Zeker de moeite waard om eens te beluisteren.quote:De muziek van The New Earth Group kenmerkt zich door de afwisseling van thema’s, melodieën en lange intense grooves, met roots in een breed spectrum aan muziekstijlen, als jazz, afro, punk rock, funk, fusion en dub. In hun geluid resoneert 70’s Afro Funk en Fusion.
Tja, klaarblijkelijk moest er een niche in de Hanson-markt gevuld worden.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:53 schreef belsen het volgende:
De nieuwe Excelsior-band.
Ze zijn nu schijnbaar helemaal los...
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:53 schreef belsen het volgende:
De nieuwe Excelsior-band.
Ze zijn nu schijnbaar helemaal los...
Ik hoop eigenlijk dat er ook wat verzamelaar of collector's items worden verstuurd, natuurlijk, maar zoals ik al zei: veel hangt af van de overige 50% van de deal. Het is, helaas zou ik bijna zeggen, niet meer zo dat ik de meeste platen van Excelsior persé wil hebben. Afgelopen jaar sprongen voor mij alleen de platen van 13 en Tim Knol er écht uit, hoewel ik ook Fixkes (toch ook wel weer leuk) en The Heights gekocht heb.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef ranja het volgende:
Staat er wel bij of het nieuwe albums zijn, straks krijg je de opruiming van de Excelsior kelder in je brievenbus
Op zich komen er wel goeie dingen uit dit jaar, Blues Brother Castro, Hospital Bombers en Roosbeef waarschijnlijk.
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens. Heb helaas nog niet het hele album kunnen luisteren maar toch al een stuk of vijf tracks en het bevalt me allemaal. Niet briljant maar gewoon erg goede pop.quote:
Kijk dan sowieso alvast even hier. Dat is een eindejaarsoverzicht van Excelsior met 16 downloads, samengesteld door DJ St. Paul.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef Melodicloud het volgende:
Wil wat meer Nederlandse bandjes ontdekken, en weet nooit zo goed waar ik moet beginnen, lijkt me wel leuk dus, zo'n lidmaatschap...
En op Spotify. Hier bijvoorbeeld: http://open.spotify.com/u(...)HXaSrkwTojUmfp6Mw8d6quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef belsen het volgende:
[..]
Kijk dan sowieso alvast even hier. Dat is een eindejaarsoverzicht van Excelsior met 16 downloads, samengesteld door DJ St. Paul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |