Ja, dat gaat wat vloeiender. Hebben de mensen nog een idee dat ze in een echt gesprek zitten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
De Stenders-grappen vind ik toch beter...
Dan heeft Rob meestal wat meer fragmenten.
That ship has sailed...quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zit er nog in van vannacht. 03:00 uur thuis en om 8.30 uur weer op de zaak....
quote:
Ik vind hem best gaaf inderdaad, moest er even aan wennen. Refrein is goed, met die trommels...quote:
Je kan dan toch ook de radio aanzetten of ander de audio-only stream? Dat zou dan al een stuk beter moeten gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef Mokus het volgende:
Door die ralle internetverbinding hier moet ik de helft missen.![]()
Ik denk dat de bitjes moeite hebben met zwemmen...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef Mokus het volgende:
Door die ralle internetverbinding hier moet ik de helft missen.![]()
Ik denk dat de bitjes moeite hebben met zwemmen...
In Zweden zit op 96.2 helaas geen 3fm...quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan dan toch ook de radio aanzetten of ander de audio-only stream? Dat zou dan al een stuk beter moeten gaan.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:54 schreef Mokus het volgende:
[..]
In Zweden zit op 96.2 helaas geen 3fm...
Ik ben al overgestapt op audio only, maar zelfs dat werkt niet lekker.
Ja zeker al wel. Een paar kilometer verder toch al wel 20 cm.quote:
Opzich is het weer hier een beetje hetzelfde als in NL (heel veel regen) alleen wat kouder.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:58 schreef Jannekje7 het volgende:
20 cm sneeuw?!!
Ik had al zo'n vermoeden dat je buiten NL zou zitten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:54 schreef Mokus het volgende:
[..]
In Zweden zit op 96.2 helaas geen 3fm...
Ik ben al overgestapt op audio only, maar zelfs dat werkt niet lekker.
Of je kijkt Domino Day !quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:02 schreef Sersjee het volgende:
Voor de mensen die geen zin hebben in radio luisteren: om 20.30 komt Office Space op RTL5
Thnx, die maar eens proberen dan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je buiten NL zou zitten.
http://shoutcast.omroep.nl:8174/ (32kbps AAC+) zou de minste problemen moeten geven, alleen is de kwaliteit dan wat minder.
Hahaha, goeie grap!quote:
Maik de Boerquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Met EW hebben we toch altijd zin in radio
Is al gezegd wie de Gast is?
"huh??"
Google is your friendquote:
[i'm with stupid]quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:11 schreef Sersjee het volgende:
"Wat kan ze hockeyen"
Bril-fuckin-jante opmerking.
nouw idd...ff snel zappe naar Ranking the starsquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:37 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind dat I'm yours wel erg vaak langskomt...
Combinatie van beiden.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Combinatie van beiden.
Hoor uit mn betrouwbare bron trouwens dat Maik door een verkeerd gelezen mail al vanaf 18u in de Peperbus rondloopt!En dat Tjibbe m mag vermaken!
Vandaar dat Tjibbe zo moeilijk looptquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Combinatie van beiden.
Hoor uit mn betrouwbare bron trouwens dat Maik door een verkeerd gelezen mail al vanaf 18u in de Peperbus rondloopt!En dat Tjibbe m mag vermaken!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vandaar dat Tjibbe zo moeilijk loopt
Daarom heb ik een echte.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:47 schreef Sersjee het volgende:
Een fake-bril... Wat een onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |