Stemmenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:40 schreef Rosbief het volgende:
Persoon van het jaar
Stem op Robin paul Weijers via SMS en win een Ipod Nano!!!
Nee want ze zenden soms ook voetbal uit.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:40 schreef Pakspul het volgende:
Heel SBS moet gewoon afgeschaft worden
Er zijn ook mensen die hun geluk halen door het verkrachten van kleine meisjes. Dan heb ik liever dat ze blij worden van dominosteentjes.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:42 schreef Homdeck het volgende:
mensen die hun geluk halen uit het omgooien van dominosteentjes
Ik gok zo dat die man later als grafsteen een enorme dominosteen laat makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:44 schreef mirved het volgende:
Enige steentje waar ik die robin nog in de buurt van wil zien is deze:
[ afbeelding ]
Ik quote nooit OP's, maar omdat ik om deze moest lachen quote ik 'm lekker welquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef Huilie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een gast joh. Ik wil wedden dat ie thuis in zn bed op dominosteentjes zit te fappen, en als ie thuis de voordeur open doet, de dominosteentjes op weg naar de lichtknoppen en het koffiezetapparaat beginnen te lopen....Get a life...
Subklacht: SBS6...wat een prestatie om telkens dit soort pulp op TV te spuien...![]()
Nou mussen doet hij wel kwaad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef Taurus het volgende:
Die man doet verder toch geen vlieg kwaad? Ik vind die reacties echt stuitend, wat een holbewoners hier zeg.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef Taurus het volgende:
Die man doet verder toch geen vlieg kwaad? Ik vind die reacties echt stuitend, wat een holbewoners hier zeg.
Ik dacht bij dat winterkoninkje ding dat er een mus naar de hemel vloogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:41 schreef Huilie het volgende:
[..]
Stemmen
Vandaag (14 november 2008) 0
Deze week (45) 0
Deze maand (november) 0
Dit jaar(2008) 0
![]()
![]()
Qua karakter komen Robin Paul en ik dicht in de buurt, namelijk perfectionistisch.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef Taurus het volgende:
Ik zou zeggen: sluit jezelf voor een jaar af voor de buitenwereld.quote:Op zaterdag 15 november 2008 03:15 schreef Takketak het volgende:
Denk je dat hele kutspectacel te mijden, kom je dat hoofd in klb tegen! Het ging zo goed!
Owja, Sbs kijkers
Das dus meedoen aan Domino D-Day.quote:Op zaterdag 15 november 2008 03:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
sluit jezelf voor een jaar af voor de buitenwereld.
Hehe, ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gok zo dat die man later als grafsteen een enorme dominosteen laat maken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |