staan.
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Doe niet aan PM.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil iemand je bereiken !!
Zet je pm goed of leeg het anders niet zo zeiken![]()
Heb je ooit persoonlijk voor een kaart die ik kreeg willen bedanken.
Lukte ook niet dus niet zo janken
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:06 schreef Copycat het volgende:
Van deze Pietin die al yoga-end seksstandjes verzint
Tja ben nou eenmaal debiel.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe niet aan PM.
Maar ben gewoon bereikbaar via profiel.
Nâh, klik eens op mijn profiel.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam bereiken via profiel ??
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]Peter hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op donderdag 20 november 2008 08:48 schreef Copycat het volgende:
Ik zoek
een cadeau voor Noek
Ik vind
een lekker kindZij is geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom een sliertje kwijlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog twee dagen!Go hard or go home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:14 schreef Copycat het volgende:
Nog twee dagen om te dichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij gaat je op iets anders richten
Misschien wordt het wel nat met stoom
Als in een droom met banketbakkersroom
Daarom:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor NMNS
wijntje krijg je van mij !quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
nah....... toch best een lief gedicht
of meer een ontboezeming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |