Ik heb er echt geen problemen mee om ergens anders te voeden.
Ook niet bij mijn schoonouders

Schoonmoeder en schoonzussen vinden het ondertussen wel mooi geweest geloof ik met de borstvoeding bij ons, en aan iig de blik van de partner van mijn schoonzus vind die het met 1,5 jaar helemaal niet meer kunnen. Maar die heeft lekker pech!! Schoonzussen bouwen ook heel concequent rond de 6 maanden de borstvoeding af, want langer is toch niet nodig.
Schoonvader vind het alleen bijzonder dat ik nog steeds voldoende melk heb, dat is toch wel geweldig (zucht en dat voor iemand die bijna een halve eeuw huisarts is geweest

).
Mijn ouders hebben er geen problemen mee, zullen hooguit bij in het openbaar voeden na een jaar zoiets hebben van moet dat nou, kan hij niets anders drinken.
Dat is iets waar ik dus zelf ook wel rekening mee houd, als het echt nodig is voed ik overal. Maar nu pepijn bijna 1,5 is en eigenlijk alleen 's morgens vroeg en voor het slapen drinkt, vind ik dat hij buitenshuis ook maar toe moet kunnen met wat anders te drinken. Op een terrasje/drukke gelegenheid etc krijgt hij vanaf een jaar dus gewoon appelsap ofzo

Maar afgelopen weekend nog wel op een verjaardag van een vriendin tussen haar (schoon)familie zitten voeden. Daar geen rare blikken of opmerkingen gehad.