Dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:19 schreef methodmich het volgende:
Zinedine Zidane!
Gaan we morgen al Argentijnen nomineren??
Zidane was de grootmeester. Overzicht, techniek, balvast, schotkracht en precisie allemaal buitenaards bijna. Ik denk zelfs dat Zidane de beste speler geweest is na Van Basten (qua tijdsloop).quote:Op zondag 16 november 2008 16:16 schreef soccerbrain het volgende:
Platini was en speelde als een meastro.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Platini nooit zelf zien spelen, daar zal ik ongetwijfeld iets aan gemist hebben.
Maar ik stem op de grootste voetballer van de laatste 10 jaar, de beste die ik heb zien voetballen (zelfs een keer live)
Zidane dus
Maar aangezien dit over de Beste Fransman OOIT gaat, gaat mijn stem dus naar Michel Platini.quote:Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Platini nooit zelf zien spelen, daar zal ik ongetwijfeld iets aan gemist hebben.
Maar ik stem op de grootste voetballer van de laatste 10 jaar, de beste die ik heb zien voetballen (zelfs een keer live)
Volgens mij is ie gewoon geboren in Frankrijk en heeft ie een Frans paspoort.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar aangezien dit over de Beste Fransman OOIT gaat, gaat mijn stem dus naar Michel Platini.
Volgens mij is er ook niemand die dat ontkentquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij is ie gewoon geboren in Frankrijk en heeft ie een Frans paspoort.
Platini was wel goed maar echt niet het niveau Zidane hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zidane dus
Lol. Sorry. Dacht dat hij doelde op het feit dat Zidane van Algerijnse afkomst is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef WeebI het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook niemand die dat ontkent
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Platini was wel goed maar echt niet het niveau Zidane hoor.
Ff eerlijk, was Platini beter dan? Had hij ook al deze eigenschappen?quote:
Ja, plus dat ie meer scoorde dan Zidane, zich niet liet provoceren, Frankrijk terug op de voetbalkaart zette,quote:Op woensdag 19 november 2008 10:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ff eerlijk, was Platini beter dan? Had hij ook al deze eigenschappen?
- technisch
- balvaardig
- overzicht
- intelligent
- zandkasteel
Meer scoren is voor mij geen reden om een middenvelder beter te vinden dan een andere middenvelder. Platini speelde vlak achter de spitsen, Zidane niet, die kwam vaak meer van de linkerkant.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, plus dat ie meer scoorde dan Zidane, zich niet liet provoceren, Frankrijk terug op de voetbalkaart zette,
En drie maal achtereen voetballer van het jaar was. Hetgeen nog steeds een unieke prestatie is.
Ik denk niet dat ie wist dat er 30 doden waren gevallen.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:44 schreef Homdeck het volgende:
ben je hem niet minder gaan waarderen na het heizeldrama tong?
Wist jij dat al tijdens de wedstrijdquote:Op woensdag 19 november 2008 10:51 schreef Homdeck het volgende:
dat er doden gevallen waren moet ie geweten hebben. Anders is ie knap naïef.
ik was te jong, maar als ik beelden zie van de hoeveelheid lichamen op en langs het veld had ie dat wel kunnen bedenken. zelfs een vermoden had al genoeg moeten zijn om zich in te houden na dat doelpunt.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist jij dat al tijdens de wedstrijd
Misschien heb je gelijk.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik was te jong, maar als ik beelden zie van de hoeveelheid lichamen op en langs het veld had ie dat wel kunnen bedenken. zelfs een vermoden had al genoeg moeten zijn om zich in te houden na dat doelpunt.
Van Hanegem werd topscorer in de eerste divisie met 30 doelpunten op jonge leeftijd.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Hanegem even goed als Zidane? Dat meen je serieus? Van Hanegem was toch meer een werker?²
Nee bij een verkiezing op dat kontinent won ie de eerste plaatsquote:
Jouw posts ademen continue uit dat je van oude makelij bent.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:07 schreef tong80 het volgende:
Ik vind van Hanegem dan ook beter dan van Basten. Klinkt raar voor de jonge generatie maaar zo goed was ie
Ik kan er niks aan doen dat ik 46 ben en meer heb gezien dan jullie.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw posts ademen continue uit dat je van oude makelij bent.²
Met jou kan ik pratenquote:
Heb je Cruijffie ooit gezien ?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Platini was toch niet beter dan Cruijff, en Zidane is toch veel beter dan Cruijff?²
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw posts ademen continue uit dat je van oude makelij bent.²
Als vandaag een Fransman de sterren van de hemel speelt in de nationale ploeg, tegenstanders dolt en vier keer scoort en dat volgende week weer doet, dan zou de overgrote meerderheid van de users hier op die speler stemmen.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:37 schreef Pritt het volgende:
Tong takes over.
Maar alsnog wint Zizou
ik moet zeggen, in deze tribute zie je niet veel bijzonders, behalve veel kopgoals verder een armoedige tribute..sorryquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:49 schreef Radegast het volgende:
Had Zidane in de tijd van Platini gespeeld, en Platini in de tijd van Zidane dan had Platini deze verkiezing gewonnen.
Zidane heeft zijn voetbal gespeeld in een tijd waarin voetbal een veel groter publiek heeft over de wereld. Als je wilde kon je hem elke week aan het werk zien. Deed 'ie briljants dan zagen tientallen miljoenen mensen in 180 landen ter wereld dat binnen 24uur op TV of internet.
Bij Platini was dat niet zo. Wanneer zag de wereld Platini live aan 't werk? Alleen tijdens grote landentoernooien of EC-wedstrijden... Pas toen hij naar Juventus ging kreeg de rest van de wereld een beetje door hoe fenomenaal goed hij was.
Ja, Zidane heeft meer gewonnen. En hij werd wereldkampioen. Maar had Frankrijk wereldkampioen kunnen worden zonder Zidane? Ik denk het wel. Hij was beslissend in de finale (2 goals), maar in de rest van het toernooi? Hij was geschorst na een smerige overtreding, en miste ook één wedstrijd wegens een blessure dacht ik..
Had Frankrijk het EK gewonnen in '84 zonder Platini? Zonder twijfel: NEE!
Daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:14 schreef tong80 het volgende:
Veel te groot verschil.
Zekerquote:
Ik zeg ook niet dat alles van vroeger beter is. Maar ikl krijkf de indruk dat ze de grootsheid van Platini niet in zienquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:00 schreef Blupp het volgende:
ik ben niet te jong en vind de uitslag ook terecht, niet alles van vroeger is beter,
bedankt weebl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |