ja lastig pakket hierzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen herkansing voor het karten dus.![]()
[ afbeelding ]
Het is ook makkelijker om Osama Bin Laden en Bush in een kamer te krijgen dan de gehele Fok! MCquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja lastig pakket hierzo![]()
![]()
![]()
![]()
organiseren is niet mijn sterkste kant blijkt maar weer
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goedemiddag dames en heren, kaartjes controle. Uw kaartje alstublieft. Dank u wel. Knip. Kijkt u eens aan, fijne dag nog verder. (x 16060 16059)
Geef maar toe, die fietsbel deed 't emquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Kawa ZX12R Naked bike / 190 pk voor slechts 25½ euro per pkik vind het nog verleidelijk ook
dubbele koplamp derop schroevenleleke radiator covers eraf fleppen
spiegels vervangen
en je hebt een dikke zoniet de dikste fighter die je kunt bedenken
iemand interesse in een bandiet
Lees je eens inquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geef maar toe, die fietsbel deed 't em![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en die bel doet et em natuurlijk
Wie zijn klotequote:Op zaterdag 15 november 2008 14:48 schreef ikookhier het volgende:
ik ben naar de klote
Geerd gaf advies
Die van mijquote:
Dus "naar de klote" is jarigquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Die van mijzo naar een verjaardag
kan ik mooi bijkomen
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef Cageon het volgende:
zo weer een nieuwe ervaring achter de rug.
Crossen op een Suzuki RMZ450 k7
Lekker hoor![]()
![]()
![]()
![]()
heb m ook maar meteen even zachtjes plat gelegd over de voorkant![]()
Nu moet de KTM nog sneller gefixed worden.
Wat heb je verkeerd gedaan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:57 schreef Den_Haag het volgende:
wou vandaag rijden. was alleen vergeten dat ik sinds zondag een paar hechtingen in met hoofd heb en geen helm op kan
Aiquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:09 schreef Den_Haag het volgende:
hockeyongelukje tijdens wedstrijd vorige weekend
We zijn allemaal zo crea bea hieroquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[PTA PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
hallo zeg - dude - moet ik nog gaan nadenken ook nog zeg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[PTA PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
bagger weerquote:Op zondag 16 november 2008 10:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
wat gaat et worden manneh
slechte planningquote:Op zondag 16 november 2008 13:53 schreef rib-1 het volgende:
Mogguh
Gaat het inderdaad niet worden
Moet nog de administratie van afgelopen maand wegwerken
Nee, jammer genoeg nietquote:
High kwakkielitie.quote:Op zondag 16 november 2008 20:05 schreef ikookhier het volgende:
Nee, jammer genoeg niet![]()
Maak alleen shops met -XX- in de hoofdrol
Hij is toch al door heel de MC opgeslagenquote:Op zondag 16 november 2008 22:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Misschien beter van je photobucket afhalen
oplaad hem ff danquote:Op zondag 16 november 2008 22:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij is toch al door heel de MC opgeslagen
mail ff doorquote:Op zondag 16 november 2008 22:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij is toch al door heel de MC opgeslagen
Lurken loontquote:
....quote:
Nu pasquote:Op maandag 17 november 2008 14:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
hier net er achter gekomen hoe piping in SW08 werkt :p
[ afbeelding ]
je komt er welquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Overnieuw begonnen in tussenuurtjeLijkt er een beetje op
![]()
* verkapte dump omdat ik nu naar de les moet *![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:09 schreef Geerd het volgende:
Godver wekker wel gezet, maar blijkbaar alarm niet geactiveerd![]()
![]()
5.40 wakker gebeld(1.30 uur verslapen) waar ik was.
Mentor op Amsterdam CS opgezocht.
Was der best ziek van
wtf??quote:Op woensdag 19 november 2008 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deze nog niet gepost hiero
[ afbeelding ]
WB zoals we em kennens6 met de grand sale
Jepquote:recente supersport
Damn WBquote:Op woensdag 19 november 2008 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deze nog niet gepost hiero
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:00 schreef Den_Haag het volgende:
Hij gaat in de schuur wonen en de motoren naar binnen
Ik zie nog plek zat voor een vierde motorquote:Op woensdag 19 november 2008 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
5:40 wakker gebeld ....quote:Op woensdag 19 november 2008 14:09 schreef Geerd het volgende:
Godver wekker wel gezet, maar blijkbaar alarm niet geactiveerd![]()
![]()
5.40 wakker gebeld(1.30 uur verslapen) waar ik was.
Mentor op Amsterdam CS opgezocht.
Was der best ziek van
je kan wel eens gelijk hebben.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
volgens mij komt WB nr. 3 er aan
zoek trouwens een Rev'it Gravity, vind ze meestal zo rond 129 euro. Als iemand nog wat goedkopers weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Die van mij ookquote:Op donderdag 20 november 2008 13:53 schreef rib-1 het volgende:
[..]
5:40 wakker gebeld ....
5:40 ...
5:40 ! ! !
Gekkenhuis, dan slaapt mijn wekker nog
verveling?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Kheb er al zin an, mooi Hoken daarquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zag m gister nog rijden
[ afbeelding ]
voel oe ie al tuus?
[ afbeelding ]
iets voor jou?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:11 schreef Geerd het volgende:
...
Ja sorry vrij vandaag hey.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zeg Geerd...
ik had weer al mijn 3 treinen vertraging, doe er eens wat aan
Volgens mij is het niet WB die post maar zijn vriendin die alles weggeeftquote:Op donderdag 20 november 2008 18:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jullie doen net of WB zich vreemd gedraagd met zen saleik zou eerder zeggen als ie niks verkoopt is er iets aan de hand
![]()
et duurde al te lang
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:00 schreef Cageon het volgende:
Mijn KTM LC4 400 blok
[ afbeelding ]
de reden dat die uit elkaar ligt ^
nokkenasketting knetter vast tussen karter en tandwiel op de krukas.
Wat denk je zelfquote:Als die eindelijk vrij kan draaien maar is meten of t nog recht is... soort van
Geen ideequote:Op zaterdag 22 november 2008 00:36 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Sowhe...
Houdini als die zonder schade los komt
[..]
Wat denk je zelf
Je wilt welquote:Op zaterdag 22 november 2008 08:18 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga ook niet met de TLR weg.
[ afbeelding ]
heldquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:50 schreef bvvt het volgende:
heerlijk weer ja
Lekker glad onderweg naar m'n werk
[ afbeelding ]
de dagen dat een NS conducteur t zwaarst heeftquote:
Kan opzich wel op 1e kerstdag, maar ben bang dat het al vol isquote:
Ja het valt wel, maar niet mee.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
de dagen dat een NS conducteur t zwaarst heeft
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mijn god die NS vandaag![]()
De terugweg verliep nog chaotischer dan de heenweg. ik pakte mooi om 13:55 de bus naar CS Arnhem, zou ik mooi op tijd aan komen voor de trein naar Nijmegen van 14:37. Kom ik aanlopen bij spoor 7, staat daar dat de vertraagde intercity naar Zwolle (10 min) nog moet komen. Het was toch echt al 14:30 inmiddels... Maargoed hopen dat ie mij niet dwars zitnou wel dus, hij bleef staan tot 14:40, en toen reed hij pas weg. Dan is de volgende trein die naar Nijmegen zou je denken, maar nee
het was een andere trein die in Arnhem bleef ofzo, niet instappen dus. Nog geen 5 minuten later wordt omgeroepen of we allemaal naar het einde van het perron willen lopen, daar zal de trein naar Nijmegen stoppen. Het leek wel een volksverhuizing van 1000 man ofzo
Inderdaad de trein naar Nijmegen kwam er aan
alleen doordat die andere trein nog op het perron stond konden de laatste 3 wagons niet bij het perron komen
en stond hij nog half op het spoor. Dus konden de deuren ook niet open..................
toen hebben de conducteurs iedereen via de voorkant van dat treindeel naar buiten laten komen, en ook via datzelfde deurtje iedereen weer naar binnen
14:55 vertrokken we dan toch
Donders die krijg je dr mooi niet meer uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:00 schreef Cageon het volgende:
Mijn KTM LC4 400 blok
[ afbeelding ]
de reden dat die uit elkaar ligt ^
nokkenasketting knetter vast tussen karter en tandwiel op de krukas.
Als die eindelijk vrij kan draaien maar is meten of t nog recht is... soort van
Waar heb je het over???quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:11 schreef Worldbeater het volgende:
Wat een gestres, uieindelijk op tijd, is het vliegtuig niet afgetankt, en de vrachtwaggel is nog niet eens gearriveerd ook.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:18 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga ook niet met de TLR weg.
[ afbeelding ]
Lekker weer voor Egypte.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spelen we tegenwoordig hints hierquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:11 schreef Worldbeater het volgende:
Wat een gestres, uieindelijk op tijd, is het vliegtuig niet afgetankt, en de vrachtwaggel is nog niet eens gearriveerd ook.
Die heb je er toch ingesoept neem ik aan? Of wat?quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:50 schreef bvvt het volgende:
heerlijk weer ja
Lekker glad onderweg naar m'n werk
[ afbeelding ]
zelfs met een pers niet...quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Donders die krijg je dr mooi niet meer uit![]()
Kheb de arms oardig blauw van't hoken
Nope nix van gesoept..... - ikbenbikkelquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die heb je er toch ingesoept neem ik aan? Of wat?
Ben je afgestapt voor de bochten ofzo?
Nouja kou doet me ook niet veel vandaag toch nog even 100km getoerd, maar met sneeuw en ijzelquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nope nix van gesoept..... - ikbenbikkel
Ik rij alle jaargetijden
is toch al lang bekend????
Tja, van 11 tot half 4 in den haag gezetenquote:
Met een meriva lukt het ook wel hoor hoeft er geen's sneeuw te liggenquote:Op zondag 23 november 2008 18:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
GeweldigDriften met een Agila, wie had dat ooit gedacht :p Werkt btw alleen op besneeuwde supermarktparkeerplaatsen
Weet je hoe een rijbewijs eruit ziet?quote:Op zondag 23 november 2008 20:55 schreef Jim.Beam het volgende:
Welke van de japanse merken heeft nou het meest spectaculaire (bruut) geluid? Ik vind Suzuki's en Yamaha's net als naaimachines klinken, komt er iets in de buurt a la het geluid van een Ducati oid?
Heb gewoon de ballen verstand van motorenquote:Op zondag 23 november 2008 21:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet je hoe een rijbewijs eruit ziet?
[ ] geschiktquote:Op zondag 23 november 2008 20:55 schreef Jim.Beam het volgende:
Welke van de japanse merken heeft nou het meest spectaculaire (bruut) geluid? Ik vind Suzuki's en Yamaha's net als naaimachines klinken, komt er iets in de buurt a la het geluid van een Ducati oid?
Als motorfanaat misschien wel ja, als motorrijder niet. Ik hou het wel bij een Honda of evt Kawasaki, klinken iig beter dan die andere jappenquote:Op zondag 23 november 2008 21:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
quote:Op zondag 23 november 2008 21:33 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Als motorfanaat misschien wel ja, als motorrijder niet. Ik hou het wel bij een Honda of evt Kawasaki, klinken iig beter dan die andere jappenVan wat ik lees is Honda ook wat meer vergevend voor beginners.
honda is voor watjes.quote:Op zondag 23 november 2008 21:33 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Als motorfanaat misschien wel ja, als motorrijder niet. Ik hou het wel bij een Honda of evt Kawasaki, klinken iig beter dan die andere jappenVan wat ik lees is Honda ook wat meer vergevend voor beginners.
Cageon Sr. heeft een frees machine mishandeld.quote:Op zondag 23 november 2008 21:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb je het er uit kunnen slijpen Cageon?
carter nog bijzondere niet herstelbare schade opgelopen?quote:Op zondag 23 november 2008 21:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
Cageon Sr. heeft een frees machine mishandeld.
2 freezen naar de klote geholpen en een paar uur werk, maaaar! het is los.![]()
Erg blij dat t gelukt is.
Ik denk en hoop dat het allemaal wel mee valt met de krukas.quote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
carter nog bijzondere niet herstelbare schade opgelopen?mja ik vrees dat je krukas toch een tik heeft gehad... Vraag is hoe erg het is
het is maar je nokkenasketting, zit toch nog een luxe spanner bij die het verschil wel opvangt
neuh, gaat zo de prullenbak in.quote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef Geerd het volgende:
Goed bezig cgn, zet je het ook weer inelkaar of??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
neuh, gaat zo de prullenbak in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
nog tips hoe ik aan Solidworks kan komen?quote:Op zondag 23 november 2008 21:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb je het er uit kunnen slijpen Cageon?
Weet niet wat je precies zoekt maar,quote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef Cageon het volgende:
[..]
nog tips hoe ik aan Solidworks kan komen?
Op ftd kan ik niks vinden.
ik had ergens hier nog een dvd rondslingeren met 2008 erop, maar die ligt weetikveelwaarquote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef Cageon het volgende:
[..]
nog tips hoe ik aan Solidworks kan komen?
Op ftd kan ik niks vinden.
Ik denk dat je beter kan kijken naar een rek met koffers, dan heb je in ieder geval de juiste koffers bij een rekquote:Op maandag 24 november 2008 15:19 schreef Den_Haag het volgende:
zit nog te denken om een bagagerek te kopen voor de YZF (en alleen te monteren als ik een weekendje naar mijn ouders ga). Wat is een beetje acceptabele prijs voor de tweedehands? zie er op marktplaats eentje staan voor 25 euro. Kun je daar ook nog een koffer op monteren?
http://link.marktplaats.nl/204854991
En allemaal mogelijk gemaakt door de ex werkgever van WBquote:
Denk niet echt dat die er zullen zijn voor een YZF 750quote:Op maandag 24 november 2008 15:35 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter kan kijken naar een rek met koffers, dan heb je in ieder geval de juiste koffers bij een rek
Niet vergeten om de sleutels erbij te vragen
Dat klinkt toch ook nietquote:
goed punt wel!quote:Op maandag 24 november 2008 23:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat klinkt toch ook niet![]()
Verder ziet het er wel aardig uit, zou alleen wel willen zien dat er 1 op een 'echte' rijd, om het verschil te kunnen zien
P'ciesquote:Op maandag 24 november 2008 16:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Denk niet echt dat die er zullen zijn voor een YZF 750
quote:Op maandag 24 november 2008 22:43 schreef Cageon het volgende:
wat betreft de KTM:
Krukas is OK
- krukaslagers -> vervangen
- krukas keerringen -> vervangen
- stelboutjes voor de klepspeling -> vervangen
- Alle pakkingen -> vervangen
- distributie ketting -> vervangen
- tandwiel op de krukas -> vervangen
Dan moet ie weer lopen als een trein.
Kan me ook niet bekorenquote:Op maandag 24 november 2008 23:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat klinkt toch ook niet![]()
Verder ziet het er wel aardig uit, zou alleen wel willen zien dat er 1 op een 'echte' rijd, om het verschil te kunnen zien
Practical thinking by Rib-iquote:Op maandag 24 november 2008 23:36 schreef rib-1 het volgende:
Avond
[..]
P'cies
Dus als je moet verbouwen/passend moet maken doe dat dan met een volledige set zodat je geen verrassingen krijgt als je een koffer erop wil zetten![]()
Is alleen wat duurder dan verwacht.quote:[..]
Het was duurder als je het liet staanquote:Op maandag 24 november 2008 23:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
Is alleen wat duurder dan verwacht.
Zal eens kijken. Een goed passend rek zou veel geklooi schelen.quote:Op maandag 24 november 2008 23:36 schreef rib-1 het volgende:
[..]
P'cies
Dus als je moet verbouwen/passend moet maken doe dat dan met een volledige set zodat je geen verrassingen krijgt als je een koffer erop wil zetten![]()
schiet niet op, maar ik blijf er iig niet op rijden. Veel te duur.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:19 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Het was duurder als je het liet staan
Hoe is het met de verkoop van de TLR, heb ik nog iets gemist of blijf je erop rijden
It's your wristquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
schiet niet op, maar ik blijf er iig niet op rijden. Veel te duur.
Rij je een hert aan omdat het je niet aan heeft horen komenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kijk Cageon daaar heb je mooi geluk mee dat die krukas nog goed isbinnekort dus al glijdend weer een ktm door de straat?
En ik denk echt dat die quantya's best wel tof zijn voor korte snelle crossbaantjes, en in de natuur ook
geen herrie en toch fun
alsof je met 180 door de bossen moet jagen, red je toch niet
Holaquote:
4000 - 6000quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:34 schreef rib-1 het volgende:
[..]
It's your wrist
Wat is de prijs van een TLR op dit moment![]()
been there, done that... almost...quote:[..]
Rij je een hert aan omdat het je niet aan heeft horen komen
alloquote:
ben bang dat het pas januari gaat worden ivm kosten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kijk Cageon daaar heb je mooi geluk mee dat die krukas nog goed isbinnekort dus al glijdend weer een ktm door de straat?
En ik denk echt dat die quantya's best wel tof zijn voor korte snelle crossbaantjes, en in de natuur ook
geen herrie en toch fun
alsof je met 180 door de bossen moet jagen, red je toch niet
dat is ook de range die er is voor de TLRquote:
uhm gewoon nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:46 schreef Jim.Beam het volgende:
Waar laten jullie je parkeerkaartje altijd?
In de automaatquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:46 schreef Jim.Beam het volgende:
Was da?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:46 schreef Jim.Beam het volgende:
de jouwe hoort in de hogere regionenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat is ook de range die er is voor de TLR
Afhankelijk van KM stand / staat etc.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:26 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Dat betekend ook dat parkeerwachters hún kaartjes nergens kunnen laten?
midden gebied denk ik eerder, ivm km stand.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de jouwe hoort in de hogere regionen
Geen idee, ben bang dat ik me niet op tijd in kan schrijven, heb ff geen geld liggen.quote:ga je op assen rijden 14 apr/25 mei
Een stukje knoop that isquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:22 schreef ikookhier het volgende:
Jammer dat Rib alleen een stukje touw en een knoop heeft
môt je een snelle motorrrr kopen.quote:
Dit jaar en volgend jaar erg druk, geen prioritijd om motor te rijdenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
môt je een snelle motorrrr kopen.
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:25 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Dit jaar en volgend jaar erg druk, geen prioritijd om motor te rijden
Achja, een dagje Motorbeurs zou wel kunnen maar >10 keer per jaar rijden niet. Daarom voor volgend jaar ook maar geen motorquote:
Als het niet gaat, dan gaat het niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:22 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Achja, een dagje Motorbeurs zou wel kunnen maar >10 keer per jaar rijden niet. Daarom voor volgend jaar ook maar geen motor
Tsja, motorrijden moet je niet rationeel benaderen...
quote:maar als ik dat niet doe eindig ik met een schuurtje waar 3 motoren in staan en vervolgens via MF het spul weer te koop zet
/WB
Vond het de vorige keer niet echt boeiend (de beurs zelf), wel gezellig.quote:
* bvvt tooquote:
Wordt wel veel gelurkt, weinig gepostquote:Op woensdag 26 november 2008 23:47 schreef bvvt het volgende:
tering - dit gaat een topic van 1 week of 2 worden
sure, weer mcdonalds na?quote:Op donderdag 27 november 2008 00:14 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Wordt wel veel gelurkt, weinig gepost
We spreken wat af voor de beurs
WB is met vakantiequote:Op woensdag 26 november 2008 23:47 schreef bvvt het volgende:
tering - dit gaat een topic van 1 week of 2 worden
Deze kant heb ik onder controlequote:Op donderdag 27 november 2008 00:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
sure, weer mcdonalds na?
Ff kijken of OPM/Geerd (CP?) ook zin hebben, kunnen we met zijn allen op en neer knallen vanaf deze kant tenminste.
Wanneeer is die beurs eigenlijk???quote:Op donderdag 27 november 2008 00:14 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Wordt wel veel gelurkt, weinig gepost
We spreken wat af voor de beurs
dat zeg ik, gammaquote:Op donderdag 27 november 2008 00:37 schreef rib-1 het volgende:
Vorig jaar zijn we op zaterdag geweest toch
Was eigenlijk geen flikker aan, wel gezellig
En ik bij de restquote:Op donderdag 27 november 2008 00:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat zeg ik, gamma![]()
kan ik wel weer kwijlen bij de RC8
noem je dat nou werk?quote:Op donderdag 27 november 2008 01:22 schreef BazzieK het volgende:
Meet voor februari plannenEven snel doorgerekend is dat in mijn werkweekend
![]()
Heb je nu alle tijd om dienst te switchen of vrij te nemenquote:Op donderdag 27 november 2008 01:22 schreef BazzieK het volgende:
Meet voor februari plannenEven snel doorgerekend is dat in mijn werkweekend
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:14 schreef rib-1 het volgende:
Mogguh
[..]
Heb je nu alle tijd om dienst te switchen of vrij ontslag te nemen
moet die daar wel een keer mee beginnen, de lutserquote:Op donderdag 27 november 2008 12:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Beter blijft hij werken en geeft hij de flitslokaties door
Anders heb ik wel ander werk voor hemquote:Op donderdag 27 november 2008 12:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
moet die daar wel een keer mee beginnen, de lutser
hij lijkt er iig wel opquote:Op donderdag 27 november 2008 12:56 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Anders heb ik wel ander werk voor hem
Geerd is sowieso langer en heeft meer haar...quote:Op donderdag 27 november 2008 13:10 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Een kruising tussen Geerd en BazzieK![]()
Welk deel is dan Geerd en welk deel BazzieK
Poll
En gedijt het best in het café met een biertjequote:Op donderdag 27 november 2008 13:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Geerd is sowieso langer en heeft meer haar...
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:56 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Anders heb ik wel ander werk voor hem
Had je maar een TLR, was je nu al thuis geweestquote:Op donderdag 27 november 2008 17:00 schreef Cageon het volgende:
klote ov stampvol die kut bus!
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:14 schreef bvvt het volgende:
Ik stuur nu alvast dit bericht - morgen kan het niet namelijk
Nogal!!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:00 schreef Cageon het volgende:
klote ov stampvol die kut bus!
heb ik ook, maar niet om te mishandelen.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:05 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Had je maar een TLR, was je nu al thuis geweest
raak je de bandit nog wel is aan?quote:
doe ik ook wel is als ik in de garage moet zijnquote:Op donderdag 27 november 2008 21:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is aaien als je je fiets (echte fiets) uit de bering haalt ook aanraken
beterquote:Op donderdag 27 november 2008 21:19 schreef Cageon het volgende:
doe ik ook wel is als ik in de garage moet zijn
maar mijn andere speelgoed kan ik binnen 1.5 maand fixen.
licentie is wel pimbenquote:Nu zit ik alleen met t dilemma, bewaar ik die centen voor de start van t seizoen. Zodat ik iig kan rijden / Licentie halen, als de TLR nog niet weg is tegen die tijd.
Of maak ik de KTM nu gelijk?
Ja btje hulp gehadquote:Op donderdag 27 november 2008 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
betermjeh zeker weer zin om te rijden
maar het blijft
p00bweer..zodra 't droog is rijden
![]()
[..]
licentie is wel pimbenKTM-spelen ook wel
geholpen
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja btje hulp gehad![]()
was allemaal zo gebeurt.
Ja, maar ik moet is leren wat korter te typenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]lap tekst ha'k al gelezen
mooi iig dat er mogelijkheden zijn
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 27 november 2008 21:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
doe ik ook wel is als ik in de garage moet zijn
maar mijn andere speelgoed kan ik binnen 1.5 maand fixen.
Nu zit ik alleen met t dilemma, bewaar ik die centen voor de start van t seizoen. Zodat ik iig kan rijden / Licentie halen, als de TLR nog niet weg is tegen die tijd.
Of maak ik de KTM nu gelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |