Hey poes. Ik delete alles wat ik gekeken heb tegenwoordig, dus ik heb ze niet. *bloos*quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:13 schreef Ang3l het volgende:
@ CDP: Ik ben met SYTYCD Canada begonnen, maar afl 6 7 8 9 en 13 krijgen steeds "tracker plat". De rest heb ik. *kijkt lief* Ahh?
ja ja die kennen we van jou.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:
Ag, misschien is het maar beter al ik definitief stop met H, als mijn aanwezigheid hier zulke gevoelens oproept.
Adjeu.
goeiemorgenquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:40 schreef MrBrightside het volgende:
Goedemorgen. -_-
gaaf he, heerlijk van gruwelijkheidquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:52 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Aah, wat is dat voor wanstaltig iets.
Och, als het niet op fysiek contact hoeft uit te draaien, kun je met iedereen flirten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:08 schreef MisterO het volgende:
File flirten is best lastig voor homo's
waaromquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:08 schreef MisterO het volgende:
File flirten is best lastig voor homo's
Omdat je rare blikken naar je kop geslingerd krijgt als je met hetero mannen blijft te flirtenquote:
niet te ang doorgaan dan en op naar de volgende in de filequote:Op zaterdag 15 november 2008 14:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat je rare blikken naar je kop geslingerd krijgt als je met hetero mannen blijft te flirten
quote:
he bitchquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry, maar als je zes keer achter elkaar vraagt 'Wat is een Wii?' (dat is overigens een computer om in je pisbuis te stoppen, leukste gameplay ever) dan ga je het niet helemaal begrijpen volgens mij. Of je bent gewoon het broertje van mike natuurlijk, dat kan ook.
dat heet sounding,.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heel visueel ingesteld en zie nu iemand met een Wii controller in z'n leuter voor de tv zwaaien om te gaan golfen
nou, zo wereldvreemd ben ik niet, maar heb niet echt interesse in de Wii. Ik heb een playstation 1 en 2. Daarna deed ik er toch vrij weinig mee. Trouwens, heb het druk zat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:18 schreef timmmmm het volgende:
Is er hier werkelijk iemand beledigd weggegaan, enkel omdat men het raar vond dat hij de Wii niet kent![]()
huh? een compliment? van jou?quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef MisterO het volgende:
Mike, 9 vd 10 liedjes die jij hier post vind of vond ik super tof, te grappig
ja, maar dan hoef flirten voor mij niet, als het op niets uitdraait. Wil r wel beloning voorquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:13 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Och, als het niet op fysiek contact hoeft uit te draaien, kun je met iedereen flirten.
Heeeel soms geef ik een compliment weg. Ze zijn veel waard, dus onthoud dit momentquote:
Ja ik werk in de afwas bij een evenementencentrum in Assen. Vandaag moet ik van 17.00 tot 3.00quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
Jij werkt in Horeca?
ik dacht dat dat stelletjes waren die aan dat dansen meedoen.
IF homo AND vriendin =! stelletjequote:Op zaterdag 15 november 2008 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
Jij werkt in Horeca?
zo naief kan zelfs jij toch niet zijnquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
Jij werkt in Horeca?
HIW nou nouquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
Jij werkt in Horeca?
Nee, ik weet ook wel dat er handtasjes tussenlopen, maar ik dacht ook dat het stelletjes waren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zo naief kan zelfs jij toch niet zijn
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:53 schreef Gellarboy het volgende:
Hey Mike. Wat ga je doen vanavond?
Wilde je een sleaze & meet houden?quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:53 schreef Gellarboy het volgende:
Hey Mike. Wat ga je doen vanavond?
Me bedenken wat ik aan ga trekken vanavond, en een een wii kopenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:57 schreef mike_hunt het volgende:
Een beetje rustig hier. waar is iedereen?
Gewoon loperamide slikken. Dan ga je drie dagen niet naar de plee. Superhandig voor een lange sessie.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:56 schreef mike_hunt het volgende:
niets, ik ben aan de schijterijen heb maagkrampen..
heb waarschijnlijk iets verkeerd gegeten gisteren. (en ook weer teveel gezopen.)
![]()
Wij willen naar de sauna maar weten nog niet zeker of we dat vanavond of morgen gaan doen.quote:En jullie? Weer 1 van jullie darkroom activiteiten?
Wie?!?!?quote:Hoe was die gast gisteren?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Me bedenken wat ik aan ga trekken vanavond, en een een wii kopen
Toch nog bijna 20 uur volgehoudenquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:
Ag, misschien is het maar beter al ik definitief stop met H, als mijn aanwezigheid hier zulke gevoelens oproept.
Adjeu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |