Nielsch is een...Gila vul jij dat ff inquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik had chocolate nog als optie en heel misschien Ripley maar dat is wel een heel erg twijfelgeval, ik denk wel dat barra dat niet erg zou vinden![]()
Enne wtf is Nielsch?
Nielsch is een fietsenmakerquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nielsch is een...Gila vul jij dat ff in
Ik wist niet dat jij Gila heette Sm0keZ ik dacht dat alleen die DonGuido een kloon van je wasquote:
Whatevaaaaaquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waarom zou ik en wil je me niet vergelijken met Nielsch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Dat ligt meer aan jou dan aan mijquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Gila heette Sm0keZ ik dacht dat alleen die DonGuido een kloon van je was![]()
laten we zeggen dat hij mijn piemel in zijn mond wil doenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Whatevaaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zeg niks
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
juist NIET een kut user dus...quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laten we zeggen dat hij mijn piemel in zijn mond wil doen
iddquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
juist NIET een kut user dus...
/flauw
Nielsch is een kutuser die mensen gaat bitchen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nielsch is een...Gila vul jij dat ff in
Barraquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laten we zeggen dat ik mijn piemel in zijn mond wil doen
quote:
Exactlyquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Scheelt niet alles![]()
En het kunnen ook de abs van je neefje zijn ofzo
Waarom heb je die foto eigenlijk zonder hoofd genomen? Heb je die eerst ook naar een fokster gestuurd?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Scheelt niet alles![]()
En het kunnen ook de abs van je neefje zijn ofzo
Waarom heb je die foto eigenlijk zonder hoofd genomen? Heb je die eerst ook naar een fokster gestuurd?
Ik verveel mij soms ook, in apeldoorn!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]geeft niks hoor goed geraden, maar nu die andere nog van die naaktfoto's zonder hoofd he, want dat ben ik niet
![]()
En ik verveel me soms ook ZO erg
PIC VAN JE MOEDER ANDERS BESTAAT ZE NIETquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zeg je dat je abs hebt.. beginnnen alle fokkers te huilen dat ze een foto willen
maar je een foto zonder hoofd.. beginnen ze daar weer over te huilen..
kijk ik hoef later niet te hebben dat een werkgever me half naakt op een website ziet staan...
ik wil je vanavond nog best een andere foto mailen waar mijn hoofd wel opstaat hoor als je daar vannacht beter door slaapt
dat 'die chicks' allemaal dit topic onder ogen krijgen, en dat ze dan als verstandige dames alsnog afhaken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je en dan niet die chicks neuken... gast wat is er belangrijker!
zoals jij b.v.?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:21 schreef HighLander het volgende:
[..]
dat 'die chicks' allemaal dit topic onder ogen krijgen, en dat ze dan als verstandige dames alsnog afhaken.
En een vent zoeken die niet jankt om een missend hoofd als die al naaktfoto's krijgt,
of gewoon iemand die het risico wel durft te nemen
@ JE MOEDER !!!!!!!!1111111111 OMFG!!LOLOLOLOLLOPWNT!!!!!!HEINZ!!!!!!!!TOMATOCURRYKETACHP!!!!!1111111111quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:24 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]@ jouw gebrekkige kennis van de Nederlandse taal.
Jawel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:03 schreef Herald het volgende:
[..]
meisjes die naaktfoto's sturen komen doorgaans niet in fora waar je tekst moet lezen/typen
Ik ga een ban voor je aanvragen nu.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
@ JE MOEDER !!!!!!!!1111111111 OMFG!!LOLOLOLOLLOPWNT!!!!!!HEINZ!!!!!!!!TOMATOCURRYKETACHP!!!!!1111111111
quote:
Ja sorryquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
foksters die je naaktfotos sturen zonder hun hoofd erop![]()
straks is het hun nichtje
samenvatting: TS is bang dat zn fuckbuddie niet zo lekker is dan de fotos
quote:
Goh, wat lief van je!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zeg je dat je abs hebt.. beginnnen alle fokkers te huilen dat ze een foto willen
maar je een foto zonder hoofd.. beginnen ze daar weer over te huilen..
kijk ik hoef later niet te hebben dat een werkgever me half naakt op een website ziet staan...
ik wil je vanavond nog best een andere foto mailen waar mijn hoofd wel opstaat hoor als je daar vannacht beter door slaapt
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:42 schreef Afwazig het volgende:
PssstGodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
ik denk niet dat Ripley het cool vind als ik haar fotos ga pmmenquote:
Wat ben je ook een kutblauwvinger hehquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik denk niet dat Ripley het cool vind als ik haar fotos ga pmmen
Ik denk het persoonlijk welquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:17 schreef Biels het volgende:
Werkt dat goed dan, zo'n foto van je abs in je fotoboek?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:39 schreef Ladidadida het volgende:
En ik maar denken dat Barra zo'n brave, bezette knul is..
Niet bitchen maar tieten pm-en naar baraquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:39 schreef Ladidadida het volgende:
En ik maar denken dat Barra zo'n brave, bezette knul is..
ladi is reeds bezet door onze eigen ajfquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niet bitchen maar tieten pm-en naar bara
Waarom zou ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niet bitchen maar tieten pm-en naar bara
Omdat ik sexy benquote:
Er is nog een gat voor mij over!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ladi is reeds bezet door onze eigen ajf
ik heb ook dat dekbed overtrekquote:
De logica ontgaat me volledig?quote:
Eeeeeehhh neequote:[..]
Er is nog een gat voor mij over!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |