quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
3 is nog best respectabel, kijk maar naar Sackboy!quote:
Actiever worden..quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:28 schreef damsco het volgende:
Ik wil mij graag aanmelden voor het kaste systeem.
Akkoordquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
3 is nog best respectabel, kijk maar naar Sackboy!
[..]
Actiever worden..
Ene vrouwke! Snel, trek je strakste shirtje aan, pak de bruiningscreme en tuit je lipjesquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:29 schreef Janetje het volgende:
Hoorde ik daar Janetje?
Stelletje wantrouwende nichten
Imdb.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:29 schreef Florian_ het volgende:
He paupers, is office space een toffe film? Komt nu op rtl5
Ik ben actiever dan jijquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
3 is nog best respectabel, kijk maar naar Sackboy!
[..]
Actiever worden..
Je maakt je toch niet serieus druk om die kaste he?quote:
Hehe... wortel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ene vrouwke! Snel, trek je strakste shirtje aan, pak de bruiningscreme en tuit je lipjes![]()
Ik ben ouder dan 18, wil opzich wel naar de shop, wil alleen niet naar Enkhuizen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:34 schreef Silentalarm het volgende:
Wie is er 18 en wil er nu voor mij naar de shop in enkhuizen gaan.![]()
![]()
NVMquote:
Dat ligt niet aan mij maar aan je ervaringenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:34 schreef gers het volgende:
altijd als ik remlof zie moet ik aan een rimjob denken
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:35 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan 18, wil opzich wel naar de shop, wil alleen niet naar Enkhuizen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan mij maar aan je ervaringen
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:36 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik voel me niet snel oud, maar dit topic zette er toch even 15 jaar op de teller bij!
JUNKIE!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
het leven van een 16 jarige is hard.
Hehe.. herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:36 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik voel me niet snel oud, maar dit topic zette er toch even 15 jaar op de teller bij!
Gemeente waar ik woon wil geen sjopjes in de buurt. Gelukkig smoke ik echt bijna nooi.tquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:37 schreef gers het volgende:
ik wil ook naar de sjop ben alleen te lui
Mijn schoen stinkt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:39 schreef Devvie het volgende:
ik heb zin in sinterbaas morgen..mijn schoentje zetten
Komt die ouwe geilpijp morgen al?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:39 schreef Devvie het volgende:
ik heb zin in sinterbaas morgen..mijn schoentje zetten
FIPO pagina eins btw.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:40 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Komt die ouwe geilpijp morgen al?
Wij hebben er maar 1, en dat is niet eens een smartshopquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:39 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Gemeente waar ik woon wil geen sjopjes in de buurt. Gelukkig smoke ik echt bijna nooi.t
Niet alleen naar de laatste 100 van mijn 32.000 posts kijken. Geeft een vertekend beeld!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:37 schreef IQM het volgende:
Kom, laten wij ook in het HOMO-topic posten!
quote:
Ik ken jou niet anders dan van de BS, FF, VAC, PP, etc-reeks. Veel gescheer, weinig wol dus.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:41 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Niet alleen naar de laatste 100 van mijn 32.000 posts kijken. Geeft een vertekend beeld!.
Dat ben ik!quote:
Niet bepaald mijn vrienden. Toch nog het verkeerde referentiekader. [indien te moeilijk woord --> wiki]quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ken jou niet anders dan van de BS, FF, VAC, PP, etc-reeks. Veel gescheer, weinig wol dus.
nABquote:
Dan heb je in al die jaren geen al te beste indruk op me gemaakt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:44 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Niet bepaald mijn vrienden. Toch nog het verkeerde referentiekader. [indien te moeilijk woord --> wiki]
Nope.quote:
Blijkbaar!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan heb je in al die jaren geen al te beste indruk op me gemaakt.
En ik ben je debiele neefje van drie niet, gast.
In één uurquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:44 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik ga een biertje drinken
OF VIERENTWINTIG!
Ik ben ook nog niet uitgelachen. En ik sta er niet eens in.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:51 schreef Emimich het volgende:
We hebben trouwens in dit topic Sackboy nog niet genoeg uitgelachen om zijn plaats in de kaste!
Kaste 5 (Kansloos volk): Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, postmortum, Teunebeun, Blind_Guardian, mooiboi89 (-), Sackboy (-1)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Janetje geen tieten-pics.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:50 schreef Silentalarm het volgende:
Wie?
HA-HA-HA-HA-HA jij staat in kaste 5.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:51 schreef Emimich het volgende:
We hebben trouwens in dit topic Sackboy nog niet genoeg uitgelachen om zijn plaats in de kaste!
Kaste 5 (Kansloos volk): Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, postmortum, Teunebeun, Blind_Guardian, mooiboi89 (-), Sackboy (-1)
hihihihihihihihiquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:52 schreef Emimich het volgende:
Maar lach Sackboy even uit alsjeblieft!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
HA-HA-HA-HA-HA jij staat in kaste 5.
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:53 schreef Florian_ het volgende:
HEUHEUEUEU
Dumpen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:54 schreef Florian_ het volgende:
even m'n vriendin bellen
gezeik altijd
Klinkt goed, linkje?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:41 schreef IQM het volgende:
BEF-reeks ftw...
Zeiken is dumpen. Maar dat is logisch.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:54 schreef Florian_ het volgende:
even m'n vriendin bellen
gezeik altijd
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:55 schreef padlarf het volgende:
Zet mij nou ook eens in die kaste, doe maar tussen Sackboy en dagdag
Bwheheh doe je wel je overzeas broer aan en je stekelarmband om?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:57 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb een kaartje gekocht voor rise against. En nu kom ik er net achter dat het eigenlijk best wel goede muziek is!
En zet mij ook eens in die kast. Anders vind ik het een kutkast en kom ik uit de kast.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:57 schreef Emimich het volgende:
Je mag natuurlijk niet zomaar naast Sackboy hè!
Nee, broek in me sokken, goude ketting om, ringen om al mijn vingers en ik laat me afro groeien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwheheh doe je wel je overzeas broer aan en je stekelarmband om?
Beauregardquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:58 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die mij lager neerzetten dan Beauregard en Emimich
Dude, die kaste wordt niet ieder moment up-to-date gemaakt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:58 schreef Silentalarm het volgende:
En zet mij ook eens in die kast. Anders vind ik het een kutkast en kom ik uit de kast.
Thanks. nu heb ik het opstaan!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
Jammer, dominoday faalde bijna al vanaf het begin.
Hoe laat begint het?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:03 schreef Broekpaling het volgende:
Tof hoor, dominoday. Allemaal herhalingen tot nu toe.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
Jammer, dominoday faalde bijna al vanaf het begin.
Ja, ik ook!quote:
Ik heb diegene die het gemaakt heeft gewoon omgekocht.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:03 schreef Florian_ het volgende:
Wat doet Emimich trouwens in kaste 1? Zijn er wel kwaliteitstopiques van zijn hand?_!
Nou al? Oh, ok.quote:
Totdat ze wordt aangetikt door een dominosteentjequote:Op vrijdag 14 november 2008 21:05 schreef Broekpaling het volgende:
Hoelang blijft dat mokkel bij dominoday nog hangen?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:06 schreef padlarf het volgende:
[..]
Totdat ze wordt aangetikt door een dominosteentje
Nou eerst ff dominoday kijken hoor. Veel plezier hier kinders.quote:
Ha ha..?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:06 schreef padlarf het volgende:
[..]
Totdat ze wordt aangetikt door een dominosteentje
Neem je het toevallig op?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga wegmisbruikers kijken.
Misschien dat er een Ferrari in voorkomt.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou eerst ff dominoday kijken hoor. Veel plezier hier kinders.
Broek uit.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om een voorkeursbehandeling te krijgen?
ALTOEINZquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef Silentalarm het volgende:
Rise Against outfit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Bedankt voor de PM Janetje!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef Emimich het volgende:
Wat moet ik doen om een voorkeursbehandeling te krijgen?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:14 schreef Janetje het volgende:
Willen jullie wel zo de groetjes aan postmortum van me doen? Ik las net dat hij me zo miste.
PM is een 5!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:14 schreef Janetje het volgende:
Willen jullie wel zo de groetjes aan postmortum van me doen? Ik las net dat hij me zo miste.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:14 schreef Janetje het volgende:
PM is eerder een soort repelsteeltje.. die ik heel graag woedend stampend door de grond zie gaan.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:12 schreef padlarf het volgende:
Rise Against
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
lig ik net met mijn vriendin te batsen lees ik ditquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:14 schreef Janetje het volgende:
Whahahahahhaha..quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
lig ik net met mijn vriendin te batsen lees ik ditik schrueew dus uit NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JANETJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zegt ze : Zo heet ik heul niet
DANKJE WEL KUTMODS
jij ik kon het ook eerst niet geloven dat er een leven buiten Fok! klb wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whahahahahhaha..
Jij een vriendin....
Jij batst heulegaar niemand.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
lig ik net met mijn vriendin te batsen lees ik ditik schrueew dus uit NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JANETJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zegt ze : Zo heet ik heul niet
DANKJE WEL KUTMODS
Silentalarm gaat schijten!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:23 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb ook een leven gevonden. Ik ga even chillen. doei!
Dagcijferkanon!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:24 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe kom je daar nu bij?
Ik kende geen nieuwe topics maken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:24 schreef Emimich het volgende:
BP, speciaal verzoek, wil jij alsjeblieft de lapo maken in deze thread en dan weer een KLB-SC-kaste topic maken?
Kast? Wie heeft het hier over een kast gehad? Ik niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:48 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Blijkbaar!.
En mijn neefje van 3 zou wat meer hulp nodig hebben om op die kast te klimmen![]()
![]()
.
hoe denken jullie dat ik ben in het echt danquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:24 schreef postmortum het volgende:
het zou je verbazen hoe sommige fok!kertjes in het echt zijn
Heb je gekeken wie er gemiddeld de afgelopen week gemiddeld op 1 staat?quote:
"Echt"quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
hoe denken jullie dat ik ben in het echt dan?
Mooiboiquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
hoe denken jullie dat ik ben in het echt dan?
Wat doede ge hier dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben heul geen baas, ik sta boven het baas-zijn
En dan zeggen dat ik op de dagcijfers geilquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je gekeken wie er gemiddeld de afgelopen week gemiddeld op 1 staat?![]()
Ik geil niet ik constateer.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik op de dagcijfers geil
JE MOET!!!1111!11quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kende geen nieuwe topics maken.
Geen nieuwe topic knop enzulks.
Che Guevara?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
Heb je gekeken wie er gemiddeld de afgelopen week gemiddeld op 1 staat?![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:27 schreef IQM het volgende:
Domino Day.
Het complete falen der mensheid SBS samengevat in 4.500.000 steentjes.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:27 schreef IQM het volgende:
Domino Day.
Het complete falen der mensheid samengevat in 4.500.000 steentjes.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Verneuk mijn opmerking niet. Hij was perfect zo.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Verneuk mijn opmerking niet. Hij was perfect zo.
Hahaha wtfquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met zo'n leuk paars/wit jasje.
Oh die nikejasjes van plasticquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ken je die niet? iedere mooiboy hedde er 1.
brechtje.rar ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:32 schreef jordeeeh het volgende:
Whehehe een gozer die brechtje heet
Ik moest aan fok denken
Ga dood.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat ergens anders je inwijding doen.
GMTA!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:35 schreef jordeeeh het volgende:
Je grapjes beginnen best wel erg slecht te worden Bp.
FLORIAN GAAT MORGEN ANAALquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:35 schreef Florian_ het volgende:
Zegt m'n vriendin net aan de telefoon "ga je morgen allemaal nieuwe gangen ontdekken?"
Ik gelijk doordenken
Ja, jij wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Florians vriendin krijgt morgen een nosejob
Ja i know, heb ik zo'n 5 maanden geleden gemaakt voor één of ander ONZ topicquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:42 schreef timmmmm het volgende:
Oud, Florian, heel oud
quote:Roos says:
we krijgen vogeltjes, maar ik haat vogeltjes
Roos says:
maar me moeder en ik hadden een hele mooie vogelkooi gezien
Roos says:
dus daar moeten dan wel vogeltjes in
OMGquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:43 schreef IQM het volgende:
Dit is echt epic.Het hoofd van die achterste gast als zijn broer tenenkrommend slechte imitaties aflevert!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:49 schreef IQM het volgende:
"Christopher Walken...euh... "CowBELL! Fever! Fever! Need more cowBELL"
- "Do the thing of SNL!"
"Fever with the cowbell? The one I just did with the FEver, the cowBELL?"
"..."
"![]()
![]()
"
HAHAHAHAHAHAiksnaphemniet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:49 schreef IQM het volgende:
"Christopher Walken...euh... "CowBELL! Fever! Fever! Need more cowBELL"
- "Do the thing of SNL!"
"Fever with the cowbell? The one I just did with the FEver, the cowBELL?"
"..."
"![]()
![]()
"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
MAAR JE BENT TOCH VAAG? BWHEHEHEquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:06 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb het idee dat ik half slaap. Zeg maar het effect als je net wakker bent.
Dus als ik vaag doe...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:06 schreef padlarf het volgende:
Boh gek, ben een kwartiertje weg, 100 posts erbij!
Het is vrijdag....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Jij was eind 20 toch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:05 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Kijk het filmpje.Ken je SNL-klassiekers.
Onwetend pubertuig!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:07 schreef padlarf het volgende:
Ik heb geen leven, dus dagen hebben geen betekenis
JA BWEHEHEHOEHHALOLOMGFSDFDsdgquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
OMGDAT IS AL MET EEN BEEN IN HET GRAF ROFLOMGLOLHAHA!!!!!!!!!!!!!!!
Je faalt te hard voor de kaste.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik in kaste 5 wil?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:07 schreef padlarf het volgende:
Ja, daar ben ik me van bewust, vandaar dat ik niet gelijk voor kaste 2 wil gaan!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je faalt te hard voor de kaste.
I second this message, No-lifer detectedquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:07 schreef padlarf het volgende:
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
Gezellig hier overigens.
Alle dagcijfer fappers komen langzaam maar zeker hier terecht.
Volgens mij ben jij nog steeds numero unoquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
Gezellig hier overigens.
Alle dagcijfer fappers komen langzaam maar zeker hier terecht.
Ik heb zelfs 4 opklikbare hoofdenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom heeft de mens geen afzetbaar hoofd of eentje waarvan de zenuwen uit kunnen?
Bdaboembadaboem*
Jouw schoen ? Ik dacht dat het Florian was die zo meurdequote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:14 schreef IQM het volgende:
Bp is een beetje een huilie met z'n hoofdpijn.
En dan ook 10 posts tegelijk posten waar niets instaat, en als je in de KLB SC nutteloos kan posten, gaat het slecht met jequote:Op vrijdag 14 november 2008 22:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog steeds numero uno
Maar ik fap niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog steeds numero uno
Joah, had na het poepen geen zin om mn kontje af te vegen vanmiddagquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jouw schoen ? Ik dacht dat het Florian was die zo meurde
Tuuk mag jij dat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:17 schreef IQM het volgende:
OH MY FUCKING GOD!
Bp en ik hebben ons op dezelfde dag geregistreerd!
Mag ik dood, alsjeblieft?
Owwwww die kutregel tegen doodwensen ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:17 schreef IQM het volgende:
OH MY FUCKING GOD!
Bp en ik hebben ons op dezelfde dag geregistreerd!
Mag ik dood, alsjeblieft?
Valt me inderdaad tegen van jequote:Op vrijdag 14 november 2008 22:19 schreef IQM het volgende:
En hij heeft vier keer zoveel posts geplaatst het zelfde tijdsbestek. ROYAL SADNESS!
Bij BP gaat kwantiteit boven kwaliteitquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:19 schreef IQM het volgende:
En hij heeft vier keer zoveel posts geplaatst het zelfde tijdsbestek. ROYAL SADNESS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |