En verder natuurlijk succes voor iedereen.
 En verder natuurlijk succes voor iedereen.  

Shop ze!
 Shop ze! 

Zou banden kunnen zijn iddquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:20 schreef Fruppel het volgende:
Met ons alles goed, heb alleen sinds een dag of 4 steken in mijn buik tijdens het lopen van wat langere stukjes (uitlaten van de hond enzo). Ene keer links en andere keer rechts.
Geen idee wat het is, banden misschien?? Iemand een idee?
 Ik weet het niet zo goed, behalve dan dat ik me er nooit zo'n zorgen over maak. Bij iets dat in zo'n rap tempo groeit kan het volgens mij niet anders dan dat er wel eens dingen pijn doen dus ik heb het nooit aan de VK gevraagd ofzo. Maar als het je niet lekker zit kan je het altijd even aankaarten bij de controle
  Ik weet het niet zo goed, behalve dan dat ik me er nooit zo'n zorgen over maak. Bij iets dat in zo'n rap tempo groeit kan het volgens mij niet anders dan dat er wel eens dingen pijn doen dus ik heb het nooit aan de VK gevraagd ofzo. Maar als het je niet lekker zit kan je het altijd even aankaarten bij de controle   

Ow nee hoor maak me er ook niet druk om, was meer nieuwsgierig wat het zou kunnen zijn!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:27 schreef owlet het volgende:
[..]
Zou banden kunnen zijn iddIk weet het niet zo goed, behalve dan dat ik me er nooit zo'n zorgen over maak. Bij iets dat in zo'n rap tempo groeit kan het volgens mij niet anders dan dat er wel eens dingen pijn doen dus ik heb het nooit aan de VK gevraagd ofzo. Maar als het je niet lekker zit kan je het altijd even aankaarten bij de controle

Bij podotherapeut geweest en heb idd doorgezakte voet. Moet nu therapiezolen, maar zelf voorschieten. Heb ik niet. (zie bankje)
 Bij podotherapeut geweest en heb idd doorgezakte voet. Moet nu therapiezolen, maar zelf voorschieten. Heb ik niet. (zie bankje)  

hallo allemaal
 hallo allemaal 

quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:49 schreef Jose81 het volgende:
Owlet, je dochter is jarig, toch? Gefeliciteerd!
 helemaal vergeten!
  helemaal vergeten!  

quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:36 schreef owlet het volgende:
[..]
helemaal vergeten!
Nee hoor, ze was 09-08 jarig. Ik moet even een nieuwe ticker er in zetten, deze stopt bij de tweede verjaardag

Ik hoop dat je inmiddels weer n beetje tot rust bent gekomen en dat je t nog even rustig aan gaat doen samen met Nixx.
 Ik hoop dat je inmiddels weer n beetje tot rust bent gekomen en dat je t nog even rustig aan gaat doen samen met Nixx. tijd voor verse beebjes in 414.
 tijd voor verse beebjes in 414.

Wat is een tiprib?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:50 schreef Dakota het volgende:
ghe ik heb een zogenaamde 'tiprib'
dochterlief maar op kickboksen doen dus.

Nou t is zelfs aan de buitenkant wat blauw aan het worden nuquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:01 schreef tessie het volgende:
Dat klinkt pijnlijk zeg Dakota, ik wist niet eens dat dat zo hard kon!

Bij navraag bleek dat ze toch de 15 weken in het ziekenhuis doorbrengen bedoelde (waarbij ze al voorzichtig hintte naar dat het waarschijnlijk de 40 weken volbrengen sowieso niet gaat worden). Na enige uitleg dat dat toch echt wel een behoorlijke paniekreactie bij mij opwekte (15 weken ziekenhuis) gaan we hier wellicht later nog over praten. Voor nu is het even geschrapt van het lijstje..quote:Op donderdag 13 november 2008 16:49 schreef marlieske het volgende:
[..]
Raissa ik neem aan dat ze ermee bedoelen dat je onder controle van de gyn komt te staan en thuis bevallen er dan helaas niet meer in zit.
Ik hoop wel van harte dat de prednison je wat verlichting gaat geven.
Ik heb de morgen helaas niet gehaaldquote:Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef Carmella het volgende:
[..]
Raissa, verdorie wat klote dat je zóveel pijn hebt!
Ik hoop dat je snel met medicijnen kunt starten en dat je pijn afneemt. Veel succes morgen! Hopelijk kunnen ze wat meer voor je gaan doen

Erg pijnlijk als die baarmoeder zo geprikkeld is en zo ver weg ligt nog..) bleek dat ik geen ontsluiting had en dat de weeen geen weeen waren maar een baarmoeder die heel erg reageerde met mega harde buiken op mijn darmen (en mijn darmen reageerden daar weer op dus dat was een enige wisselwerking
 Erg pijnlijk als die baarmoeder zo geprikkeld is en zo ver weg ligt nog..) bleek dat ik geen ontsluiting had en dat de weeen geen weeen waren maar een baarmoeder die heel erg reageerde met mega harde buiken op mijn darmen (en mijn darmen reageerden daar weer op dus dat was een enige wisselwerking  ). Gelukkig zakte die pijnen na enige uren weer af.
). Gelukkig zakte die pijnen na enige uren weer af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |