vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
ik heb de kieswijzer gedaan op www.kieskompas.nl en aan de hand daarvan heb ik gestemd... biljet vandaag op de bus gedaanquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:13 schreef Samzz het volgende:
Wie gaat er nog meer stemmen voor waterschap Dinkel en Regge? Ofzo
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij is veel te lang en ik vind hem stom.
ik vind dat er wel wat info bij moetquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:39 schreef Rikketik het volgende:
Maar ik heb wel mooi een oud zeikwijf in een scootmobiel geramd met de bloemenkar.
is je dag toch nog een beetje goed gekomenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:39 schreef Rikketik het volgende:
Goedenavond trouwens.
Wat een kutdag bij de Appie. Ik was al moe, maar hoe de klanten je soms het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen... Was ook nog eens een half uur te laat klaar en wilde net mijn jas aantrekken (rond 17.30), komt die vrachtwagen een uur te vroeg.Kon ik een half uur staan uitladen omdat iedereen nog bezig was.
Maar ik heb wel mooi een oud zeikwijf in een scootmobiel geramd met de bloemenkar.
Was wel een lekkere afsluiter inderdaad.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is je dag toch nog een beetje goed gekomen
Later.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, ik rond hem af voor vandaag
fijne avond allen, spreek jullie wel weer
Regge en Dinkel is hetquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga wel stemmen voor het waterschap maar natuurlijk niet het waterschap Dinkel en Regge.
Goeie zaak, weg met die OPquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zeg je dat mijn ex dan ook even?quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De liefde van de man gaat door de maag en ik voed hem goed dus dat zal wel meevallen.
Bla bla Pepernoten bla bla Sint bla bla Pieten bla bla dat was het wel ongeveerquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:04 schreef Fems het volgende:
Woah, ik heb een heel topic gemist, en ik heb geen zin om terug te lezen.
Korte samenvatting?
je vergeet je paardenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bla bla Pepernoten bla bla Sint bla bla Pieten bla bla dat was het wel ongeveer
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:37 schreef Rikketik het volgende:
Goede OP. Misschien op de een of andere manier dat lijstje nog opleuken, maar het kort en bondig houden.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Regge en Dinkel is hetzit hier in Almelo groot kantoor van.
[..]
Goeie zaak, weg met die OP
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tegen inkorten:quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind dat er wel wat info bij moeten dat kaartje mag je er voor mij part wel uitlaten hoor...
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg je dat mijn ex dan ook even?
Waar is het Twentse Volkslied gebleven? En het Twentse Ros? Dit is echt niet tof...
/CAREquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:35 schreef rulerofdeath het volgende:
en remco heeft het alleen over het kaartje gehad
Waarom merk ik dat dan nooit?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
lief zijn is een deel van mij dat pertinent aanwezig is
omdat dit een SC in FOK is! ik op niemand verlieft ben hier of dat soort dingen. dan hoef ik ook niet lief te doen en kan ik lekker net alsof doenquote:
San is blij dus het is goed!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:42 schreef Samzz het volgende:
Zo vind ik m ook wel tofIIg niet die hele pagina's aan scrollen voor je een keer de eerste post te pakken hebt... en dat kaartje, die was sowieso passé, meer dan de helft zijn niet (meer) aanwezig.
Ik moet lachen om m'n vissen
Doen alsof is niet liefquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
omdat dit een SC in FOK is! ik op niemand verlieft ben hier of dat soort dingen. dan hoef ik ook niet lief te doen en kan ik lekker net alsof doen
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
San is blij dus het is goed!
Jaa, wat jij wilt hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:53 schreef Bob-B het volgende:
[..]
nee maar het is ook niet niet lief dus het maakt niets uit
radstake?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:01 schreef Fems het volgende:
Ik ga ook weer zo..
Maar eens kijken wat ik aan kan doen vanavond..
Nog mensen naar rs?
hoiquote:
project?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankzij de hulp van mn pa is mn project nu keurig bijgesteld
Ik gaat headbangen!!!
Nope, gewoon Enschede City inquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:01 schreef Fems het volgende:
Ik ga ook weer zo..
Maar eens kijken wat ik aan kan doen vanavond..
Nog mensen naar rs?
"Games in de Bibliotheek: Het organiseren van een LAN-Party"quote:
Nu al? Ben je ziek?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:26 schreef Bob-B het volgende:
ik ga zo men bedje in, ff tv kijken en dan slapenval bijna om
Nee niet ziek, gewoon moe, snap er niks van, reed vanmiddag terug vanuit utrecht bij de motorwinkel vandaan en het laatste stuk vanaf apeldoorn moest ik echt harde muziek op om niet in slaap te sukkelen...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nu al? Ben je ziek?
Slaap lekker.![]()
@Rikketik: fallout klinkt als een spelletje, waarom moet je daar mee verder dan?
Omdat ik hem woensdag gekocht heb, maar wegens drukte nog maar een uurtje heb kunnen spelen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:35 schreef MinderMutsig het volgende:
@Rikketik: fallout klinkt als een spelletje, waarom moet je daar mee verder dan?
Het is een spelletje.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Omdat ik hem woensdag gekocht heb, maar wegens drukte nog maar een uurtje heb kunnen spelen.En als ik mezelf niet opleg iets te doen, ga ik zo weer met iets anders bezig. Ligt er vaak een beetje aan wat er in me opkomt, ik ben heel impulsief.
Had ik maar op een tochtig hoekje gestaan met een meisje met pfeifferquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je op een tochtig hoekje gestaan met een meisje met pfeiffer?![]()
Hoi Justin
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Had ik maar op een tochtig hoekje gestaan met een meisje met pfeiffer
ik ben al imuun, dus het laatste maakt me niet uit
Hoi meissiequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je op een tochtig hoekje gestaan met een meisje met pfeiffer?![]()
Hoi Justin
Maar het is ook wel leuk. Het is alleen vaak dat ik iets leuks wil doen maar er opeens iets in mij opkomt dat ook wel leuk is. Dan wil ik bijvoorbeeld gaan gamen, maar bedenk ik me opeens dat ik toch nog wel even dat ene nummer wil luisteren. En voor je het weet ben ik een uur verder en zit ik nog steeds muziek te luisteren. Niet dat muziek luisteren niet leuk was, maar ik vind het dan wel jammer dat ik niet heb kunnen gamen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is een spelletje.Spelletjes moeten leuk zijn, geen verplichting.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Had ik maar op een tochtig hoekje gestaan met een meisje met pfeiffer
ik ben al imuun, dus het laatste maakt me niet uit
Net zoals je nu nog steeds aan het fokken ben, terwijl je wou gamenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:44 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar het is ook wel leuk. Het is alleen vaak dat ik iets leuks wil doen maar er opeens iets in mij opkomt dat ook wel leuk is. Dan wil ik bijvoorbeeld gaan gamen, maar bedenk ik me opeens dat ik toch nog wel even dat ene nummer wil luisteren. En voor je het weet ben ik een uur verder en zit ik nog steeds muziek te luisteren. Niet dat muziek luisteren niet leuk was, maar ik vind het dan wel jammer dat ik niet heb kunnen gamen.
sstquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Er zijn verschillende pfeiffervirussen hè.
Nee, nu had ik juist even tijd gereserveerd om muziek te luisteren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Net zoals je nu nog steeds aan het fokken ben, terwijl je wou gamen
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga weg :w
morgen voetballen om 9:30
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga weg :w
morgen voetballen om 9:30
quote:Gefeliciteerd, je hebt de eerste stap gezet op weg naar een baan bij de landmacht! Je krijgt per post een uitnodigingsbrief voor de voorlichting. Veel plezier!
Oranje is saai. Enige mooie lijkt me om op de grote toernooien met 100.000 oranjefans te pilsen in de speelstad.quote:Op zondag 16 november 2008 10:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ik ga woensdag met 'm naar Oranje
Zoals met het EK in Baselquote:Op zondag 16 november 2008 12:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Oranje is saai. Enige mooie lijkt me om op de grote toernooien met 100.000 oranjefans te pilsen in de speelstad.
Tevens tvp.
Ja ik was er speciaal ff voor naar Basel gegaan en god wat heb ik veel bier gedronken toen! Op verkeersborden gestaan en dan de straten inkijken. echt overal was oranje, overal! Ik heb wel 12 supporters van de andere gezien, die hadden het lef om zich tussen de 100000'en Oranje mensen te begeven. Wat een ervaring!quote:Op zondag 16 november 2008 12:10 schreef Blawh het volgende:
Was je erbij ja?Zoiets lijkt me wel een keer super om mee te maken, je hebt dan een superdag zonder dat de uitslag nog veel boeit.
Spam! Spam!quote:Op zondag 16 november 2008 11:28 schreef Misstique het volgende:
[STA prijsvraag] FOK! zat eens te denken...
Wie heeft er nog een leuk fictief kado voor MiMu of Bob?.
Ik vond het wel grappigquote:Op zondag 16 november 2008 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Er bereiken mij berichten dat ik me gisteren tijdens de downtime, onder invloed van een fles wijn, heb misdragen op de hyves van sommige bekenden.![]()
Als ik dat ook bij een van jullie heb gedaan... sorry.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef Fems het volgende:
toemaar!
Ik denk dat ik zo maar een heerlijk kopje chocomelk voor mezelf ga maken!
Sinterklaas is trouwens vanacht bij mij langs geweest, want toen ik gisternacht thuiskwam bleek sinterklaas wat lekkers in mijn pyjamabroekzak gestopt te hebben!
quote:Op zondag 16 november 2008 13:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]zit die oude man zomaar door je kleren te neuzen, daar zal ik het nog wel eventjes over hebben met hem
Nee aan der kleren, alsie een femsie zat waren er nu heel veel teleurgestelde kindjes geweest in Nederlandquote:Op zondag 16 november 2008 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus sinterklaas zat aan famsiebamsie
Gelukkig ben je nog in ordequote:Op zondag 16 november 2008 13:55 schreef Fems het volgende:
Niet aan mij hoor. Want ik was nog niet thuis. Gelukkig is die nie tgeschrokken van de puinhoop!
Blijf van Sinterklaas af ja.quote:Op zondag 16 november 2008 13:52 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee aan der kleren, alsie een femsie zat waren er nu heel veel teleurgestelde kindjes geweest in Nederland
Als hij van m'n fokvriendinnetje afblijftquote:Op zondag 16 november 2008 14:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Blijf van Sinterklaas af ja.
Fijn hè?quote:Op zondag 16 november 2008 15:18 schreef Rikketik het volgende:
Ik snap nu opeens waarom ik gisteren zo weinig kleine kinderen in de AH zag.
Veel plezier.quote:Op zondag 16 november 2008 15:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga weer Red bull knock out kijken
Heerlijk inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2008 15:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Fijn hè?![]()
Ik kan hier meestal net Sinterklaas kijken op TV en daarna naar de supermarkt en dan is het zo heerlijk rustig.Geen kleine kinderen met kleine karretjes tegen je schenen als je vlees staat uit te zoeken.
Viel spass.quote:Op zondag 16 november 2008 15:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga weer Red bull knock out kijken
Ik zou niet weten wat Kirsten. Weet wel dat ik niet zelfstandig dingen mag initiëren met externe partijen. Ik hou het wel in de gatenquote:Op zondag 16 november 2008 15:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Oeh Bob, ik wilde nog een topic openen maar nu kan ik de info niet meer vinden die ik nodig had.![]()
Er was gisteren bij de afterparty bij Paul de Leeuw een of andere jodokus die vertelde over een groeten-doen-dag die binnenkort gehouden werd. En hij ging dan met die videobanden naar Afghanistan om die aan de militairen te geven.
Maar hij had wat problemen met de marketing van die groeten-doen-dag.
Leek me leuk voor DEF.![]()
Maar weet jij dan misschien hoe, wat, waar of moet ik wachten tot het maandag op de site van Mooi weer de Leeuw staat?
ga de spannende red bull knock-out kijkenquote:
Het is weekend. Die vent van mij zit aan de buis gekluisterd al zappend tussen discovery en national geographic.quote:Op zondag 16 november 2008 16:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga de spannende red bull knock-out kijken
Oh, hij heeft het er nu wel op gedaan. Maar nu is het al afgelopen.quote:Op zondag 16 november 2008 16:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga de spannende red bull knock-out kijken
quote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh, hij heeft het er nu wel op gedaan. Maar nu is het al afgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2008 18:00 schreef ACT-F het volgende:
Raad eens wie ik vandaag gezien heb?Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Dank uquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 18:05 schreef Rikketik het volgende:
Raad is wat ik zo ga eten?Is dat wel een goede raad? Ik adviseer pepernoten. Goed spul man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
joowquote:
quote:
Ja, met mijn nieuwe mobiel prutsenquote:Op zondag 16 november 2008 18:21 schreef rulerofdeath het volgende:
zijn er nog mensen met spannende plannen voor vanavond?
wat voor een?quote:Op zondag 16 november 2008 18:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, met mijn nieuwe mobiel prutsenTelefoonnummers overzetten e.d.
net nu ik hier benquote:Op zondag 16 november 2008 18:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik ga denk ik maar even een filmpje kijken. Ik heb me genoeg verveeld op fok vandaag.
De Nokia E71. Een mooi bling bling dingquote:Op zondag 16 november 2008 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:
wat voor een?
quote:Op zondag 16 november 2008 19:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De Nokia E71. Een mooi bling bling dingBen nu nog de oude gegevens aan het backuppen. Zo meteen dat ding aanzetten. Kijken of hij het wel überhaupt doet
Ja, bij een abonnement. Maar je weet het nooit hè, ook nieuwe dingen kunnen defect zijn. Straks zit ik me voor niets te verheugen hierquote:Op zondag 16 november 2008 19:19 schreef rulerofdeath het volgende:
nieuw gekocht?
Bob! Wat doe je.quote:
Sorry.quote:
herrie door m'n K's Choicequote:
Nathaliequote:
tjah, dat komt wel eens voor jaquote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, bij een abonnement. Maar je weet het nooit hè, ook nieuwe dingen kunnen defect zijn. Straks zit ik me voor niets te verheugen hier
* MinderMutsig gaat op het puntje van haar stoel zittenquote:
Hoi Teun!quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi Teun!
Zo moesten we je noemen, toch?
dat is gunstigquote:
Je doet maarquote:Op zondag 16 november 2008 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi Teun!
Ik ben wel nieuwsgierig naar je echte naamquote:Op zondag 16 november 2008 19:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je doet maar![]()
* Gaat een dansje doen
Hij doet het! Hij doet het! Hij doet het!
mr. Tquote:Op zondag 16 november 2008 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi Teun!
Ik nietquote:Op zondag 16 november 2008 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar je echte naam
Ik ben soms inderdaad Harry in de warrie, maar meestal ben ik gewoon Teunquote:Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind je toch meer een Harry.
Oh, ik denk dat ik genoeg mensen wijs kan maken dat ik Teun heetquote:Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef Bob-B het volgende:
lol als ik je in het echt zou tegenkomen zou ik wel iets hebben vanals je teun zou heten
quote:Op zondag 16 november 2008 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij weet m al![]()
PM het me ff
ik weet het ookquote:
joahquote:
quote:
Okee, ik weet m nou ookquote:Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, wacht. Ik zie nu pas mijn namen erbij staan![]()
!
quote:Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, wacht. Ik zie nu pas mijn namen erbij staan![]()
!
gefeli meidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
heel goedquote:Op zondag 16 november 2008 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ga ik hier niet hardop zeggen, dat wil hij niet hebben, toch?
quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 20:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat kunnen wij allemaal toch gezellig roddelen hè?![]()
Allemaal met de beste bedoelingen natuurlijk.![]()
de goede bedoelingen van ToF-ersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ja, dat denk ik niet hoor, maar dat zou zomaar kunnenquote:
Het doet me denken aan vroeger toen we in een kring gingen zitten en elkaar iets in de oor fluisterden. Dit ging de kring rond en uiteindelijk kwam er iets ander uit dan wat er in het begin ingefluisterd was. In mijn geval kom je dan uit op Teunquote:Op zondag 16 november 2008 20:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat kunnen wij allemaal toch gezellig roddelen hè?![]()
nee hoor. ik zou niet durven liegen tegen jouquote:Op zondag 16 november 2008 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik niet hoor, maar dat zou zomaar kunnen
quote:Op zondag 16 november 2008 20:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het doet me denken aan vroeger toen we in een kring gingen zitten en elkaar iets in de oor fluisterden. Dit ging de kring rond en uiteindelijk kwam er iets ander uit dan wat er in het begin ingefluisterd was. In mijn geval kom je dan uit op Teun
quote:Op zondag 16 november 2008 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee hoor. ik zou niet durven liegen tegen jou
Jij hebt nergens om gevraagd.quote:Op zondag 16 november 2008 20:35 schreef Blawh het volgende:
Dus ik word hier tegenwoordig buitengesloten?![]()
Dan vraag ik het bij deze.quote:Op zondag 16 november 2008 20:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij hebt nergens om gevraagd.
Super! Ik heb Sinterklaas ontmoetquote:Op zondag 16 november 2008 20:48 schreef Fems het volgende:
Hoi jongen met onbekende naam en bob!
Hoe was uwe weekend?
quote:
hoi Bobquote:Op zondag 16 november 2008 20:55 schreef Bob-B het volgende:
HOI WOUTER, GEZELLIG DAT JE ER BENT!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |