quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Tsss, als we de fokjaren naar echte jaren gaan omrekenen, dan kreeg jij je eerste schaamhaar toen ik al kotsend in de goot lag!quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:25 schreef Florian_ het volgende:
Verander ff in [KLB SC #405] Waar oorsmeer naar ongewassen flamoezen ruikt
En normale jaren? Heb je daar al schaamhaar?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tsss, als we de fokjaren naar echte jaren gaan omrekenen, dan kreeg jij je eerste schaamhaar toen ik al kotsend in de goot lag!
Ja, maar geen borsthaarquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En normale jaren? Heb je daar al schaamhaar?_!
Gelukkig is remlof mod idd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
Als Damco aanbeden moet worden is Remlof een geweldige mod en BigKahuna een hetero
Wou eerst doen: waar metal wordt ondergescheten. Maar vond deze beterquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
Als Damco aanbeden moet worden is Remlof een geweldige mod en BigKahuna een hetero
Als die minder hard schreeuwt!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:30 schreef timmmmm het volgende:Bio
Wanneer horen we meer over de nieuwe mod hier?
Zodra we meer weten?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Bio
Wanneer horen we meer over de nieuwe mod hier?
Kijk dat is al ietsquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef Florian_ het volgende:
Enige props die ik TS kan geven is dat ie Stacy als avatar heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |