Sneu inderdaad. Het wordt tijd dat ik geld ga verdienen zodat ik me een extra zwaar gordijn kan veroorlovenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:18 schreef Pakspul het volgende:
Studenten met hun goedkope douche hokjes
Omdat de warme lucht opstijgt en daar weggaat uit douchegedeelt, en er dus onderdruk ontstaat waardoor het douchegordijn richting jou waait...quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja godverdomme, waarom wappert dat gordijn altijd naar me toe als ik sta te douchen?
En is er dan ook nog iets wat ik kan doen om te voorkomen dat het tegen mijn klamme billetjes aanwaait?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:24 schreef immortalsean het volgende:
je staat daar met een warme straal naar beneden te spuiten ... hierdoor warmt de lucht daar beneden ook op, warme lucht stijgt op, dat betekent dat er een lage druk veld ontstaat aan de onderkant van het douchehok ... lucht verplaatst ook van hoge druk naar lage druk, dus de koude lucht aan de andere kant van het douchegordijn wordt eronder door gezogen naar jou toe ... is er te weinig opening daar voor die lucht om zich te verplaatsen, dan duwt die lucht(druk) tegen het douchegordijn aan en komt dat gordijn tegen jouw klamme billetjes aan.
![]()
In het afvoerputje scheitenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:35 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
Over je eigen benen zeiken tijdens het douchen
Wij hebben een smalle afvoerpijp. Het kan wel maar dan moet ik de schijt met mijn benen gaan pureren alvorens het weggespoeld kan worden.quote:
Gastquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:40 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
Wij hebben een smalle afvoerpijp. Het kan wel maar dan moet ik de schijt met mijn benen gaan pureren alvorens het weggespoeld kan worden.![]()
een opstapje maken en daar het douchegordijn achter hangen of het douchgordijn 50 cm boven de gronf afknippenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En is er dan ook nog iets wat ik kan doen om te voorkomen dat het tegen mijn klamme billetjes aanwaait?
Gewoon door de gaatjes heen trappen en daarna je voet afspoelenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:40 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
Wij hebben een smalle afvoerpijp. Het kan wel maar dan moet ik de schijt met mijn benen gaan pureren alvorens het weggespoeld kan worden.![]()
Echte bazen hebben geen douchegordijn, maar een douchecabine met twee douchekoppen!quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:21 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Sneu inderdaad. Het wordt tijd dat ik geld ga verdienen zodat ik me een extra zwaar gordijn kan veroorloven
Ik doe altijd een beetje laxeermiddel. Dan is het bijna net zo vloeibaar als het water.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gewoon door de gaatjes heen trappen en daarna je voet afspoelen
Achter iedere deur een sanibroyeur!quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:40 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
Een van boven en een op kuthoogte zekerquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echte bazen hebben geen douchegordijn, maar een douchecabine met twee douchekoppen!.
Als ik dat bereikt heb kan ik rustig stervenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echte bazen hebben geen douchegordijn, maar een douchecabine met twee douchekoppen!.
Juist. Jij weet wat vrouwen willen!quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:23 schreef error32 het volgende:
[..]
Een van boven en een op kuthoogte zeker
Ach je vangt hier en daar wel eens wat opquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Juist. Jij weet wat vrouwen willen!
ja, maar als z'n moeder dan binnenkomt?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:06 schreef RealZeus het volgende:
Heel simpel: het gordijn niet helemaal dicht doen, dan heb je er geen last meer van.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:40 schreef JJH het volgende:
Van die klemmetjes die je ook aan het tafellaken van de tuintafel hangt.
Moet je allleen wel roestvrijstalen hebben.
Nou, de douchedeur op slot misschien?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, maar als z'n moeder dan binnenkomt?
Rechtse direct en daarna meteen een linkse hoek geven.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, maar als z'n moeder dan binnenkomt?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
Een douchegordijn
Douchecabine FTW !
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En is er dan ook nog iets wat ik kan doen om te voorkomen dat het tegen mijn klamme billetjes aanwaait?
Dit zijn de onderzoeken die ons leven zin geven.quote:Op zondag 12 april 2009 17:22 schreef obuma het volgende:
Ik ben geboeid door de oorzaak van dit dagelijkse fenomeen, in de proefondervonden wetenschap dat temperatuursverschillen absoluut geen verklaring kunnen zijn: het treed evengoed, en vaak zelfs versterkt!, op bij een steenkoude douche op een warme dag.
Een Canadees onderzoek gaf de Aha-verklaring: het stromende water uit de douche veroorzaakt neerwaartse luchtverplaatsing, die verder horizontaal over de vloer wordt gedrukt, terug omhoog via de wanden, en via het plafond weer terug naar de straal. Deze luchtrotaties aan beide zijden van de straal veroorzaken in de middens ervan een vacuüm: de luchtdruk aan de andere zijde drukt het gordijn het vacuum in.
Met koud water wordt de waterdruk meestal hoger en zo de luchtverplaatsing groter, waardoor het effect juist wordt versterkt.
De grootste verplaatsing van het gordijn vind ook nooit plaats op de (warmste) plek van de straal zelf, maar altijd ernaast. En verrek: in het midden van straal en wand. De luchtverplaatsing is tpv de wanden ook heel duidelijk voelbaar.
Waarna je fles douchegel omvalt omdat er te weinig in zitquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:23 schreef Schokbreker het volgende:
eensch!
Ik zet altijd een fles douchegel op de grond om hem tegen te houden
quote:
iets verder vd grond should do the trick jaquote:Op zondag 12 april 2009 17:39 schreef Adelante het volgende:
Dus eigenlijk moet dat gordijn niet tot op de grond komen en kan de koude lucht er gewoon onderdoor en blijft het ding hangen op z'n plaats
quote:Op zondag 12 april 2009 20:02 schreef Zwartbaard het volgende:
In de ochtend doe ik regelmatig "de Terminator" om de dag met extra zelfvertrouwen te beginnen.
Als ik dan onder de douche sta ga ik gehurkt zitten met mijn ogen gesloten en sta ik langzaam op terwijl ik de theme song van the Terminator neurie.
Negen van de tien keer plakt dan dat douchegordijn tegen mijn been aan en is direct mijn fantasie verneukt.
Terechte klacht dus.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:15 schreef Hephaistos. het volgende:
..voel je opeens zo'n nat en klam stuk plastic dat zich vastzuigt aan je lichaam!
Ik moest gewoon 2x hardop lachenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:40 schreef Ruubstar het volgende:
Het kan wel maar dan moet ik de schijt met mijn benen gaan pureren alvorens het weggespoeld kan worden.![]()
In de ochtend doe ik regelmatig "de Terminator" om de dag met extra zelfvertrouwen te beginnen.
Als ik dan onder de douche sta ga ik gehurkt zitten met mijn ogen gesloten en sta ik langzaam op terwijl ik de theme song van the Terminator neurie.
Negen van de tien keer plakt dan dat douchegordijn tegen mijn been aan en is direct mijn fantasie verneukt.
Terechte klacht dus.
Terechte klacht dus.
This post made my dayquote:Op zondag 12 april 2009 20:02 schreef Zwartbaard het volgende:
Terechte klacht dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |