Ben al vaak genoeg gemasseerdquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[..]
ik weet niet of jij ooit eens goed gemasseerd bent. maar een beetje het echte werk moet je op zn minst wat handouts hebben.
ik heb het in een middagje geleerd.. zorgt ervoor dat je massage skillz 300% omhoog gaan.
en nee ik heb poezelige verkoop handjes
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wordt regelmatig verrast he?
dank jequote:Op vrijdag 14 november 2008 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben al vaak genoeg gemasseerd
meer dan jij ooit gemasseerd hebt denk ik
maar als jij je gelijk wilt halen dat je per se een cursus gehad moet hebben om goed en lekker te kunnen masseren, geef ik je dat gewoon
Mij persoonlijk boeit het niet
als het maar lekker is.. als ik maar ontspan
je hebt natuurlijk altijd mensen die het NIET kunnen en waarbij het zelfs onprettig is... die mogen dan van mij wel eens een cusus volgen![]()
[..]iedere dag
kut... had gewoon om bewijs moeten vragenquote:
Ah optie nr 3!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kut... had gewoon om bewijs moeten vragen
ik ben ook zo stom he
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ah optie nr 3!
Barra weet wat ik bedoel!
Ja, gewoon met je stamplont dwars door die spijkerbroek heem priemenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Maar dan wel plotseling, het moet wel een verrassing blijven
Lekker subtielquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, gewoon met je stamplont dwars door die spijkerbroek heem priemen
Ja dag dat kost Ts weer een broek en hij is al blutquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, gewoon met je stamplont dwars door die spijkerbroek heem priemen
vrouwen vinden uit eindelijk alles leuk,quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:54 schreef welkominspace het volgende:
ik wil m'n vriendin namelijk verrassen met wat maar ik ben vrijwel blut en inspiratieloos.
iemand tip's voor me?
Een topic bumpen van vorig jaar.quote:Op zondag 27 september 2009 19:53 schreef pokerface83 het volgende:
[..]
vrouwen vinden uit eindelijk alles leuk,
zolang het uit jezelf komt, en denk eens aan een leuke gedicht, of een paar geplukte bloemen of neem haar mee uit wandelen (als ze dat tenminste leuk vind
Zo, aan die tip heeft TS vast veel, voor 14 november dit jaar.quote:Op zondag 27 september 2009 19:53 schreef pokerface83 het volgende:
[..]
vrouwen vinden uit eindelijk alles leuk,
zolang het uit jezelf komt, en denk eens aan een leuke gedicht, of een paar geplukte bloemen of neem haar mee uit wandelen (als ze dat tenminste leuk vind
misschien wel als ze bij elkaar zijn, en hij nog steeds inspiratieloos isquote:Op zondag 27 september 2009 20:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zo, aan die tip heeft TS vast veel, voor 14 november dit jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |