denk niet dat ze dat zo leuk gaat vindenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:54 schreef welkominspace het volgende:
ik wil m'n vriendin namelijk verassen
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
denk niet dat ze dat zo leuk gaat vinden
Daar merkt ze dan toch nix meer van...quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
oepsquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, een cadeautje onverwacht vindt elke vrouw toch wel leuk?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Verassen is niet leuk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, een cadeautje onverwacht vindt elke vrouw toch wel leuk?
Mits het natuurlijk een leuk cadeau is
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, een cadeautje onverwacht vindt elke vrouw toch wel leuk?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goh, jouw ouders geven wel een lekker voorbeeld.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vrouwen houden ervan om kut behandelt te worden, hoe meer je ze slaat hoemeer ze je leuk gaan vinden omgekeerde psychologie jeweets.
Dat was dus mn eerste tipquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Ga uitgebreid voor dr koken: tafel leuk dekken, kaarsje erbij en jat een fles wijn van je ouders ofzo.
Moet hij wel kunnen koken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat was dus mn eerste tip
zie je.. 2 vrouwen die een leuk dinertje wel kunnen waarderen... go for it!
Misschien dan toch mijn laatste tip dan maar uitvoeren.. dan kan die vriend kokenquote:
Een vriend koken, haar verassen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Misschien dan toch mijn laatste tip dan maar uitvoeren.. dan die vriend koken
Aah, je bied je al aan om de vriendin van de TS even lekker te masseren?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
of zeer uitgebreide massage doet het ook goed alleen dan moet je wel echt kunnen masseren (ik heb cursus gehad)
hier moest ik hardop om lachenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:32 schreef Silvercrest het volgende:
Je kan haar ook ergens droppen vind ze vast leuk, gewoon meenemen in de auto een bos inrijden en dan zeg je : wat hoor ik nou achter de auto ga jij eens kijken, en dan komt de grote verrassing, je geeft vol gas en rijd naar huis, en thuis wacht je dan met een gezellig muziekje en een gezellig kaarsje aan, succes verzekerd als ze dan thuis komt krijg je natuurlijk 100% goedmaak seks.
Laat even weten hoe het is afgelopen.
Wedden dat ze wel verrast is?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hier moest ik hardop om lachen
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:29 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
Aah, je bied je al aan om de vriendin van de TS even lekker te masseren?
Zie daar TS, perfecte cadeau![]()
wat een woordje vergeten kan doen he ;')quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:27 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Een vriend koken, haar verassen...
Lugubere ideeën in topic.![]()
oeh idd.. massagequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hmmm wat het altijd goed doen zijn boswandelingen of strandwandelingen met een lekker gevulde picknickmand.. maar daar is het het weer niet echt voor..
verder zou je voor haar kunnen koken?
of zeer uitgebreide massage doet het ook goed alleen dan moet je wel echt kunnen masseren (ik heb cursus gehad)
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:32 schreef Silvercrest het volgende:
Je kan haar ook ergens droppen vind ze vast leuk, gewoon meenemen in de auto een bos inrijden en dan zeg je : wat hoor ik nou achter de auto ga jij eens kijken, en dan komt de grote verrassing, je geeft vol gas en rijd naar huis, en thuis wacht je dan met een gezellig muziekje en een gezellig kaarsje aan, succes verzekerd als ze dan thuis komt krijg je natuurlijk 100% goedmaak seks.
Laat even weten hoe het is afgelopen.
verras er met een rensjebree ! dat is eens wat anders !quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:54 schreef welkominspace het volgende:
ik wil m'n vriendin namelijk verrassen met wat maar ik ben vrijwel blut en inspiratieloos.
iemand tip's voor me?
Een cursus moeten volgen om lekker te kunnen masserenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:18 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Een cursus moeten volgen om lekker te kunnen masseren_! Jij schept kolen voor je werk?
ik weet niet of jij ooit eens goed gemasseerd bent. maar een beetje het echte werk moet je op zn minst wat handouts hebben.quote:en een opleiding hoef je daar echt niet voor gevolgd te hebben, meeste vrouwen vinden de aandacht en streling al genoeg
Soms zak je als een baksteen in mijn achting, maar nu kom je weer behoorlijk boven waterquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hmmm wat het altijd goed doen zijn boswandelingen of strandwandelingen met een lekker gevulde picknickmand.. maar daar is het het weer niet echt voor..
verder zou je voor haar kunnen koken?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Soms zak je als een baksteen in mijn achting, maar nu kom je weer behoorlijk boven water
Jij wordt regelmatig verrast he?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef Ladylike het volgende:
kook voor haar...
zet een warm bad klaar met kaarsjes op de rand
geef complimentjes
verwen haar oraal
stuur je beste vriend om te batsen![]()
zo... tips genoeg
Jammer dat jij dan de klok terug zet. Dan is ze veelste laat gek, tijd moet in dat geval vooruitquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:23 schreef Silvercrest het volgende:
Ja ik weet wel een leuke verrassing als je vriendin werkt, moet je snachts alle klokken horloges en wekkers 4 uur terug zetten of 5 uur wat je maar wil, en dan ga je gezellig ontbijten en je vriendin begrijpt niet waarom ze zo moe is, en als ze dan helemaal opgetut is en dr haar zit in de krul zeg je: verrassing je kan nog 3 uur doorslapen want het is pas 5 uur in de ochtend, leuk he zo'n grappige vriend, nou tut slaap lekker.
de inspiratie is ver te zoeken, vandaag poe poe.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:13 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
Jammer dat jij dan de klok terug zet. Dan is ze veelste laat gek, tijd moet in dat geval vooruit
Inspiratie is ver te zoeken inderdaad, volgens mij slaap je nog half
Ben al vaak genoeg gemasseerdquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[..]
ik weet niet of jij ooit eens goed gemasseerd bent. maar een beetje het echte werk moet je op zn minst wat handouts hebben.
ik heb het in een middagje geleerd.. zorgt ervoor dat je massage skillz 300% omhoog gaan.
en nee ik heb poezelige verkoop handjes
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wordt regelmatig verrast he?
dank jequote:Op vrijdag 14 november 2008 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben al vaak genoeg gemasseerd
meer dan jij ooit gemasseerd hebt denk ik
maar als jij je gelijk wilt halen dat je per se een cursus gehad moet hebben om goed en lekker te kunnen masseren, geef ik je dat gewoon
Mij persoonlijk boeit het niet
als het maar lekker is.. als ik maar ontspan
je hebt natuurlijk altijd mensen die het NIET kunnen en waarbij het zelfs onprettig is... die mogen dan van mij wel eens een cusus volgen![]()
[..]iedere dag
kut... had gewoon om bewijs moeten vragenquote:
Ah optie nr 3!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kut... had gewoon om bewijs moeten vragen
ik ben ook zo stom he
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ah optie nr 3!
Barra weet wat ik bedoel!
Ja, gewoon met je stamplont dwars door die spijkerbroek heem priemenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Maar dan wel plotseling, het moet wel een verrassing blijven
Lekker subtielquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, gewoon met je stamplont dwars door die spijkerbroek heem priemen
Ja dag dat kost Ts weer een broek en hij is al blutquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, gewoon met je stamplont dwars door die spijkerbroek heem priemen
vrouwen vinden uit eindelijk alles leuk,quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:54 schreef welkominspace het volgende:
ik wil m'n vriendin namelijk verrassen met wat maar ik ben vrijwel blut en inspiratieloos.
iemand tip's voor me?
Een topic bumpen van vorig jaar.quote:Op zondag 27 september 2009 19:53 schreef pokerface83 het volgende:
[..]
vrouwen vinden uit eindelijk alles leuk,
zolang het uit jezelf komt, en denk eens aan een leuke gedicht, of een paar geplukte bloemen of neem haar mee uit wandelen (als ze dat tenminste leuk vind
Zo, aan die tip heeft TS vast veel, voor 14 november dit jaar.quote:Op zondag 27 september 2009 19:53 schreef pokerface83 het volgende:
[..]
vrouwen vinden uit eindelijk alles leuk,
zolang het uit jezelf komt, en denk eens aan een leuke gedicht, of een paar geplukte bloemen of neem haar mee uit wandelen (als ze dat tenminste leuk vind
misschien wel als ze bij elkaar zijn, en hij nog steeds inspiratieloos isquote:Op zondag 27 september 2009 20:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zo, aan die tip heeft TS vast veel, voor 14 november dit jaar.
Ik kan me nog herinneren dat iemand met het idee kwam om op de bank te gaan zitten en een pan boerenkool (of pasta oid) op z'n schoot om te keren (met je lul uit je broek) en tegen z'n vriendin vervolgens zeggen: ga maar lekker eten, er wacht een verrassing voor je gaandeweg.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Weer zo'n kansloos kuttopic hierover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, door dit soort tips is TS nu weer vrijgezel he! Tss, van je medefok!kers moet je het maar hebben.quote:Op maandag 28 september 2009 00:20 schreef SantaMuerte het volgende:
Spreek in een bos met haar af, knuppel haar half bewusteloos, neem haar zoals je dat nog nooit hebt gedaan, draai haar om en roep dan keihard verrassing!
Ohw had niet verder gekeken dan de eerste pagina, nou ja een idee voor volgend jaar dan.
wat sneu voor je ?quote:Op maandag 28 september 2009 00:08 schreef welkominspace het volgende:
beetje suffe kick
ben inmiddels weer vrijgezel![]()
100 rozen gekocht hahaha die nooit aan gekomen zijn liegbeestquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:17 schreef welkominspace het volgende:
mwah ik heb een bosje rode rozen(100 om precies te zijn) gekocht en heb een elmo kleurplaat voor d'r gemaakt en heb een leuke brief geschreven en ben toen met haar mee naar huis gegaan
vond ze wel leuk enzo maar nu moet ik gaan sparen voor een grote verrassing zoals een boottochtje ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |