quote:Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Platini nooit zelf zien spelen, daar zal ik ongetwijfeld iets aan gemist hebben.
Maar ik stem op de grootste voetballer van de laatste 10 jaar, de beste die ik heb zien voetballen (zelfs een keer live)
Zidane dus
Maar aangezien dit over de Beste Fransman OOIT gaat, gaat mijn stem dus naar Michel Platini.quote:Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Platini nooit zelf zien spelen, daar zal ik ongetwijfeld iets aan gemist hebben.
Maar ik stem op de grootste voetballer van de laatste 10 jaar, de beste die ik heb zien voetballen (zelfs een keer live)
Volgens mij is ie gewoon geboren in Frankrijk en heeft ie een Frans paspoort.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar aangezien dit over de Beste Fransman OOIT gaat, gaat mijn stem dus naar Michel Platini.
Volgens mij is er ook niemand die dat ontkentquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij is ie gewoon geboren in Frankrijk en heeft ie een Frans paspoort.
Platini was wel goed maar echt niet het niveau Zidane hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zidane dus
Lol. Sorry. Dacht dat hij doelde op het feit dat Zidane van Algerijnse afkomst is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef WeebI het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook niemand die dat ontkent
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Platini was wel goed maar echt niet het niveau Zidane hoor.
Ff eerlijk, was Platini beter dan? Had hij ook al deze eigenschappen?quote:
Ja, plus dat ie meer scoorde dan Zidane, zich niet liet provoceren, Frankrijk terug op de voetbalkaart zette,quote:Op woensdag 19 november 2008 10:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ff eerlijk, was Platini beter dan? Had hij ook al deze eigenschappen?
- technisch
- balvaardig
- overzicht
- intelligent
- zandkasteel
Meer scoren is voor mij geen reden om een middenvelder beter te vinden dan een andere middenvelder. Platini speelde vlak achter de spitsen, Zidane niet, die kwam vaak meer van de linkerkant.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, plus dat ie meer scoorde dan Zidane, zich niet liet provoceren, Frankrijk terug op de voetbalkaart zette,
En drie maal achtereen voetballer van het jaar was. Hetgeen nog steeds een unieke prestatie is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |