quote:MMMM iemand met smaak,Op zaterdag 15 november 2008 18:19 schreef Hyperdude het volgende:
Geef mij maar Devos Lemmens citroen/Belgische mayo.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon te koop bij de Appie (alleen kleine potjes)
quote:Toen het nog in houten vaten zat.
quote:Teveel Topchef gekeken?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
net weer heerlijke mayo geklopt. voor de vitello tonnato vanavond. dus met een fijn zuurtje.
quote:lol. nee dat maak ik al jaren. lees mijn posthistory in cul.
quote:Ja ik bedoel inderdaad het ''prima zuurtje''Op vrijdag 22 oktober 2010 17:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. nee dat maak ik al jaren. lees mijn posthistory in cul.
of bedoel je van dat 'zuurtje'? lol, misschien wel. daarvoor zei ik gewoon: "prima zuur".
quote:ja ik schaam me wel een beetje. ik ben fervent liefhebber van culprog's. net als van kookboeken.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja ik bedoel inderdaad het ''prima zuurtje''Dat zouden Smartcook en Vossius ook zeggen
Ik weet dat je al erg lang in Cul post, ik namelijk ook
quote:Ik ook hoor, anders zou ik dit niet wetenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ik schaam me wel een beetje. ik ben fervent liefhebber van culprog's. net als van kookboeken.
quote:probeer het gewoon zelf te maken. na drie keer proberen heb jij de ideale mayo.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:58 schreef edcetera het volgende:
Ik mis nu juist, die lekkere Nederlandse mayonnaise (mn Zaanse en Remia, Calve is te zoet). Hier in Ierland krijg je alleen al die zure Britse meuk (incl Hellmans) maar dat is alleen voor salades te gebruiken, maar niet op zelfgemaakte patat-friet of een frikandel speciaal.
De enige Mayo, die een beetje in de buurt komt van de Nederlandse is de Poolse.
quote:Ik heb het 2x geprobeert en mislukt. Dus als iemand een goed recept weet met goede bereidingsuitleg voor de echte mayo (zoals Venloose, of zelfs buitenlandse Mc Donalds) dan ga ik dat zeker nogmaals proberen.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
probeer het gewoon zelf te maken. na drie keer proberen heb jij de ideale mayo.
quote:google stroomt over van goede mayo. gewoon experimenteren. mc is met dragon en zaanse volgens mij met een speciaal soort mosterd.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:15 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik heb het 2x geprobeert en mislukt. Dus als iemand een goed recept weet met goede bereidingsuitleg voor de echte mayo (zoals Venloose, of zelfs buitenlandse Mc Donalds) dan ga ik dat zeker nogmaals proberen.
quote:De Mac als in welk land? In NL krijg je een soort van Mad Saus, die bedoel ik dus niet. Dat heeft niks met Mayonaise te maken. Ik bedoel de romige gewone mayo, die ze in sommige landen hebben.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
google stroomt over van goede mayo. gewoon experimenteren. mc is met dragon en zaanse volgens mij met een speciaal soort mosterd.
quote:Recept voor Mayo? Dan waag ik me er ook eens aan.. Zonder keukenmachine want die heb ik nietOp vrijdag 22 oktober 2010 20:14 schreef edcetera het volgende:
@zoalshetis:
Patat frites en frikandellen hebben lekker gesmaakt met de uitjes, Hela Curry en zelfgemaakte mayonaise.
Mijn excuses voor de Hellmans fansvoor de evt non-topic SPAM
Het was helaas wel Godsgruwelijk lekker...
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:19 schreef Hyperdude het volgende:
Geef mij maar Devos Lemmens citroen/Belgische mayo.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |