Hoeveel mensen zouden er hier kinderen hebben?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
zoals ik dus in het vorige topic voor Misterbrightside schreef:
[..]
kijk als een kroeg zoiets als hieronder beschreven organiseert, dan kan er bij mij al niet veel meer mis, gewoon een toffe kroeg lijkt me
PrikPieten Kinder Party!
06 DECEMBER 2008
PrikPieten KinderParty!
Oh oh...2 pieten hebben de boot gemist omdat ze niet van de speculaascocktails in PRIK af konden blijven. Nu moeten ze in PRIK blijven en zullen ze voortaan als PrikPiet door het leven gaan. Het cocktailshaken hebben ze al onder de knie. En ze gaan het jou leren! De shaker mag je na afloop zelfs mee naar huis nemen. De PrikPieten gaan ook Pannenkoeken voor je bakken, met pepernoten natuurlijk, maar ook met chocola en andere lekkere dingen.
Kinderboeken schrijver en illustrator Harm van Straaten komt voorlezen uit zijn eigen boeken, ondersteunt met liedjes van Jenny Arean (op scherm).
Neem je lievelingsmuziek mee op CD en de DJ draait jouw nummers! En misschien mag je zelf wel even DJ zijn..
Voor kinderen tot ± 12 jaar met een of meer homosexuele ouders. Kom tussen 15 tot 18uur! We krijgen graag een idee hoeveel kinderen er komen. Aanmelden kan tot 4 december. Meld je gratis aan via prikpiet@prikamsterdam.nl
ben gebleven bij living daylights qua james bond...moet nog veel in halenquote:
Neuh, ik reageerde op de post van TMM, dat de Prik een toffe kroeg is!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vertel me niet dat je hem "intiem" kent...
Songfestivalquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef mike_hunt het volgende:
voor de songfestival miepen... maar blijft goed
haha bitch...je bent nog te jong..quote:
Ik ging schijten en toen tv kijken op de nieuwe tv (die beneden staat)quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
deze zin klopt ergens niet of klinkt gewoon raar![]()
ik hoor alleen Rupaul? klopt dat?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef Pjederdy het volgende:
Ben ik heel gay als ik het volgende misschien wel heel leuk vind?.
http://www.supermodeldemusical.nl/index2.html
Voor een tientje mag je me pijpen, moet je het wel even vooraf overmaken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:34 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, ik heb geld nood, wie kan ik pijpen tegen betaling?
Ik ben bang dat heel fout is. Niet fout als in gay maar gewoon dat het nergens op slaat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef Pjederdy het volgende:
Ben ik heel gay als ik het volgende misschien wel heel leuk vind?.
http://www.supermodeldemusical.nl/index2.html
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Voor een tientje mag je me pijpen, moet je het wel even vooraf overmaken.
Krijg ik dan eerder klanten met een gitaar in mijn handen, maar houd mijn mond dan (of juist niet, misschien dat ze dan juist meer geneigd zijn hun pik in mijn mond te proppen zodat ik eindelijk mijn mond kan houden)quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef MrBrightside het volgende:
Ik denk dat je beter kunt leren gitaar spelen en zingen en dan een beetje op straat staan.
Uhm, andersomquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Voor een tientje mag je me pijpen, moet je het wel even vooraf overmaken.
OMGquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:34 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, ik heb geld nood, wie kan ik pijpen tegen betaling?
Ja, zoiets, maar dan helemaal anders.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Krijg ik dan eerder klanten met een gitaar in mijn handen, maar houd mijn mond dan (of juist niet, misschien dat ze dan juist meer geneigd zijn hun pik in mijn mond te proppen zodat ik eindelijk mijn mond kan houden)
En waar wordt er nog getippeld?
Hmmmz, ja, ik zag net een spotje op AT5, tenminste ik hoorde RuPaul en daar werd een filmpje bij gedraaid.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik ben bang dat heel fout is. Niet fout als in gay maar gewoon dat het nergens op slaat.
Dies, van mijn broer...quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG![]()
had je die ambilight niet moeten kopen.
HAHAHA euh....heb je PM gelezen? or u just bullshitting me?quote:
Jap en niet aan het stierenschijten....quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHA euh....heb je PM gelezen? or u just bullshitting me?
Pas als je 65+ bent en niets beters kunt krijgen? Of na te veel poppers?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:44 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik hoef je pik niet in mn mond.
Tenminste, nu (nog) niet.
Nog?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:44 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik hoef je pik niet in mn mond.
Tenminste, nu (nog) niet.
Poppers is voor kinderfeestjesquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:47 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Pas als je 65+ bent en niets beters kunt krijgen? Of na te veel poppers?
Die holte is voor mij vooralsnog exit only!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
Doet hier iemand ook weleens aan sounding? of ben ik too nasty. ?
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
waarom reageert niemand op mijn vraag of ze aan sounding doen?
quote:
quote:
een catheter ken ik dan wel weer, maar dan niet vanuit een pisbuis. Maar ik ben een SPW/H'er dus mag geen verpleegtechnische handelingen uitvoeren....quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
catheteren.....een buis in je pisbuis stoppen... jullie zijn toch homo's? kennen jullie dat niet?
Dat weet ik verder ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:48 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Poppers is voor kinderfeestjes.
Al weet ik het nu natuurlijk wel, dus ben ik wel homo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:54 schreef MrBrightside het volgende:
Als homo zijn betekent dat je een buis in je pisbuis moet stoppen of het in ieder geval dient te weten wat het betekent dan ben ik vanaf nu geen homo meer.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:54 schreef MrBrightside het volgende:
Als homo zijn betekent dat je een buis in je pisbuis moet stoppen of het in ieder geval dient te weten wat het betekent dan ben ik vanaf nu geen homo meer.
Even boven je eigen post kijken bitch!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
waarom reageert niemand op mijn vraag of ze aan sounding doen?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:00 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Even boven je eigen post kijken bitch!
neequote:Op vrijdag 14 november 2008 22:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ben je er ook weer? druk in de weer met frontpage?
dit heeft he-le-maal NIETS met homo zijn te maken, om te beginnen is het volgens mij een vorm van zelfbevrediging.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
catheteren.....een buis in je pisbuis stoppen... jullie zijn toch homo's? kennen jullie dat niet?
irritant he, als mensen dingen voor je verklappenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik herkende hem niet, jij wees mij er op
Net zoals je me wees op een aflevering waarin het leek dat Nate in SFU dood was, aflevering 1 van seizoen 3
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |