Ja, dat gaat wat vloeiender. Hebben de mensen nog een idee dat ze in een echt gesprek zitten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
De Stenders-grappen vind ik toch beter...
Dan heeft Rob meestal wat meer fragmenten.
That ship has sailed...quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zit er nog in van vannacht. 03:00 uur thuis en om 8.30 uur weer op de zaak....
quote:
Ik vind hem best gaaf inderdaad, moest er even aan wennen. Refrein is goed, met die trommels...quote:
Je kan dan toch ook de radio aanzetten of ander de audio-only stream? Dat zou dan al een stuk beter moeten gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef Mokus het volgende:
Door die ralle internetverbinding hier moet ik de helft missen.![]()
Ik denk dat de bitjes moeite hebben met zwemmen...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef Mokus het volgende:
Door die ralle internetverbinding hier moet ik de helft missen.![]()
Ik denk dat de bitjes moeite hebben met zwemmen...
In Zweden zit op 96.2 helaas geen 3fm...quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan dan toch ook de radio aanzetten of ander de audio-only stream? Dat zou dan al een stuk beter moeten gaan.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:54 schreef Mokus het volgende:
[..]
In Zweden zit op 96.2 helaas geen 3fm...
Ik ben al overgestapt op audio only, maar zelfs dat werkt niet lekker.
Ja zeker al wel. Een paar kilometer verder toch al wel 20 cm.quote:
Opzich is het weer hier een beetje hetzelfde als in NL (heel veel regen) alleen wat kouder.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:58 schreef Jannekje7 het volgende:
20 cm sneeuw?!!
Ik had al zo'n vermoeden dat je buiten NL zou zitten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:54 schreef Mokus het volgende:
[..]
In Zweden zit op 96.2 helaas geen 3fm...
Ik ben al overgestapt op audio only, maar zelfs dat werkt niet lekker.
Of je kijkt Domino Day !quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:02 schreef Sersjee het volgende:
Voor de mensen die geen zin hebben in radio luisteren: om 20.30 komt Office Space op RTL5
Thnx, die maar eens proberen dan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je buiten NL zou zitten.
http://shoutcast.omroep.nl:8174/ (32kbps AAC+) zou de minste problemen moeten geven, alleen is de kwaliteit dan wat minder.
Hahaha, goeie grap!quote:
Maik de Boerquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Met EW hebben we toch altijd zin in radio
Is al gezegd wie de Gast is?
"huh??"
Google is your friendquote:
[i'm with stupid]quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:11 schreef Sersjee het volgende:
"Wat kan ze hockeyen"
Bril-fuckin-jante opmerking.
nouw idd...ff snel zappe naar Ranking the starsquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:37 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind dat I'm yours wel erg vaak langskomt...
Combinatie van beiden.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Combinatie van beiden.
Hoor uit mn betrouwbare bron trouwens dat Maik door een verkeerd gelezen mail al vanaf 18u in de Peperbus rondloopt!En dat Tjibbe m mag vermaken!
Vandaar dat Tjibbe zo moeilijk looptquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Combinatie van beiden.
Hoor uit mn betrouwbare bron trouwens dat Maik door een verkeerd gelezen mail al vanaf 18u in de Peperbus rondloopt!En dat Tjibbe m mag vermaken!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vandaar dat Tjibbe zo moeilijk loopt
Daarom heb ik een echte.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:47 schreef Sersjee het volgende:
Een fake-bril... Wat een onzin.
Feli!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Ik moet ff taart gaan eten (ouders 28 jaar getrouwd)
gefeli en eet u smakelijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Ik moet ff taart gaan eten (ouders 28 jaar getrouwd)
Rob Geusquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
leuke vraag bij Ranking the stars...
wie kan er het beste 40 dagen zonder sex
Val je op kleine mannetjes?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza ziet Gerard ook liever zonder kleding
Somebody told me,quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
volgens mij heeft ie een vriendin die eigenlijk denkt dat ze man is
Die ligt ziek op de bank als ik het goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is Piles eigenlijk? (als ik aan Sandstorm denk, denk ik natuurlijk ook meteen aan hem)
lekkere mix hoor meneer Sandstorm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die ligt ziek op de bank als ik het goed heb begrepen.
Valt me zwaar tegenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
Edit: KUT ik heb zn nummer niet in mn foon staan![]()
das nog zo ver wegquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:20 schreef Roumen het volgende:
Niks tegen januari hé
dan ben ik jarig
Oh Piles, schatje, ben je snipverkouden? ik zal even wat cola voor je halenquote:
Was het maar vast Januariquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das nog zo ver wegeerst nog heel vaak EkstraWeekend, en heel veel DJ Sandstorm, de jaarmix moet nog komen, sinterklaas, kerst, serious request en oud en nieuw, dan pas Januari hoor
Colaquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
Oh Piles, schatje, ben je snipverkouden? ik zal even wat cola voor je halen
Tuurlijk, 06-10....quote:en mag ik misschien alsnog je nulzes? (zal er zuinig mee zijn)
Ik moet ook echt eens naar Londen gaan , lijkt me écht vet daar. Ik heb zoiezo wat met Engelandquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:23 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb juist hartstikke zin in januari... Op 9 januari vertrekken we met de hele selectie richting Londen voor een weekendje zuipen en Arsenal - Bolton Wanderers bezoeken
Vet duur ook. Ach ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:24 schreef Roumen het volgende:
[..]
Ik moet ook echt eens naar Londen gaan , lijkt me écht vet daar. Ik heb zoiezo wat met Engeland
iets anders?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Cola![]()
Heb ik al 4 dagen niet gedronken
Nou nog een week kwijt zijn met het downl kopen van de genoemde muziekquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:27 schreef Roumen het volgende:
Ik heb gisteren Ekdom's boek uitgelezen , top boek
Ik had na het lezen van het boek wel heel erg de drang om muziek te kopen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou nog een week kwijt zijn met het downl kopen van de genoemde muziek
Er staan dan ook nogal wat juweeltjes tussen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:30 schreef Roumen het volgende:
[..]
Ik had na het lezen van het boek wel heel erg de drang om muziek te kopen.
Noem eens wat, kijken of ik dat soort dingen al kenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er staan dan ook nogal wat juweeltjes tussen...
idd , ik vond tussen mijn vaders lp's nog "Thriller" van MJ. Dus die heb ik alquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er staan dan ook nogal wat juweeltjes tussen...
Bruce Springsteen - Meeting across the river , staat toch wel hoog bij Ekdom geloof ik.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Noem eens wat, kijken of ik dat soort dingen al ken
Hete kutquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
"Hete ..., hete ...! Ik heb een hete ...!"
Behoorlijk. Ook Highways of my life van the Isley Brothers.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:35 schreef Roumen het volgende:
[..]
Bruce Springsteen - Meeting across the river , staat toch wel hoog bij Ekdom geloof ik.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
* muisje-eliza zet kopje dampende thee neer voor Piles en dr zelf
Alsnog dankquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ook Highways of my life van the Isley Brothers.
Verdere tips moet ik even schuldig blijven, heb het boek uitgeleend.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga vriendje knuffelen!
Byeeeeeeeeeeeeee!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:48 schreef TheZapster het volgende:
Gotye![]()
Het nummer van 2008!
volgens mij dan![]()
Welk spelletje?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh hej ben nu dat spelletje PAIN met Davind aan het downloaden
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouwdaar hadden we t laatst over
jah PS3 en alleen download-baarquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Omg alleen op playstation geloof ik he?
AC/Dc zou inderdaad misschien wel mijn top3 voltooienquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:51 schreef Sersjee het volgende:
Sonny J - Handsfree staat bij mij erg hoog!
Maar goed, AC/DC ook...
Dan kom ik in mijn rode zwembroek bij je op de bank zittenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah PS3 en alleen download-baar
je mag wel n keertje komen spelen als je in de buurt bent
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan kom ik in mijn rode zwembroek bij je op de bank zitten
Stuur 'em een mailtje!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:57 schreef Roumen het volgende:
Weet iemand hoe Ekdom aan die platenkoffer met engelse vlag is gekomen , waar die te kopen is ofzo
want ik vind 'm echt mooi.
Hai Brenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:59 schreef Brennel het volgende:
GUTEN ABEND!!!!!!!!
Ik ben klaar met poetsen, eindelijk.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerst de intro helemaal volpraten, en 'm dan bijna direct afkappen. Ik snap het echt niet
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ow![]()
*gaat opzoek naar rood badpak met hele grote memmen*
Zo doe je dat bij slechte muziekquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerst de intro helemaal volpraten, en 'm dan bijna direct afkappen. Ik snap het echt niet
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:03 schreef TheZapster het volgende:
Hmmm wat ga ik doen, nog 57 posts maken om de 5000 vol te maken of wat nuttigs doen
Dit ben ik op een strand ergens in ierlandquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb jij ook zo een knap permanentje?
Nou, dat dus.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:07 schreef Sirolf het volgende:
![]()
Mgmt - Kids
![]()
Wat 'n track! Wat 'n track! Wat 'n track! Wat 'n track!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit ben ik op een strand ergens in ierland![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
* Dingdong * Mededeling
EkstraWeekend is over 50 minuten beschikbaar
Einde mededeling
Ps: nu weer op de bank![]()
En MaW.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:18 schreef TheZapster het volgende:
Wat gaan de topics langzaam vandaag, je kan merken dat Roel er niet is
En -Hans-![]()
en Djurre,en Broekie, en Piles half dood op de bank en LL die niet zo veel zegtquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:18 schreef TheZapster het volgende:
Wat gaan de topics langzaam vandaag, je kan merken dat Roel er niet is
En -Hans-![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw jongens, ik ga *teken*film kijken
Kungfu panda
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw jongens, ik ga *teken*film kijken
Kungfu panda
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik laat je dan maar alleen, ga nog een spelletje spelen met kxradio op de achtergrond.
Wat heb jij weer een kut dag gehad!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met afdeling wezen raften in Belgisch Luxemburg en daarna overheerlijk gegeten in een heus chateau bij Dubuy. Erg lekker!![]()
Heel vervelend iddquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat heb jij weer een kut dag gehad!
Godskolere...quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel vervelend idd. Zeker ook toen bospaddestoelen als voorgerecht, hert als hoofdgerecht en creme brulee als nagerecht werden opgediend
. En de overheerlijke wijn niet te vergeten.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:49 schreef ScottTracy het volgende:
GoedenavondWeer lekker aan 't genieten van de muziek op 3fm
Is er geen playlist voor MYA deze week?
Ik vroeg me vandaag ineens af, heb je voor maandag een hotelletje geboekt ofzo? De HMH is nogal uit de buurt voor jou...quote:
quote:
Ehh, wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:40 schreef Feivel1 het volgende:
Heeft helemaal niks met 3FM te maken, maar ik wil ff laten zien wat ik gedaan heb:
http://qik.com/video/567898
Helaas zonder geluid..
Heb niets geboekt. Ik denk dat ik gewoon terugrijd. Eens kijken hoe ver ik komquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vroeg me vandaag ineens af, heb je voor maandag een hotelletje geboekt ofzo? De HMH is nogal uit de buurt voor jou...
Maandag Sigur Rosquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]wrijf het er maar in
Zondag Sigur Ros![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd! Ik verwacht er veel van.
Wij moeten elkaar sws zien: anders is er geen SR voor jouquote:
Dan ga jij leaf aanvragenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wij moeten elkaar sws zien: anders is er geen SR voor jou.
En Sersjee gaan we daar ook tegenkomen.
okquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sigur Rós; geen Serious Request
Seriouslyquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wij moeten elkaar sws zien: anders is er geen SR voor jou.
En Sersjee gaan we daar ook tegenkomen.
Timo gaat zondag in Brusselquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Seriously.
En Sersjee ook. Timo ook dan? Of lees ik verkeerd.
Leuk allemaal op CS en dan met de metro naar de HMH.
Oh hell no.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Timo gaat zondag in Brussel.
En ik kom met de auto die kant op (trein gaat maar tot 22.30 uur terug), dus ik hang bij de HMH zelf rond.
Caribbean Blue.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef borisz het volgende:
Ik gooi trouwens Enya in de WMP, echte dennennnaaldenmuziek.
Na Last Christmas vanmorgen kan Kerstmuziek nu primaquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef borisz het volgende:
Ik gooi trouwens Enya in de WMP, echte dennennnaaldenmuziek.
Zet meteen Dana op.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Na Last Christmas vanmorgen kan Kerstmuziek nu prima.
quote:
Heb nu Carl Cox live opstaanquote:
bijna jaquote:
Giel?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:36 schreef on_air het volgende:
What's with the Google Ads...
Waare Liefde uit Rusland, Ben Jij Zwanger, Acne vrije huid...
Waar hebben we het hier over dat ze daar naar linken?
Hmmm, bij mij gaan ze allemaal over emigreren... En ik ben toch echt niet van plan mijn teer beminde Heemskerk te verlaten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:36 schreef on_air het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:38 schreef on_air het volgende:
[..]
SSssttt.... Ik wilde net gaan slapen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:38 schreef on_air het volgende:
[..]
SSssttt.... Ik wilde net gaan slapen.
Russische hoeren en zwangerschap. Check.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmmm, bij mij gaan ze allemaal over emigreren... En ik ben toch echt niet van plan mijn teer beminde Heemskerk te verlaten.
Die ads kijken niet alleen naar de huidige pagina, maar ook naar welke sites je al eerder hebt bekeken met die ads erop. Bij mij gaat het nu over emigreren en ferrari's... en heb ook geen flauw idee waar dat vandaan komt, want ik ben met geen van beiden bezig.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:36 schreef on_air het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Russische hoeren en zwangerschap. Check.
Weltrusten mensen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Iets met oh, oh, oh, yeah, yeah en yeah
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |