quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Nou nee, ik ben van hééél vroeger. Toen jij nog niet op deze aardbol huppelde. Na 100 jaar dacht ik, hé, laat ik mijn oude kroeg eens bezoeken. En verrek, er is niks veranderdquote:
wat was je sloomquote:
Haha, oke.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben van hééél vroeger. Toen jij nog niet op deze aardbol huppelde. Na 100 jaar dacht ik, hé, laat ik mijn oude kroeg eens bezoeken. En verrek, er is niks veranderd
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben van hééél vroeger. Toen jij nog niet op deze aardbol huppelde. Na 100 jaar dacht ik, hé, laat ik mijn oude kroeg eens bezoeken. En verrek, er is niks veranderd
Ik was aan het nadenken over de TTquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat was je sloom
m'n F5 knop was bijna versleten
hoe?!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:38 schreef rulerofdeath het volgende:
hier is alles wel goed
ik heb net mijn pa en ma nog een paar honderd euro bespaard
dat + bij een mediabedrijfquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik heb het al hoorik las al dat je in Enschede werkt en waar ongeveer op een ander forum
door de koelkast nader te bekijken en zien dat de thermostaat van de koelkast stuk was.quote:
Als ik mijn naam onder al die foto's moest zetten dan zou het zeker voor driekwart vol gespamt worden. En natuurlijk blijf ik liever in de anonimiteitquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die waren het makkelijkst te vinden
alhoewel goors nieuws niet zo duidelijk was
Jij ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, oke.
Maar dan ben je wel nieuw voor mij
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik mijn naam onder al die foto's moest zetten dan zou het zeker voor driekwart vol gespamt worden. En natuurlijk blijf ik liever in de anonimiteit
Over het vorige topicquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar gaat het eigenlijk over?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik heb het al hoorik las al dat je in Enschede werkt en waar ongeveer op een ander forum
Het voordeel van een forumkroeg is dat je niet kunt vluchten voor het verleden. En tevens het nadeelquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar dat heb ik ook niet meegekregen
zoveel berekenen zodat het net minder kost dan een nieuwe koelkastquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:42 schreef rulerofdeath het volgende:
deze was 22 euro. nieuwe koelkast veel meer
http://www.biertafel.eu/factuur.pdfquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoveel berekenen zodat het net minder kost dan een nieuwe koelkast
ik was even bezig met facturerenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mweh, RTLgemist.nl en jullie zijn traag
Haha, okequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het voordeel van een forumkroeg is dat je niet kunt vluchten voor het verleden. En tevens het nadeel
Jaja, jij altijd met je excuses.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik was even bezig met factureren
B.V. = buisvereniging?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
http://www.biertafel.eu/factuur.pdf
vond dit eigelijk wel een mooie
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaja, jij altijd met je excuses.
Besloten Vennootschapquote:
Die is domino day kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens mij huppelt samzz, al dan niet op een paard, hier ook nog ergens?
wat doe je vanavond liefje?quote:
dude, ik zit in de Accountancy, dat weet ik ook welquote:
Me vervelen tot RTLgemist.nl GTST erop gepleurt heeft, en daarna slapen.quote:
Domino dayquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
Die is domino day kijken
Kijk vroeger, toen er nog geen internet was en te jong was om de kroeg in te duiken, ok. Maar tegenwoordig?quote:
Hahaquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kijk vroeger, toen er nog geen internet was en te jong was om de kroeg in te duiken, ok. Maar tegenwoordig?
sorryquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dude, ik zit in de Accountancy, dat weet ik ook wel
ik dacht dat je ff mee zou werken
FOK! namen paint topic ofzoiet?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:01 schreef ACT-F het volgende:
Wist je dat ik rulerofdeath ooit gepaint heb?
Nu al?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil naar bed!
Juist!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
FOK! namen paint topic ofzoiet?
bad timingquote:
quote:
GTSTquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:09 schreef rulerofdeath het volgende:
maar Nath, wat moet je zien op rtlgemist.nl dan?
bed tijd voor Nathaliequote:
en bijna vlogen de stukjes appel naar m'n beeldschermquote:
Dat is nog veel erger dan Domino Dayquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en bijna vlogen de stukjes appel naar m'n beeldscherm
gtst op rtlgemist.nl kijken niet?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is nog veel erger dan Domino Day
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en bijna vlogen de stukjes appel naar m'n beeldscherm
en ook nog op wachtenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:13 schreef rulerofdeath het volgende:
gtst op rtlgemist.nl kijken niet?
ow, 69quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
vrijdag 14 november 2008 @ 21:15 (#69) <-
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen met m naar de stad. Vind het wel eng.
en mooierquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar nog steeds aan het wachten? Wat wij overigens niet erg vinden. Hier is het gezelliger
Haha, ja, ik wacht er nog steeds opquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar nog steeds aan het wachten? Wat wij overigens niet erg vinden. Hier is het gezelliger
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en mooier
kijk liever tegen Nathalie aan dan tegen jou
Heb jij mijn foto ook al boven waterquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
en mooier
kijk liever tegen Nathalie aan dan tegen jou
Kirstenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik. Wie PMt mij even de details van ACT-F?
kijk zequote:
zal een keer tijd worden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:29 schreef Rikketik het volgende:
'navond.
Wat gaat dat hier snel opeens.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:29 schreef Rikketik het volgende:
'navond.
Ik vond de vaart er sowieso al aardig inzitten.quote:
Sinds ik weer ben komen binnenvallen zeker.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:29 schreef Rikketik het volgende:
'navond.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb jij mijn foto ook al boven water
staat naast de monitorquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Ja, hier is leven in de brouwerij
Over brouwerij gesproken.......bier!!
henig anquote:
de zoekactie naar de identiteit van ACT-Fquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vond de vaart er sowieso al aardig inzitten.
Maar heb ik nog iets gemist? (behalve GTST)
Bij mij in de monitorquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
staat naast de monitor
Halverwege niet meer. En ik heb natuurlijk de naam en de foto gemist.quote:
quote:
en nu ook in de monitorquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij mij in de monitor![]()
[ afbeelding ]
foto?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Halverwege niet meer. En ik heb natuurlijk de naam en de foto gemist.
ik zal je even helpenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:43 schreef Rikketik het volgende:
Laten we beginnen met de naam.
ACT-F, hoe heet je in het echt?
Nijmegen en Groningen inhalen, toch?quote:
Die vraag is al gesteld, maar dat post ik hier niet. Ik hou dat liever gescheidenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:43 schreef Rikketik het volgende:
Laten we beginnen met de naam.
ACT-F, hoe heet je in het echt?
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die vraag is al gesteld, maar dat post ik hier niet. Ik hou dat liever gescheiden
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:46 schreef Bob-B het volgende:
Ik doe nog een gok, Leonoy, Lucien of Yavuz
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je komt in de buurtDat was een goede maat van me op de basisschool
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik wellicht de vrienden van z'n hyves induiken, opzoek naar een exotische naam die niet zo vaak voorkomt.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:56 schreef Bob-B het volgende:
GEVONDENIk vond een regel op die site en die matchte gewoon keihard
[..]
omdat niet iedereen met naam en toenaam op zo'n kutforum als dit genoemd wil wordenquote:
Omdat mijn voornaam te uniek is. Dat wil ik niet en plein public hier op het forum hebbenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:46 schreef Rikketik het volgende:
Hoezo?
wat heeft hij er nou weer mee te makenquote:
Kijk, dat waren de bewoordingen waar ik eigenlijk naar zochtquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat niet iedereen met naam en toenaam op zo'n kutforum als dit genoemd wil worden
Bang dat je herkend wordt of zo?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Omdat mijn voornaam te uniek is. Dat wil ik niet en plein public hier op het forum hebben
hardstikkequote:Op vrijdag 14 november 2008 21:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nijmegen en Groningen inhalen, toch?
ik ben wel eens behulpzaamquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kijk, dat waren de bewoordingen waar ik eigenlijk naar zocht
Allesquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat heeft hij er nou weer mee te maken
Oké. Dan verzin ik zelf wel een naam voor je.quote:
quote:
Truste Nath.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen.
5.30 gaat mn wekker weer
Dat is snel. Heb je het in versnelde weergave bekeken?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Klaaarr
pffquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen.
5.30 gaat mn wekker weer
Ja, ACT-F!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oké. Dan verzin ik zelf wel een naam voor je.![]()
Iemand ideeën?
Maar dat bekt niet lekker.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:56 schreef Rikketik het volgende:
Wat dacht je van Teun? Lekker boers en er lopen genoeg van rond in Twente.
dat gaat denk ik niet lukkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Regel dan ook een biertje naast mijn monitor
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat niet iedereen met naam en toenaam op zo'n kutforum als dit genoemd wil worden
hoi Teunquote:
Goed genoeg voor mij. Hoi Teun!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
zie nr 2quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat ga je met Schoolfeest goedmaken
Harry.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oké. Dan verzin ik zelf wel een naam voor je.![]()
Iemand ideeën?
dan muj noar de koelkast hen loop'nquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb wa schikMut nog wa te zoep'n hebm
Met een beetje goed zoeken is er volgens mij best veel over mij te vinden.quote:
Als Gorenaar ben ik er natuurlijk 4 dagenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
ben je dan op het bedrijvenuurtje daar?
Da mut ik hebm!! Woar kan ik da krieg'n??quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
of hej doar 'n biertoafel?
is nog niet in productiequote:Op vrijdag 14 november 2008 22:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Da mut ik hebm!! Woar kan ik da krieg'n??
ik weet niet wanneer de t-shirt verkiezingen waren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als Gorenaar ben ik er natuurlijk 4 dagenWas je er de afgelopen keer ook tijdens het bedrijvenuurtje en de T-shirtverkiezingen?
site is in ontwikkelingquote:
En dan wijs je even op je SIG voor de uitleg.quote:
Tijdens het bedrijvenuurtje hè. En natuurlijk deden jullie ook meequote:Op vrijdag 14 november 2008 22:06 schreef rulerofdeath het volgende:
ik weet niet wanneer de t-shirt verkiezingen waren.
wij hebben hele tijd achterin gestaan.
van T-I-A
weet ik nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tijdens het bedrijvenuurtje hè. En natuurlijk deden jullie ook mee![]()
Toch?
Dan heb je wat gemist. Want ik presenteerde als jurylid de uitslagenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
weet ik niet
heb eerst achterin een tijd staan zuipen en ben tussendoor nog even naar de kermis geweest.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist. Want ik presenteerde als jurylid de uitslagen
Ik wil weten wie je bent verdorie!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist. Want ik presenteerde als jurylid de uitslagen
Zoepert. Je was gewoon te ver heen om überhaupt iets mee te krijgenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, misschien dat ik er wat van meegekregen heb, maar niet wat ik nu nog weet
* Nog even genietquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil weten wie je bent verdorie!![]()
Straks kan ik niet slapen vannacht en dan is dat jouw schuld!
J'accuse!
* MinderMutsig stort zich dramatisch huilend op de bank
Topickillerquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Volgens mij moet ik ongesteld worden. Daar word ik altijd een beetje emotioneel van.
quote:
Ja nou, een waarschuwing is toch fijn?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo van:
*ding* *dong*
Bedankt voor de mededeling
Ah, een beetje in de buurt van de groep Holshof installatie? Ik ben namelijk met de camera de hele tent langs geweest en zit nu de foto's weer even te bekijkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
daarzo stonden wij
Zekerquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Ja nou, een waarschuwing is toch fijn?
En ik dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Yep, time is upWant ik ga NU de kroeg in
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:52 schreef ACT-F het volgende:
En wie mee wil zuipen, ik ben bij café De Zon
Veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:01 schreef Samzz het volgende:
Zo. Record gebroken enzo.
Nu ga ik naar bed, want morgen lekker weer te paardHoop ik...
slaap ze :0quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:01 schreef Samzz het volgende:
Zo. Record gebroken enzo.
Nu ga ik naar bed, want morgen lekker weer te paardHoop ik...
ben zo wel weer hoorquote:
Ik las: douche-vibrator.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben zo wel weer hoor
die douche-ventilator bromt altijd een kwartier na. en daar kan ik niet van slapen
hoe lang heb jij je al niet gedouchedquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Volgens mij is mijn douche stuk.
je wilt het ook altijd spannender maken dan het is oniequote:
Sinds gisteren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe lang heb jij je al niet gedouched
ow op die fietsquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sinds gisteren.![]()
Maar ik bedoelde meer dat ik functies mis in de douche die Rikketik blijkbaar wel heeft.
en stiekum...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga nu slapentrusten
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]Ik ga NU douchen. Dus dan moet je opschieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga nu slapentrusten
There is no love sincerer than the love of food.
Had ik wel gepost! Heb je zeker gemist dan.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:29 schreef Bob-B het volgende:
JA KIRSTEN!!!!! waarom stond hier niet een linkje naar de webcam in je douche!
Niet liegen, ik heb terug gelezen en gezochtquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Had ik wel gepost! Heb je zeker gemist dan.
Maar onze relatie is toch ondertussen in een dusdanig stadium dat je me ook gewoon de beelden kan mailenquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb ik het vast aan de verkeerde ge-PMt.
Ies discriminazi enzo.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:26 schreef Samzz het volgende:
Oh bij ons in Enschede krijgt iedereen pepernotenMet name de kinderen natuurlijk, maar als je Piet even lief aankijkt
En groene en blauwe pieten? WTF?
Veel plezierquote:Ik heb net een deken gekocht en ben nu op weg naar m'n paardjes
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niice. Zo'n mooie strakke?
nee geen lerenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niice. Zo'n mooie strakke?
Vind het echt niets aan, vond ik op mn 7e al niet meerquote:
Ik was er compleet klaar mee toen mijn moeder vertelde dat het niet echt was. Zat ik helemaal blij op de bank naar de intocht te kijken, komt m'n moeder naast me zitten vertellen dat de Sinterklaas op tv gewoon iemand in pak is.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind het echt niets aan, vond ik op mn 7e al niet meer
* MinderMutsig gooit pepernoten naar het hoofd van Nathaliequote:Op zaterdag 15 november 2008 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind het echt niets aan, vond ik op mn 7e al niet meer
WTF. Dat doe je toch niet?!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik was er compleet klaar mee toen mijn moeder vertelde dat het niet echt was. Zat ik helemaal blij op de bank naar de intocht te kijken, komt m'n moeder naast me zitten vertellen dat de Sinterklaas op tv gewoon iemand in pak is.
Jeugdtrauma, wat ik je brom.
Wat heb je daar nou allemaal aan als je er niet lekker uitziet op je motor?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
nee geen lerendas een ramp alsie nat wordt. Dus gewoon textiel en strak zit niet lekker met die bescherpads. Safety first
Motorpak is ook echt het enige wat je hebt aan bescherming. Geen gordel, kreukelzone, kooiconstructie, airbags etc.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou allemaal aan als je er niet lekker uitziet op je motor?
Jij weet ze wel uit te zoeken hequote:
waar heb je die naam vandaan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:14 schreef Samzz het volgende:
Phin Phin speelt een waterplantje na en denkt dat ik m niet zieHihihi, visjes zijn tof!
Goed van je, is een fijne boekenreeks dit seizoen van het jaar. Deel vijf is imo ook de beste...quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben lekker chill DefQon.1 2008 DVD aan het kijken, straks lekker soep eten en vanavond weer pilsen + gas gevenowja, en ik ga beginnen Harry Potter deel 5 lezen
Phin Phin is een goedgekeurde dekhengst. Twee paarden van m'n stage hadden hem als vader en toen ik Phineas zijn naam gaf, dacht ik aan Phin Phinquote:
moet alleen nog wel alle films een keer zienquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed van je, is een fijne boekenreeks dit seizoen van het jaar. Deel vijf is imo ook de beste...
duidelijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Phin Phin is een goedgekeurde dekhengst. Twee paarden van m'n stage hadden hem als vader en toen ik Phineas zijn naam gaf, dacht ik aan Phin Phin
maar wil de films toch allemaal dan nog een keer zien om goed te kunnen vergelijkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:36 schreef Samzz het volgende:
De boeken zijn ook beter dan de film. Dat is altijd zo. Behalve dan bij Tomb Raider....
Phineas is btw een karakter uit HP
juist, dat was het!quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:47 schreef Samzz het volgende:
Hahaha ja kloptEen van de schoolhoofden.
k*t voor jequote:
Haiquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:27 schreef Bob-B het volgende:
broek: http://www.motozoom.nl/pics/fotoGroot/205265_240_05.jpg
jas: http://www.motozoom.nl/pics/fotoGroot/205249_210_05.jpg
hij staat mij beter
Ja maar waarom ga je dan ook langs?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Can't get him off my mind![]()
Ik ga eten met de buurt. Doei!
Ik dacht aanvankelijk dat het clowns waren toen ik dit topic vluchtig doorkeek. Blijkt dat ze pieten moet voorstellenquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:54 schreef Samzz het volgende:
Die gekleurde pieten zijn eng en geen echte pieten
Ik denk dat ik niet kan, tenzij ik in een ander disctrict kan stemmenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:13 schreef Samzz het volgende:
Wie gaat er nog meer stemmen voor waterschap Dinkel en Regge? Ofzo
Ik stem voor de Regge! Dinkel sucksquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:13 schreef Samzz het volgende:
Wie gaat er nog meer stemmen voor waterschap Dinkel en Regge? Ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |