Techhouse, Minimal, Progressive, Tribalhouse.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:24 schreef Kluts het volgende:
PB, naar wat voor soort muziek luister je dan? Welke feestjes ga je?
Ik moet ook zeggen dat ik weinig naar hardcorefeestjes ga. Max. drie keer per jaar ofzo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Techhouse, Minimal, Progressive, Tribalhouse.
Tegenwoordig vrijwel alleen nog maar naar feestjes in Utrecht of omgeving zoals Stekker (www.zoekjestekker.nl), Central Studios (Rockit bv.), de Poema, de Winkel van Sinkel (alhoewel die een beetje dood is).
En in de zomer naar festivals(Extrema, Rockit Open Air, Lief Festival, dat soort dingen)
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, en thuis
Van mn werk naar huis is iets minder dan 2,5 minuut fietsen
Mijn laatste hardcore feestje was in 2003 ofzo, had toen gratis kaarten voor Thunderdome in de Jaarbeurs, was binnen een uur weer vertrokken met mijn maatje.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik weinig naar hardcorefeestjes ga. Max. drie keer per jaar ofzo.
Aangezien zo'n feest gewoonweg niet vol te houden is zonder consumptieve feestartikelen, en die diehard-party-tijd heb ik wel een beetje gehad nu.
Ga meestal naar kleinere feestjes, beetje Techno, Minimal, House zegmaar. Ik vermaak me qua dance-muziek overal wel.
Daar had ik de flyer van!quote:
It brings back memory's, dat vind ik wel tof. En ik ga natuurlijk pas vanaf '99 naar feestjes.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn laatste hardcore feestje was in 2003 ofzo, had toen gratis kaarten voor Thunderdome in de Jaarbeurs, was binnen een uur weer vertrokken met mijn maatje.
Maar eigenlijk was ik al klaar met HC in 2000 ofzo, mijn hoogtepunt lag tussen 94 en 98.
Muziek op, boek mee, drankje erbij. Lukt je bestquote:
Ik heb er ook gewoon een tyfushekel aan. Gelukkig zit ik wel in een relaxte dubbeldekker.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Muziek op, boek mee, drankje erbij. Lukt je best
Als je skimt en denkt dat dit nog over hardcorefeesten gaat, komt het heel vreemd overquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Muziek op, boek mee, drankje erbij. Lukt je best
Ja, ik vond deze wel geinig. Heb m al 2 dagen hoor.quote:
Nee haar sig met jou tekstquote:
Van 8 november :quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
It brings back memory's, dat vind ik wel tof. En ik ga natuurlijk pas vanaf '99 naar feestjes.
Mijn eerste feestje was Mysteryland op Bussloo.
Maar als ik zie hoe sommige mensen er bij lopen op HC feesten, denk ik wel eens, ben je niet een beetje blijven hangen. Ik val daar wel een beetje uit de toon, maar dat is eigenlijk nooit anders geweest.
Toch maar eens sparen voor een rijbewijs dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er ook gewoon een tyfushekel aan. Gelukkig zit ik wel in een relaxte dubbeldekker.
Maar toch![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Van 8 november :
[ afbeelding ]
Ik vind in de trein zitten echt heerlijkquote:
Kan ik me heel goed voorstellen jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je skimt en denkt dat dit nog over hardcorefeesten gaat, komt het heel vreemd over.
Zeg me dat dat geen recente foto is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Van 8 november :
[ afbeelding ]
Echt waar? Nog steeds?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:48 schreef Kluts het volgende:
Dat bedoelde ik idd, PB.
Ook heel veel meiden lopen nog steeds met van dat opgeschoren haar.
En ik dacht nog wel dat het gewaardeerd werd dat ik niet continu naar jouw onderstel zat te starenquote:
iig is het nog altijd beter dan van die lui in Lonsdale kleding met kistjes eronder aan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:48 schreef Kluts het volgende:
Dat bedoelde ik idd, PB.
Ook heel veel meiden lopen nog steeds met van dat opgeschoren haar.
Van vorige week zaterdag dus, meer op :quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeg me dat dat geen recente foto is.
Ik heb vroeger wel een Lonsdale-fase gehad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
iig is het nog altijd beter dan van die lui in Lonsdale kleding met kistjes eronder aan.
Loeren was fout Litquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat het gewaardeerd werd dat ik niet continu naar jouw onderstel zat te staren.
Ik had vroeger wel wat Domsdale truien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel een Lonsdale-fase gehad.
Maar dat was toen ik een jaar of 17/18 was, mijn ouders vooral wilde shockeren.
Toen ik merkte dat ik continu voor racist werd aangezien heb ik het niet meer gedragen eigenlijk.
Ik had wel een keischattig roze jasje ervan.
Ik dacht echt dat het op het randje van uitsterven was. Helaas ik had het fout.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Van vorige week zaterdag dus, meer op :
http://partyflock.nl/gallery/3502.html
Helemaal niet juist, het is sinds een paar jaar weer echt in opkomst, hoewel ik het idee heb dat dat per stad anders is. En het is op een heel andere manier dan vroeger. Maar in Apeldoorn en hier in Deventer leeft het best wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het op het randje van uitsterven was. Helaas ik had het fout.
Hakkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:56 schreef dawg het volgende:
Ik kocht toen ik 17 was mijn eerste Aus! Een dubbelzijdige, helemaal the shit was dat toen.
Ik heb hem nooit gedragen, behalve die trainingsbroek die erbij zat.
Nostalgie.Thunderdome 5, 7, 11, 12, 13, 15, en 16 (ofzo), Hellraiser 1 + 2, en nog een aantal andere. Woohoo!
Zolang iedereen mijn subtiliteit onderschat, kom ik er mee wegquote:
haha, klap-kaken.quote:
Daar ben ik echt heel vaak geweest, Hellbound feesten had je daar toen vaak, supertoffe tent, tot voetbal ineens zijn intrede deed op de dansvloer, en je met een Utrechts accent al op moest gaan passen daaro....quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:00 schreef Kluts het volgende:
Haha!
Ik weet ook nog wel dat ik vroeger naar Qlubtempo ging in Hemkade, en dat als je Lonsdale aanhad, je je shirt binnenstebuiten moest aantrekken.
ik rij er gewoon heenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind in de trein zitten echt heerlijk
Zeker als ik naar een leuke plaats ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |