Hijs nogal eens ongeduldig, maar vergeet zelf dat ie af en toe wat moet reageren. En volgens wat er allemaal wordt gezegd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:00 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Even boven je eigen post kijken bitch!
das helemaal niet waarquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit heeft he-le-maal NIETS met homo zijn te maken, om te beginnen is het volgens mij een vorm van zelfbevrediging.
En anders valt het onder SM, onder EXTREME SM
SM zoals zelfs de markies zelf niet had kunnen verzinnen.
Freaky psychopatisch eng gedrag, automutilatie.
Ik ben erg ruimdenkend vind ik zelf, kan voor veel dingen begrip op brengen, maar dit gaat mij zelfs veel en veel te ver
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit heeft he-le-maal NIETS met homo zijn te maken, om te beginnen is het volgens mij een vorm van zelfbevrediging.
En anders valt het onder SM, onder EXTREME SM
SM zoald zelfs de markies zelf niet had kunnen verzinnen.
Freaky psychopatisch eng gedrag, automutilatie.
quote:Ik ben erg ruimdenkend vind ik zelf, kan voor veel dingen begrip op brengen,
was je die ouwe beu?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:08 schreef MrBrightside het volgende:
Je kunt natuurlijk wel ruimdenkend zijn op verschillende vlakken.
Maar goed, ik ben eigenlijk helemaal niet zo ruimdenkend. Denk ik. Op de meeste vlakken in ieder geval niet.
En ik heb een nieuwe ava + sig.Werd wel tijd.
Ja. En ik heb het bijzonder lang volgehouden vind ik. Op FOK wordt er best weinig met ava's gewisseld vergeleken met andere fora volgens mij.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:14 schreef mike_hunt het volgende:
durf het bijna niet te vragen, maar doet hier iemand wel eens aan webbing...?
Het is al heel oud , maar wist niet dat het zo heette ...
Ik dacht dat ik wel eea wist, maar hier ben je me kwijt mike...quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:14 schreef mike_hunt het volgende:
durf het bijna niet te vragen, maar doet hier iemand wel eens aan webbing...?
Het is al heel oud , maar wist niet dat het zo heette ...
Alleen tijdens een SOA test en daarna wil ik echt 3 dagen niet meer plassenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
Doet hier iemand ook weleens aan sounding? of ben ik too nasty. ?
Ik vraag "altijd" of ze alsjeblieft de aller -aller -allerkleinste willen pakken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen tijdens een SOA test en daarna wil ik echt 3 dagen niet meer plassenJAIKS!
Toen ze nog leuk wasquote:
ik wil eerst weten of je me heb gevonden op het internet, bitchquote:
Ow poessie ik kom er al aaaaaaan!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ang3l, we missen je!
Blonde krullenbol
kweet het, ben binnenkort weg uit Nederland...ik betaal me scheel..quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef samjustme het volgende:
Als je een vliegreis boekt, krijg je te maken met brandstoftoeslag. Het afgelopen jaar hebben veel passagiers na het boeken moeten bijbetalen vanwege de hoge brandstofoprijs. Deze naheffig kon wel oplopen tot wel 300 euro.
OMG word wel een beejte nat...quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Ohh GOD, Blake McGrath in SYTYCD Canada.... de arrogantie spuit weer van het scherm af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te laatquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehe, ik bedoelde niet nu meteen
We hebben een nieuwe: Tuig op die tafel, stoffeer een stoel, behang je bank! #2quote:
Heeft het niet gehaald tot Bedtime Stories, maar werd later op Remixed & Revisited gereleased. Isniezo hidden hoor, mike.quote:
Heb je al 20x antwoord gegeven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik wil eerst weten of je me heb gevonden op het internet, bitch
je geeft geen antwoord
OMG bitch ! heerlijkquote:
Ik vind het echt fout om zo gehandicapten te fotograferen, Foei!quote:
nee, das niet waar. je bent evasivequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heb je al 20x antwoord gegeven.
ja, die skank had dit moeten uitbrengen....quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heeft het niet gehaald tot Bedtime Stories, maar werd later op Remixed & Revisited gereleased. Isniezo hidden hoor, mike.Maar leuke plaat.
Dat deed ze toch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
ja, die skank had dit moeten uitbrengen....
quote:
Ok, tot zo.quote:
Ik ben?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, das niet waar. je bent evasive
Oké. Ik trommel wel eens wat mensen op en dan ga ik eens kijken. Beetje afwisseling met de Trut is wel goed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:34 schreef Gellarboy het volgende:
Brightside, de Prik is echt héél erg leuk. Alle leeftijden lopen er door elkaar, het is volkomen pretentieloos en niemand is er arrogant naar elkaar toe, je treft er het meest vriendelijke en behulpzame barpersoneel van de stad, er wordt gevarieerde en leuke muziek gedraaid en ze hebben hele grappige, afwisselende thema's. Zonder twijfel de leukste bar van Amsterdam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |