Techhouse, Minimal, Progressive, Tribalhouse.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:24 schreef Kluts het volgende:
PB, naar wat voor soort muziek luister je dan? Welke feestjes ga je?
Ik moet ook zeggen dat ik weinig naar hardcorefeestjes ga. Max. drie keer per jaar ofzo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Techhouse, Minimal, Progressive, Tribalhouse.
Tegenwoordig vrijwel alleen nog maar naar feestjes in Utrecht of omgeving zoals Stekker (www.zoekjestekker.nl), Central Studios (Rockit bv.), de Poema, de Winkel van Sinkel (alhoewel die een beetje dood is).
En in de zomer naar festivals(Extrema, Rockit Open Air, Lief Festival, dat soort dingen)
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, en thuis
Van mn werk naar huis is iets minder dan 2,5 minuut fietsen
Mijn laatste hardcore feestje was in 2003 ofzo, had toen gratis kaarten voor Thunderdome in de Jaarbeurs, was binnen een uur weer vertrokken met mijn maatje.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik weinig naar hardcorefeestjes ga. Max. drie keer per jaar ofzo.
Aangezien zo'n feest gewoonweg niet vol te houden is zonder consumptieve feestartikelen, en die diehard-party-tijd heb ik wel een beetje gehad nu.
Ga meestal naar kleinere feestjes, beetje Techno, Minimal, House zegmaar. Ik vermaak me qua dance-muziek overal wel.
Daar had ik de flyer van!quote:
It brings back memory's, dat vind ik wel tof. En ik ga natuurlijk pas vanaf '99 naar feestjes.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn laatste hardcore feestje was in 2003 ofzo, had toen gratis kaarten voor Thunderdome in de Jaarbeurs, was binnen een uur weer vertrokken met mijn maatje.
Maar eigenlijk was ik al klaar met HC in 2000 ofzo, mijn hoogtepunt lag tussen 94 en 98.
Muziek op, boek mee, drankje erbij. Lukt je bestquote:
Ik heb er ook gewoon een tyfushekel aan. Gelukkig zit ik wel in een relaxte dubbeldekker.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Muziek op, boek mee, drankje erbij. Lukt je best
Als je skimt en denkt dat dit nog over hardcorefeesten gaat, komt het heel vreemd overquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Muziek op, boek mee, drankje erbij. Lukt je best
Ja, ik vond deze wel geinig. Heb m al 2 dagen hoor.quote:
Nee haar sig met jou tekstquote:
Van 8 november :quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
It brings back memory's, dat vind ik wel tof. En ik ga natuurlijk pas vanaf '99 naar feestjes.
Mijn eerste feestje was Mysteryland op Bussloo.
Maar als ik zie hoe sommige mensen er bij lopen op HC feesten, denk ik wel eens, ben je niet een beetje blijven hangen. Ik val daar wel een beetje uit de toon, maar dat is eigenlijk nooit anders geweest.
Toch maar eens sparen voor een rijbewijs dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er ook gewoon een tyfushekel aan. Gelukkig zit ik wel in een relaxte dubbeldekker.
Maar toch![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Van 8 november :
[ afbeelding ]
Ik vind in de trein zitten echt heerlijkquote:
Kan ik me heel goed voorstellen jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je skimt en denkt dat dit nog over hardcorefeesten gaat, komt het heel vreemd over.
Zeg me dat dat geen recente foto is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Van 8 november :
[ afbeelding ]
Echt waar? Nog steeds?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:48 schreef Kluts het volgende:
Dat bedoelde ik idd, PB.
Ook heel veel meiden lopen nog steeds met van dat opgeschoren haar.
En ik dacht nog wel dat het gewaardeerd werd dat ik niet continu naar jouw onderstel zat te starenquote:
iig is het nog altijd beter dan van die lui in Lonsdale kleding met kistjes eronder aan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:48 schreef Kluts het volgende:
Dat bedoelde ik idd, PB.
Ook heel veel meiden lopen nog steeds met van dat opgeschoren haar.
Van vorige week zaterdag dus, meer op :quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeg me dat dat geen recente foto is.
Ik heb vroeger wel een Lonsdale-fase gehad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
iig is het nog altijd beter dan van die lui in Lonsdale kleding met kistjes eronder aan.
Loeren was fout Litquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat het gewaardeerd werd dat ik niet continu naar jouw onderstel zat te staren.
Ik had vroeger wel wat Domsdale truien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel een Lonsdale-fase gehad.
Maar dat was toen ik een jaar of 17/18 was, mijn ouders vooral wilde shockeren.
Toen ik merkte dat ik continu voor racist werd aangezien heb ik het niet meer gedragen eigenlijk.
Ik had wel een keischattig roze jasje ervan.
Ik dacht echt dat het op het randje van uitsterven was. Helaas ik had het fout.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Van vorige week zaterdag dus, meer op :
http://partyflock.nl/gallery/3502.html
Helemaal niet juist, het is sinds een paar jaar weer echt in opkomst, hoewel ik het idee heb dat dat per stad anders is. En het is op een heel andere manier dan vroeger. Maar in Apeldoorn en hier in Deventer leeft het best wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het op het randje van uitsterven was. Helaas ik had het fout.
Hakkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:56 schreef dawg het volgende:
Ik kocht toen ik 17 was mijn eerste Aus! Een dubbelzijdige, helemaal the shit was dat toen.
Ik heb hem nooit gedragen, behalve die trainingsbroek die erbij zat.
Nostalgie.Thunderdome 5, 7, 11, 12, 13, 15, en 16 (ofzo), Hellraiser 1 + 2, en nog een aantal andere. Woohoo!
Zolang iedereen mijn subtiliteit onderschat, kom ik er mee wegquote:
haha, klap-kaken.quote:
Daar ben ik echt heel vaak geweest, Hellbound feesten had je daar toen vaak, supertoffe tent, tot voetbal ineens zijn intrede deed op de dansvloer, en je met een Utrechts accent al op moest gaan passen daaro....quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:00 schreef Kluts het volgende:
Haha!
Ik weet ook nog wel dat ik vroeger naar Qlubtempo ging in Hemkade, en dat als je Lonsdale aanhad, je je shirt binnenstebuiten moest aantrekken.
ik rij er gewoon heenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind in de trein zitten echt heerlijk
Zeker als ik naar een leuke plaats ga
Vroeger? Maar dat hele Lonsdalegedoe is toch redelijk recent?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:00 schreef Kluts het volgende:
Haha!
Ik weet ook nog wel dat ik vroeger naar Qlubtempo ging in Hemkade, en dat als je Lonsdale aanhad, je je shirt binnenstebuiten moest aantrekken.
Toen ik 17/18 was, dus ongeveer 7/8 jaar geleden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vroeger? Maar dat hele Lonsdalegedoe is toch redelijk recent?
Of heb ik wat gemist?
Ben je niet de enige.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
dit is dus echt een discussie waar ik niets mee kan
En een andere, LEUKE cd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:10 schreef dawg het volgende:
En straks naar Nijmegen, Dream Theater met A Change of Seasons in de auto.
24 minuten lang genieten.![]()
Discussie?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
dit is dus echt een discussie waar ik niets mee kan
Ohw, ik dacht dat het iets was van de laatste paar jaarquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik 17/18 was, dus ongeveer 7/8 jaar geleden.
Dat denk ik wel ja want hier zie je ze echt nooit. Ik heb er zeker al een jaar geen gezien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Helemaal niet juist, het is sinds een paar jaar weer echt in opkomst, hoewel ik het idee heb dat dat per stad anders is. En het is op een heel andere manier dan vroeger. Maar in Apeldoorn en hier in Deventer leeft het best wel eigenlijk.
Nu kan ik natuurlijk wel zeggen dat ze in het oosten altijd een paar jaar achterlopen, maar dat doe ik maar niet...quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja want hier zie je ze echt nooit. Ik heb er zeker al een jaar geen gezien.
Zou de correlatie Singles hebben tijd over dan wel ergens op slaan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:20 schreef Bob-B het volgende:
B0h gek, ik moet echt non-stop F5en om dit bij te benen
Dan maar Fokken zal het moto wel zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou de correlatie Singles hebben tijd over dan wel ergens op slaan?.
Hoi DH.quote:
Lit.quote:
You might be on to something, hoewel kanttekeningen door het onveminderde postgedrag van Q. Maar dat is nog maar pril, dus het kan een overgangsperiode zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:22 schreef Litpho het volgende:
Zou de correlatie Singles hebben tijd over dan wel ergens op slaan?.
Vermoedelijk, ja. Alhoewel dat niet helemaal mijn schrijfster isquote:
quote:
Ik heb al 1,5 week vakantie op aanraden van mijn werkgever zodat hij niet al mijn vakantiedagenquote:
Ik vroeg ook niet of je het wou komen voorlezen schatje.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vermoedelijk, ja. Alhoewel dat niet helemaal mijn schrijfster is.
Het blijft Almere hequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nu kan ik natuurlijk wel zeggen dat ze in het oosten altijd een paar jaar achterlopen, maar dat doe ik maar niet...
Oeps, typte ik dat hard op?
Weekend is lekker. alleen voor mij is dat al een tijdje geleden. al een nieuwe baan of neem je ff rust?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb al 1,5 week vakantie op aanraden van mijn werkgever zodat hij niet al mijn vakantiedagen
hoeft uittebetalen, als ik mijn ontslag krijg de 22e.Lang weekend.
Graag of nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet of je het wou komen voorlezen schatje.
Ik moet een nieuwe baan, wil het ook wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Weekend is lekker. alleen voor mij is dat al een tijdje geleden. al een nieuwe baan of neem je ff rust?
Graag.quote:
Omg, iemand heeft me die aangeraden, nu twijfel ik.quote:
quote:
Ach we kunnen niet allemaal net als jij fan zijn van Seth Gaaikemaquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:44 schreef Bob-B het volgende:
De kwaliteit van de youtube filmpjes daalt wel drastisch
Kan ik me voorstellen, die is al 58.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moest lachen
Als ik het maar niet met Andries Knevel hoef te doen
Oe, Bengel en JB. Mag ik dan ook langskomen?quote:
Nou, om 5 uur zijn de kindjes weg, dus dat wordt daarna, hoe lang met de trein ongeveer?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Hoelaat ben je hier.
Eet je mee???
Jij kan helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oe, Bengel en JB. Mag ik dan ook langskomen?
1,5 uur.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, om 5 uur zijn de kindjes weg, dus dat wordt daarna, hoe lang met de trein ongeveer?
Vervelendquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe baan, wil het ook wel.Maar heb er nog geen nee, helaas.
Grmblquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]*Op lijstje van afwijzingen zet.
carpoolen???quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oe, Bengel en JB. Mag ik dan ook langskomen?
Das op te lossenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet.![]()
[..]
1,5 uur.Valt mee he.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:13 schreef Bob-B het volgende:
Shake 'n pop, shake 'n pop, shake 'n pop tudududu tududud tududu
Gelukkig maar. thuis zitten lijkt me niks.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, best wel.Tot nu toe is het meestal nog redelijk snel gegaan. Daar hoop ik maar weer op.
Ik vond electric beats 2quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
I like ghetto, I like electro, house and techno.
Je moet niet vragen, je moet er wat voor doen tot hij komtquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je blijft toch een van mijn favo fokkers hoor. Ik blijf vragen tot je eindelijk eens komt.
Tsssquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je moet niet vragen, je moet er wat voor doen tot hij komt
...vrijdag...
Na de raketstart van vanochtend is hij knarsend tot stilstand gekomenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef Den_Haag het volgende:
jeetje, is iedereen opeens vertrokken?
Ik ben er nog wel, maar had niks boeiends meer te melden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef Den_Haag het volgende:
jeetje, is iedereen opeens vertrokken?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:19 schreef vencodark het volgende:
Hm, het gaat een beetje traag met dit topic.
Ik heb al 2 dagen weekend.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Vrijdag middag... Ik ruik de leffe al op de toog![]()
Nog 30 minuten!
Dat wordt een nachtje doorhalen dus.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen weekend.Maar morgen en overmorgen niet.
![]()
Dus vanavond als ik naar mijn bed ga, is mijn weekend al voorbij.
Je zou zeggen dat dat de oplossing is he.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat wordt een nachtje doorhalen dus.
Zoals je het schreef wel ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dat de oplossing is he.
Dan heb je veel dingen gedaan, je bent amper hier geweestquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen weekend.Maar morgen en overmorgen niet.
![]()
Dus vanavond als ik naar mijn bed ga, is mijn weekend al voorbij.
Gister heb ik euh...wel ff gefokt, en om boodschappen geweest, de hond uit gelaten, tv gekeken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dan heb je veel dingen gedaan, je bent amper hier geweest
Jij ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga borrelen en daarna pleite, fijn weekend singles !
Het is ook nooit goed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je moet niet vragen, je moet er wat voor doen tot hij komt
...vrijdag...
Over Dream Theater gesproken:quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:10 schreef dawg het volgende:
En straks naar Nijmegen, Dream Theater met A Change of Seasons in de auto.
24 minuten lang genieten.![]()
Nou, ik heb geen dates op de rol staan dus ik houd het wel in leven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:16 schreef Tegan het volgende:
Singles. Dit topic mag niet dood gaan!
Zelfde verhaal hier (wat ik eigenlijk wel betreurquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen dates op de rol staan dus ik houd het wel in leven.![]()
Hoi. Ik ging vandaag naar de opticien. En nu is mijn vermoeden bevestigd, ik ben nog blinder dan eerst. Verder niet veel boeiends gedaan nog. En u?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef Bob-B het volgende:
Hoi Teganhoe is het je vandaag vergaan?
Hier nog een. Voor de verandering kan het me echt geen fuck boeien momenteel. Ik ben eindelijk een beetje gelukkig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier (wat ik eigenlijk wel betreur)
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier nog een. Voor de verandering kan het me echt geen fuck boeien momenteel. Ik ben eindelijk een beetje gelukkig de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:16 schreef Tegan het volgende:
Het komt er op neer dat ik vanochtend alleen gesport heb, evaluatie gehad en voor de rest....niet zoveelquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoi. Ik ging vandaag naar de opticien. En nu is mijn vermoeden bevestigd, ik ben nog blinder dan eerst. Verder niet veel boeiends gedaan nog. En u?
Rustig het weekend ingaan, ideaalquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik vanochtend alleen gesport heb, evaluatie gehad en voor de rest....niet zoveel
Zolang er singles zijn...is er dit topic.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:16 schreef Tegan het volgende:
Je hebt het topic wel gevonden hequote:Op vrijdag 14 november 2008 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zolang er singles zijn...is er dit topic.
Vanavond biertje drinken in Arnhemquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Rustig het weekend ingaan, ideaal.
Vast wel tochquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.Maar ik betwijfel of dat een goed teken is.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan beter gaan daten en een leuke gast aan de haak slaan ipv hier zitten fokken!
Oh wees maar niet bang. Ik ben nog minstens single tot mijn 35e.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Dan mag je niet meer hier komen.
Ja wat doe je hier nogquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan beter gaan daten en een leuke gast aan de haak slaan ipv hier zitten fokken!
Of je slaat hier je slag.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh wees maar niet bang. Ik ben nog minstens single tot mijn 35e.
oke ik hap; Hoe komt dat ?quote:
Op den duur wordt je beetje...hoe zeg je dat? Dan ga je de 'hoop' verliezen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat meer er wel zo over denken hier
Ben nogal verlegen enzo dus ik spreek nooit met iemand af die ik bijv. online leer kennen. En ik ga ook niet uit dus ik leer geen mensen kennen met wie ik kan gaan daten.quote:
Vandaar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben nogal verlegen enzo dus ik spreek nooit met iemand af die ik bijv. online leer kennen. En ik ga ook niet uit dus ik leer geen mensen kennen met wie ik kan gaan daten.![]()
Ben gewoon heel verlegen en bloed nerveus als ik nieuwe mensen ontmoet.
Neem een hobby. Liefst een groepssport, leer je zo veel mensen kennen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben nogal verlegen enzo dus ik spreek nooit met iemand af die ik bijv. online leer kennen. En ik ga ook niet uit dus ik leer geen mensen kennen met wie ik kan gaan daten.![]()
Met babysteps kom je er wel, babystepsquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, en ik wil ook zeker 'een hobby' zoeken maar nu ben ik gewoon met andere dingen bezig en is het ff druk. Als ik meer rust heb, wil ik er wat van maken. Heb nu ook het gevoel dat de wereld aan me voorbij trekt zonder dat ik deelneem.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Neem een hobby. Liefst een groepssport, leer je zo veel mensen kennen.
Trouwens, en mensen van school dan? Toen ik studeerde leerde ik echt veel mensen kennen.
Rond m,n 18e waren dat er echt belachelijk veel, verjaardagsfeestje waarbij ik 45 man uitnodigde , daar kwamen 60 man.
Good old days.
Nu is iedereen huizen aan het kopen, kinderen krijgen etc.
Heel herkenbaar, maar sinds een maand of 2 overheen gezet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn verlegenheid is ook wel meer naar de achtergrond geraakt, maar een date met een onbekende? Dan val ik terug in hoe verlegen ik vroeger was bij mensen die ik kende zeg maar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, maar sinds een maand of 2 overheen gezet.
Zou er ook niet teveel mee bezig zijn, komt vanzelf wel goed allemaal. Zelf ook niet veel vrienden maar weet wel dat ik van ze op aan kan mocht dat nodig zijn en dat heb ik liever als een berg vage kennissen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, en ik wil ook zeker 'een hobby' zoeken maar nu ben ik gewoon met andere dingen bezig en is het ff druk. Als ik meer rust heb, wil ik er wat van maken. Heb nu ook het gevoel dat de wereld aan me voorbij trekt zonder dat ik deelneem.
En school? Heb best leuke klasgenoten hoor, maar die mensen worden geen vrienden op 1 of andere manier. Heb nooit veel vrienden gehad. Weet niet waar dat aan ligt, het zal wel ergens aan liggen iig.
Ga hier niet zielig zitten doen, mocht het zo overkomen.
Och, ik heb wel een stuk of wat kennissen en leuke klasgenoten. Vrienden waar ik echt serieus op aankan, heb ik simpelweg niet. Dat maakt me weleens boos en wil ik met iedereen breken. Maar ik doe het nooit. Ik ben het sociale gedoe ook gewoon weleens zat. Als ik met niemand meer contact zou maken/houden dan kan ik iig ook niet teleurgesteld worden, scheeld weer gedoe.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou er ook niet teveel mee bezig zijn, komt vanzelf wel goed allemaal. Zelf ook niet veel vrienden maar weet wel dat ik van ze op aan kan mocht dat nodig zijn en dat heb ik liever als een berg vage kennissen.
Ach, ik ben toch niet goed in eerste indrukken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier (wat ik eigenlijk wel betreur)
Ach, wie niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
en ik ben natuurlijk reuze nieuwsgierig naar keiharde neuksex![]()
Daarom, das wel weer een voordeel ja maar lijkt me ook niet echt altijd prettig.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik heb wel een stuk of wat kennissen en leuke klasgenoten. Vrienden waar ik echt serieus op aankan, heb ik simpelweg niet. Dat maakt me weleens boos en wil ik met iedereen breken. Maar ik doe het nooit. Ik ben het sociale gedoe ook gewoon weleens zat. Als ik met niemand meer contact zou maken/houden dan kan ik iig ook niet teleurgesteld worden, scheeld weer gedoe.
Verwacht je misschien teveel van mensen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik heb wel een stuk of wat kennissen en leuke klasgenoten. Vrienden waar ik echt serieus op aankan, heb ik simpelweg niet. Dat maakt me weleens boos en wil ik met iedereen breken. Maar ik doe het nooit. Ik ben het sociale gedoe ook gewoon weleens zat. Als ik met niemand meer contact zou maken/houden dan kan ik iig ook niet teleurgesteld worden, scheeld weer gedoe.
Ik. Zo geweldig is het nou ook weer niet hoorquote:
Dat zei laatst iemand ook tegen me (aan wie ik opgelucht, mijn frustraties kwijt kon). Maar ik heb toch het recht zeg maar om bepaalde 'voorwaarden' te stellen? Ik verwacht indd. wel wat, maar ik geloof niet dat ik enorme verwachtingen schep.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Verwacht je misschien teveel van mensen?
Je kan beter personen als een blanco vel zien dat later word ingevuld door hetgeen je met hen meemaakt en hoe ze zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zei laatst iemand ook tegen me (aan wie ik opgelucht, mijn frustraties kwijt kon). Maar ik heb toch het recht zeg maar om bepaalde 'voorwaarden' te stellen? Ik verwacht indd. wel wat, maar ik geloof niet dat ik enorme verwachtingen schep.
Kwestie van geven en nemen natuurlijk. Als iemand ook echt een (goede) vriend van je is moet diegene bepaalde dingen best kunnen respecteren vind ik.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zei laatst iemand ook tegen me (aan wie ik opgelucht, mijn frustraties kwijt kon). Maar ik heb toch het recht zeg maar om bepaalde 'voorwaarden' te stellen? Ik verwacht indd. wel wat, maar ik geloof niet dat ik enorme verwachtingen schep.
Wat bedoel je met voorwaarden? Enige voorwaarde die ik gewoon eis is dat mensen met accepteren hoe ik ben en wie ik ben. Anders is het pech voor diegene en zoeken ze het maar uit. Ga me er echt niet meer druk om makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik respecteer de mensen zeker om mij heen maar ik vind het moeilijk mensen volledig te accepteren. Kan afknappen op dingen. Lastig uit te leggen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kwestie van geven en nemen natuurlijk. Als iemand ook echt een (goede) vriend van je is moet diegene bepaalde dingen best kunnen respecteren vind ik.
Nah voorwaarden is ook niet het goeie woord natuurlijk, maar wist het ff niet anders op te schrijven op dat moment.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat bedoel je met voorwaarden? Enige voorwaarde die ik gewoon eis is dat mensen met accepteren hoe ik ben en wie ik ben. Anders is het pech voor diegene en zoeken ze het maar uit. Ga me er echt niet meer druk om maken
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah voorwaarden is ook niet het goeie woord natuurlijk, maar wist het ff niet anders op te schrijven op dat moment.
Maar denk vriendschap wel van 2 kanten moet komen en beetje interesse tonen in elkaar ofzo.
Dát....is waar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:56 schreef Tegan het volgende:
Je kan beter verlegen zijn dan contactgestoord.
Niet meteen zo negatief hequote:Op vrijdag 14 november 2008 21:14 schreef Tegan het volgende:
Nope, maar van de eerste kleine projecten viel al een deel niet...
Ja, ach wat vervelend.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:09 schreef Tegan het volgende:
Ok, Domino Day is al verloren.
Rare gewaarwording is dat he, ik heb dat ook weleens bij mensen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol wat vaag vencodark... het lijkt net of ik mezelf hoor praten bij sommige stukkies die je typt ..
Ik heb dat maar heeeel zelden, dus was wel vaagquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rare gewaarwording is dat he, ik heb dat ook weleens bij mensen.![]()
Enne, ranking the stars heb ik vorige week gezien. Met DennisStorm.
Die van vorige week wás deze toch? Dat ging op een gegeven moment of ze ooit weleen sexy ondergoed dragen en waarbij Maik zichzelf op 1 had gezet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb dat maar heeeel zelden, dus was wel vaag
Hij zegt alleen een beetje weinigDeze aflevering was leuker dan die van vorige week vond ik.
Dat is waar, en dat iedereen hem lekker vindt, dat vind ik niet erg. Ik ga een keer mee met de meut.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:39 schreef Cuegirllie het volgende:
deze ging over 40 dagen zonder seks.. nieuwe aflevering
Moagh.. nu iedereen hem lekker vind, vind ik hem weer minder leukEn als hij praat dan lacht ie wat meer en is ie leuker
Dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:54 schreef Feitosa het volgende:
Ik snap vaak de smaak van vrouwen niet, wat mannen betreft.
Ik ook niet hoor af en toe dus dat scheeltquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:54 schreef Feitosa het volgende:
Is denk ik ook niet belangrijk voor jequote:Op vrijdag 14 november 2008 21:54 schreef Feitosa het volgende:
Indd. als je het maar begrijpt als iemand op jou valt (op degene die Cuegirllie quote)quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is denk ik ook niet belangrijk voor je
I hear ya!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:54 schreef Feitosa het volgende:
Het is normaal niet eens mijn type maar om 1 of andere reden vind ik hem toch wel leuk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:47 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
I hear ya!
Ik vind die Dennis Storm er echt uit zien als een enorme kwal met z'n rattenkop, maar dat is mijn mening.
Dat snap ik ook niet, sinds POTC ben ik ervan overtuigd dat die vent gay isquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is normaal niet eens mijn type maar om 1 of andere reden vind ik hem toch wel leuk.![]()
Boxt niet op tegen Johnny Depp hoor.
Johnny Depp is god's gift to womenquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:23 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, sinds POTC ben ik ervan overtuigd dat die vent gay is
Hoe was het ook alweer: "all the best women are married, all the handsome men are gay"
Van BNN , spuiten en slikken en try before you diequote:Op zaterdag 15 november 2008 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
En wie is Dennis Storm
Zal zo es kijken
Verlegen ben ik ook maar het verschilt wel per situatie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alleen hun smaak niet?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:54 schreef Feitosa het volgende:
Moet je nagaanquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ook niet, en ik ben een vrouw!
Leven?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:50 schreef mrbox het volgende:
Heeft iedereen in eens een leven ofzo !?
Een wat??quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:50 schreef mrbox het volgende:
Zoiets, maar ook weer niet....quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:50 schreef mrbox het volgende:
Dat is me nog nooit gebeurdquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef vencodark het volgende:
Yo.![]()
Ik heb gister zoveel gefokt, dat ik er afgelopen nacht over gedroomt heb.
Spannende droom?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef vencodark het volgende:
Yo.![]()
Ach, ik heb dat heel snel zulke dingen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat is me nog nooit gebeurden ik heb al heel wat nachtjes achter dit forum mogen hangen
En nee, het was geen spannende droom.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
En nee, het was geen spannende droom.
Meest spannende en tevens enge wat ik onlangs heb gedroomd is dat iemand mij ineens heel stevig beetpakte terwijl ik in mijn bed lag. Ik schrok me kapot en kon geen geluid uitbrengen. Ik werd wakker en duurde ff voor ik besefte dat er niets was wat mij vast hield.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk nou komen de spannende verhalen
mhhh spannendquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meest spannende en tevens enge wat ik onlangs heb gedroomd is dat iemand mij ineens heel stevig beetpakte terwijl ik in mijn bed lag. Ik schrok me kapot en kon geen geluid uitbrengen. Ik werd wakker en duurde ff voor ik besefte dat er niets was wat mij vast hield.
Nou in het weekend word ik vaak even een Almeloër, maar met mij gaat het goed, vandaag vet stoer motorrijpak gekochtquote:
Haha, was wel tof. Vooral toen overal van alles niet vielquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef mrbox het volgende:
Tegan![]()
Hoe was je Domino day ontmaagding bevallen
Tof! Mijn weekend is ook geweldig, maar wel vermoeiendquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nou in het weekend word ik vaak even een Almeloër, maar met mij gaat het goed, vandaag vet stoer motorrijpak gekocht
Nee om dat nou echt spannend te noemenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meest spannende en tevens enge wat ik onlangs heb gedroomd is dat iemand mij ineens heel stevig beetpakte terwijl ik in mijn bed lag. Ik schrok me kapot en kon geen geluid uitbrengen. Ik werd wakker en duurde ff voor ik besefte dat er niets was wat mij vast hield.
Ik heb altijd idiote dromen denk ik. Laatst 3 keer in de week gedroomd over de parkiet van mijn zus. Hoe zeer kan iets je bezig houden zeg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef Tegan het volgende:
Ik heb altijd van die frustrerende dromen. Bv. een glas water die dan omvalt op tafel, en ik hem probeer tegen te houden en dat hij dan de andere kant opvalt, en dan houd ik hem daar tegen en dan valt hij weer terug etc. Of dergelijke problemen.
Ja dat laatste oefen ik ook regelmatig, tis niet als fietsen zeg maar, als je het versloft paktie je veel harder.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tof! Mijn weekend is ook geweldig, maar wel vermoeiend. Ik was even vergeten hoe een kater voelt
.
Gewoon laten ontsnappen was geen optie ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb altijd idiote dromen denk ik. Laatst 3 keer in de week gedroomd over de parkiet van mijn zus. Hoe zeer kan iets je bezig houden zeg.
Vervelende eigenschap iddquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja dat laatste oefen ik ook regelmatig, tis niet als fietsen zeg maar, als je het versloft paktie je veel harder.
Opeten?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon laten ontsnappen was geen optie ?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef vencodark het volgende:
Yo.![]()
Weer 2 die we kunnen door strepen op het singles lijstjequote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Weer 2 die we kunnen door strepen op het singles lijstje![]()
Jij en box is dat niks?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er wat meer vrouwenvlees in dit topic. Dan valt er nog wat te kiezen , zeg maar.
Als het dan ff kan die ook op wat kleinere mannen vallenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er wat meer vrouwenvlees in dit topic. Dan valt er nog wat te kiezen , zeg maar.
Ja, geweldige vrouwen die op kleinere dikkere mannen met blond haar en blauwe ogen vallen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als het dan ff kan die ook op wat kleinere mannen vallen
zorg je wel dat de scheiding dan rond is als wij over twee jaar gaan trouwen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat gaan mijn kleine nichtjes niet leuk vinden
We gebruiken we gewoon de Marokkaanse methode zodat ik 2 vrouwen kan hebbenquote:Op zondag 16 november 2008 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zorg je wel dat de scheiding dan rond is als wij over twee jaar gaan trouwen?![]()
Tuurlijk, dat had je graag.quote:Op zondag 16 november 2008 11:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
We gebruiken we gewoon de Marokkaanse methode zodat ik 2 vrouwen kan hebben![]()
Bengeltjelief!quote:Op zondag 16 november 2008 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat had je graag.Kan je wel twee vrouwen aan?
Goedemorgen.
Ik geloof er geen bal van.quote:Op zondag 16 november 2008 11:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
Ja moet wel lukken denk ik
Kom maar langs met JB en dan merk je het welquote:Op zondag 16 november 2008 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van.![]()
Rebel.
Hey, hoe is het met je hoofd.quote:
Lol, grapjas. Dan kijk ik wel eerst toe. Eens zien hoe je het er vanaf brengt bij JB.quote:Op zondag 16 november 2008 11:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kom maar langs met JB en dan merk je het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |