quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:43 schreef tong80 het volgende:
Benieuwd wie de hoofd Piet is
Oh ja vanaf 12.00 uur.
Jiij hebt echt niets beters te doen he?quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:43 schreef tong80 het volgende:
Oh ja vanaf 12.00 uur.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:43 schreef tong80 het volgende:
Oh ja vanaf 12.00 uur.
Dat was een minister president. Veel verontrustender is dat Peter Tuinman Nederland moet redden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:10 schreef Adelante het volgende:
Een burgermeester die zegt "gaat u maar rustig slapen", dat hebben we vaker gehoord
Ja dus die kinderen denken van ik zie helemaal geen steltenquote:
Komt dat goed Adelante ?quote:
al dat mooie betonquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:23 schreef Adelante het volgende:
altijd sfeervol almere ook met die beelden
Aart Staartjes deed het het leukste, maar ja nu tijd voor de nieuwe garde.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:26 schreef Frey het volgende:
Die Jeroen blijft een stijve hark. Ik mis Aart of Rik.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:11 schreef Veerboot het volgende:
Wat is dit toch altijd heerlijke tv
Vorig jaar was Rik er toch ook al niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:27 schreef eborn het volgende:
Kon Rik dit jaar trouwens niet, of had hij er geen zin meer in?
Vertrokken na een conflict met de NPS.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:27 schreef eborn het volgende:
Kon Rik dit jaar trouwens niet, of had hij er geen zin meer in?
Ah, ik heb het vorig jaar dan gemist denk ikquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vorig jaar was Rik er toch ook al niet.
restaurant in Spanje begonnen geloof ikquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Die mis ik wel eigenlijk![]()
Wat is daar mee gebeurt?
Ze zei ooit dat ze extra knoflook in het eten deed als haar dochters een avond gingen stappen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:36 schreef Yonjuuni het volgende:
Aan die Jorritsma heb je ook niks, loopt steeds te prutsen op tv en kan niet eens een stoel regelen.
Dat had hij al enkele jaren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
restaurant in Spanje begonnen geloof ik
Aaahhquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:39 schreef Frey het volgende:
Hij werd vergeetachtig en zijn schoenen schenen ook een beetje versleten te zijn. Toen keerde hij weer terug naar zijn restaurantje met zijn geliefde Rosita.
Vind het best inventiefquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zei ooit dat ze extra knoflook in het eten deed als haar dochters een avond gingen stappen.
Zo iemand is dat
precies wat mijn kind van 4 jaar opmerkte!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dus die kinderen denken van ik zie helemaal geen stelten
En terecht
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:43 schreef sacha het volgende:
[..]
precies wat mijn kind van 4 jaar opmerkte!
veel beter krijg je het niet in almere hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een saai stuk stad waar ze doorheen lopen..
Gelukkig neemt sinterklaas en zijn pieten wat kleur meequote:Op zaterdag 15 november 2008 12:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een saai stuk stad waar ze doorheen lopen..
Van de Sint hoorde ik jet toch goedquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:50 schreef Jor_Dii het volgende:
"Zullen we die eenwieler om zeep helpen''
In Utrecht toen daar de officiele sint kwam gingen ze ook weer met de boot weg zogenaamd naar andere plaatsen toe.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:49 schreef Ireth het volgende:
Zeg, blijft die boot daar dan nu ook daadwerkelijk liggen de komende dagen?En hoe doen ze het dan met de illusie dat al die kadootjes daarin liggen? Of wordt dat ding ook verscheept naar het Grote Pietenhuis?
Aha, zat me al af te vragen hoe ze dat zouden oplossen cq uitleggenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In Utrecht toen daar de officiele sint kwam gingen ze ook weer met de boot weg zogenaamd naar andere plaatsen toe.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een rampenstad is almere toch
Alleen die opmerking van het kindje over de opkikkerdag kindjes , reageerde hij beetje afwijzend opquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:56 schreef Frey het volgende:
Die evenementjes met die kinderen vind ik altijd een van de leukste dingen van de intocht. Vooral ook de reacties van Bram er altijd bij.
Echt he, "is dat mooi, of is dat mooi? Dat is MOOI!"quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:56 schreef Frey het volgende:
Die evenementjes met die kinderen vind ik altijd een van de leukste dingen van de intocht. Vooral ook de reacties van Bram er altijd bij.
En dat ie als grap eens een keer NIET de weg kwijt raaktquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:07 schreef Frey het volgende:
Zou het niet prachtig zijn als Wegwijs nog één keer mee zou gaan als Bram straks toe is aan zijn laatste intocht?
En wanneer is de laatste dan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:07 schreef Frey het volgende:
Zou het niet prachtig zijn als Wegwijs nog één keer mee zou gaan als Bram straks toe is aan zijn laatste intocht?
Dat is Jorritsmaquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het blijft almere.
En wat doet die dikke security snol in beeld.
Een intocht van 15 minuten?quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:07 schreef eborn het volgende:
[..]
En dat ie als grap eens een keer NIET de weg kwijt raakt
2010 of 2011 heb ik gelezen..quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wanneer is de laatste dan?![]()
De roddel gaat al jaren maar hij gaat gewoon lekker door.
Ik geloof het pas als ik het bram zelf zie zeggen.quote:
Doet nu dacht ik voor de 3de keer meequote:Op zaterdag 15 november 2008 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Is Ettepet er voor het eerst bij dit jaar?
Oke nog niet eerder opgevallenquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doet nu dacht ik voor de 3de keer mee
Alle ouders hadden geklaagd denk ikquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:17 schreef JohnDDD het volgende:
Ook Sinterklaas doet tegenwoordig een disclaimer bij het schoenzetten
Stoer.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:11 schreef N00dles het volgende:
Hehe, Dieuwertje werd gefilmd vanuit de woonkamer van mijn broertje met uitzicht op het plein.![]()
Leukquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:11 schreef N00dles het volgende:
Hehe, Dieuwertje werd gefilmd vanuit de woonkamer van mijn broertje met uitzicht op het plein.![]()
Betaalt de NOS daar nou nog wat voorquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:11 schreef N00dles het volgende:
Zeker lekker makkelijk verdiend en ik denk dat je nog best een leuke dag hebt als je dat eens allemaal van dichtbij kunt meemaken. Bovendien heb je weer een verhaal voor op feestjesquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:03 schreef N00dles het volgende:
Hehe, dat was ook mijn eerste vraag. Hij krijgt een vergoeding van 400 euro, zei ie. Niet slecht voor een dagje vroeg opstaan en de mensen hun opnames laten doen
Daar trok ik me vroeger toen ik 11 was al op af toen ze dat ochtendprogramma deed op nederland 1quote:
Jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |