Je kan ook bobben! gewoon een dronke lor in die kar en de bob fietsen.quote:Op zondag 16 november 2008 10:07 schreef Cynix ® het volgende:
Passen we dat ook nog ff aan.
* Cynix ® heeft geen kids, dus verder geen interesse.
Nee, maar het fietsseizoen staat toch weer voor de deurquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:20 schreef Cynix ® het volgende:
Het is zeker niet het seizoen voor nieuwe biggetjes.
Dat is die met 1GB intern geheugen en 16GB flash en de atom? Welke kleur?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:51 schreef parapono het volgende:
Wat vind je van ruilen tegen een nieuwe asus eeepc 901 met windows xp?mvg parapono
Dat kan beide. Voorwiel kan je wegklappenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zag vanavond iemand met precies zo'n cup hier door het winkelcentrum gaan. Ook zelfde kleur en zo. Mooi ding, al was mij niet duidelijk of je hem achter een fiets moet hangen of los mee moet/kunt wandelen.
Was het een burley of 'een fietskar' er zit namelijk nogal wat kwaliteits en prijsverschil in die dingen. Anyway, deze voor 50 euro is inderdaad nogal een extreme prijs aangezien die krengen rond de 500 nieuw kosten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:41 schreef temp.123 het volgende:
Mijn ouders hebben zon ding toevallig een paar maanden geleden op marktplaats gekocht voor 50 euro, precies dezelfde alleen zit dat 'voorwieltje' er niet meer op. Ze hebben dus wel erg veel geluk gehad met die prijs!
Ik krijg een deja vu met spullen die ik zelfs gratis nog niet kwijt raakte hier.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Nog even en je kunt 'm bewaren voor je kleinkinderen.
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:16 schreef Heider00sje het volgende:
Vraagrpijs 250 euro? Of 375 euro?
Wat verwarrend!
Heel verwarrend inderdaad....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |