abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:55:57 #1
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63215061
Ja hoor,ik post ook eens in Z&G

Zwangerschap en geboorte deel 413

De aanstaande papa's en mama's :

21 november 2008: Owlet (meisje)
23 november 2008: Igraine (meisje)
24 november 2008: Marie79
26 november 2008: Reinhilde en Nixxx
01 december 2008: Fuente en Buuf_Rietman
15 december 2008: Vero-Mama (meisje)
22 december 2008: DJMO (jongen)
24 december 2008: Dakota (meisje)
26 december 2008: Jose81
29 december 2008: _Ingrid_ en Djeez (jongen)

2009
02 januari 2009: Floria
07 januari 2009: kaputwiehund (papa)
08 januari 2009: DolleMina
09 januari 2009: Bass-Miss
11 januari 2009: Diaan en Peaceman (jongen)
12 januari 2009: Estrys
13 januari 2009: Cattie
16 januari 2009: Juttertje (jongen)
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
23 januari 2009: Logout (meisje)
23 januari 2009: Jelief (jongen)
26 januari 2009: Jore (jongen)
27 januari 2009: Shaienne
28 januari 2009: Fruppel (meisje)
05 februari 2009: Twarres (papa)
11 februari 2009: Tinuviel en iamredleader
12 februari 2009: h2h2
14 februari 2009: maffemuts
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: Zweefvliegje (was: klonelin)
21 februari 2009: Koningin
24 februari 2009: Raissa en milanese (meisje)
25 februari 2009: ik80 (meisje)
03 maart 2009: Carmella
***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel
25 mei 2009: jostib2nd (papa)
31 mei 2009: Vicky
05 juni 2009: Veraa
06 juni 2009: Mammamia
26 juni 2009: tessie
27 juni 2009: mikoxx
06 juli 2009: MeNicole

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

Ik ben weer weg, was alleen bezorgd om de hoofdpijn van Esstrys En verder natuurlijk succes voor iedereen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63215227
Reinhilde, wat een raar verhaal, zeg! Echt heel maf dat ze zo'n fout maakt en daar vervolgens inderdaad pas een tijd later mee aan komt zetten...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:20:06 #3
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63215780
Reinhilde wat een domper zeg en wat een onwijs stomme vergissing van de VK.
Denk wel goed na over waar je wilt bevallen he, wat Owlet ook zegt je hebt de keus en je wilde zo graag thuisbevallen dat je dat niet te snel van tafel moet schuiven.

DJMO wat vervelend dat je alles er uitgegooid hebt, idd je eetpatroon een beetje aanpassen.

Estrys wat een goede wist van je man zeg Shop ze!

Raissa heel veel sterkte, zoveel pijn en ellende is niet fijn. Hoop dat er een oplossing voor te vinden is.

Met ons alles goed, heb alleen sinds een dag of 4 steken in mijn buik tijdens het lopen van wat langere stukjes (uitlaten van de hond enzo). Ene keer links en andere keer rechts.
Geen idee wat het is, banden misschien?? Iemand een idee?
pi_63215991
Fruppel, misschien beginnende indalingsweeen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63216012
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:20 schreef Fruppel het volgende:
Met ons alles goed, heb alleen sinds een dag of 4 steken in mijn buik tijdens het lopen van wat langere stukjes (uitlaten van de hond enzo). Ene keer links en andere keer rechts.
Geen idee wat het is, banden misschien?? Iemand een idee?
Zou banden kunnen zijn idd Ik weet het niet zo goed, behalve dan dat ik me er nooit zo'n zorgen over maak. Bij iets dat in zo'n rap tempo groeit kan het volgens mij niet anders dan dat er wel eens dingen pijn doen dus ik heb het nooit aan de VK gevraagd ofzo. Maar als het je niet lekker zit kan je het altijd even aankaarten bij de controle
pi_63217551
Neej verder geen klachten volgens mij, ik hou het wel in de gaten. Maandag weer naar de verloskundige. Ik hou ook geen vocht vast volgens mij (kan mijn trouwring tenminste nog steeds af doen) De dochter van een kennis van mijn moeder is toevallig dinsdag met 32 weken bevallen ivm zwangerschapsvergiftiging, vandaar dat ik meteen op google ging kijken toen ik hoofdpijn kreeg gisteravond. Maar ik ben altijd al een hoofdpijnpatient dus het is niet geheel vreemd voor mij om hoofdpijn te hebben. Ik heb het alleen wel stukken minder tijdens de zwangerschap. Maar misschien spanningshoofdpijn, nog 1 week werken!! (en belachelijk veel te doen)
Dank voor de bezorgdheid
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:38:36 #7
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63218331
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:27 schreef owlet het volgende:

[..]

Zou banden kunnen zijn idd Ik weet het niet zo goed, behalve dan dat ik me er nooit zo'n zorgen over maak. Bij iets dat in zo'n rap tempo groeit kan het volgens mij niet anders dan dat er wel eens dingen pijn doen dus ik heb het nooit aan de VK gevraagd ofzo. Maar als het je niet lekker zit kan je het altijd even aankaarten bij de controle
Ow nee hoor maak me er ook niet druk om, was meer nieuwsgierig wat het zou kunnen zijn!
pi_63219979
Owlet, je dochter is jarig, toch? Gefeliciteerd!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_63220150
Dames die er een beetje door zitten

Owlet van harte met Ronja, hoop dat jullie een leuke dag hebben.
Mama van Isa en Ties
pi_63220982
ik heb het idee dat ik gister de beeb 2x gevoeld heb... Was aan het luisteren met de angelsounds en toen hoorde ik een tik tegen dat ding en ik voelde ook een plopje. Later op de avond nog een keer...
Ben benieuwd of ht idd de beeb is..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63221262
Vicky, wat leuk! Het schijnt wel te kunnen zo vroeg he? Ik voelde deze uk ook al met 14 weken. Mijn verloskundige zei toen dat dat echt wel kan, zeker bij een tweede
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63221476
Bij podotherapeut geweest en heb idd doorgezakte voet. Moet nu therapiezolen, maar zelf voorschieten. Heb ik niet. (zie bankje)

Verder gaat het goed! Papa wilde gelukkig mee, anders moest ik zo'n 45 min fietsen in de regen.
Zie dat het Kimmetje ophaal tijd is.
pi_63221595
hallo allemaal

Huize iamredleader+Tinuviel niet veel nieuws, Nemo doet regelmatig schop of stomp, groeit lekker, Tinuviel is nu voor het eerst de 80 kg gepasseerd

Kinderwagen is geregeld, kamer staat, kleding en dergelijke wordt nu langzaamaan ingekocht, ik denk dat we rond de jaarwisseling wel klaar zijn

en dan moeten we nog 5-6 weken wachten
pi_63224345
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:49 schreef Jose81 het volgende:
Owlet, je dochter is jarig, toch? Gefeliciteerd!
helemaal vergeten!

Nee hoor, ze was 09-08 jarig. Ik moet even een nieuwe ticker er in zetten, deze stopt bij de tweede verjaardag
pi_63224401
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:36 schreef owlet het volgende:

[..]

helemaal vergeten!

Nee hoor, ze was 09-08 jarig. Ik moet even een nieuwe ticker er in zetten, deze stopt bij de tweede verjaardag
Sara
Merel
Ukje
pi_63224727
ghe ik heb een zogenaamde 'tiprib'
dochterlief maar op kickboksen doen dus.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63225082
n klein berichtje van deze kant, met mij en frummeltje is alles goed
Rachel is heftig ziek geworden van de 4e dktp/HiB vaccinatie en we zijn hier dus non stop bezig met bedden verschonen, Rachel verschonen, ons verschonen. k denk dat onze water besparing dit jaar in een keer van de kaart is ^^
en elk uurtje met n spuitje vocht en misselijkheidremmers naar binnen wurmen.
Anyway..
Reinhilde klote dat dit gebeurd is en wat n onwijs grote fout Ik hoop dat je inmiddels weer n beetje tot rust bent gekomen en dat je t nog even rustig aan gaat doen samen met Nixx.
Raissa, ik hoop dat jij een rustig weekend in mag gaan
Alle andere dames die ik vergeten ben, sorry maar ook voor jullie sterkte natuurlijk
LLM's zet m op tijd voor verse beebjes in 414.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:36:30 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63225726
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:50 schreef Dakota het volgende:
ghe ik heb een zogenaamde 'tiprib'
dochterlief maar op kickboksen doen dus.
Wat is een tiprib?
KuikenGuppy
pi_63225879
Dan schopt je kindje je zo hard dat je rib kneust.
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:02:12 #20
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63226319
Au! .
KuikenGuppy
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:06:49 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63226401
@Reinhilde: ik zit nog even wat terug te lezen in het vorige topic en daar vertelde je ook al over wat onplezierigheden met je VK, was dit dezelfde?
KuikenGuppy
pi_63227552
Dat klinkt pijnlijk zeg Dakota, ik wist niet eens dat dat zo hard kon!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63227865
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:01 schreef tessie het volgende:
Dat klinkt pijnlijk zeg Dakota, ik wist niet eens dat dat zo hard kon!
Nou t is zelfs aan de buitenkant wat blauw aan het worden nu

ze verplaatst niet erg veel dus trapt ze steeds op dezelfde plek
wanna rub mah puppeh?!
pi_63230164
En dan nog een smiley erachter zetten ook... auch!

Ik ben eindelijk weer eens lang genoeg wakker voor GTST, maar net werd ons trouwalbum bezorgd, dus dat was veel leuker om naar te kijjken
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63233004
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:49 schreef marlieske het volgende:

[..]

Raissa ik neem aan dat ze ermee bedoelen dat je onder controle van de gyn komt te staan en thuis bevallen er dan helaas niet meer in zit.
Ik hoop wel van harte dat de prednison je wat verlichting gaat geven.
Bij navraag bleek dat ze toch de 15 weken in het ziekenhuis doorbrengen bedoelde (waarbij ze al voorzichtig hintte naar dat het waarschijnlijk de 40 weken volbrengen sowieso niet gaat worden). Na enige uitleg dat dat toch echt wel een behoorlijke paniekreactie bij mij opwekte (15 weken ziekenhuis) gaan we hier wellicht later nog over praten. Voor nu is het even geschrapt van het lijstje..
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef Carmella het volgende:

[..]

Raissa, verdorie wat klote dat je zóveel pijn hebt!
Ik hoop dat je snel met medicijnen kunt starten en dat je pijn afneemt. Veel succes morgen! Hopelijk kunnen ze wat meer voor je gaan doen
Ik heb de morgen helaas niet gehaald
Gistermiddag ben ik opgehaald door een ambulance. Na behoorlijk aandringen van mijn arts hadden ze de ambu zover dat ze me naar Amsterdam zouden brengen, echter bedacht de ambulancechauffeur zich vrij vlot en heeft ie zelf beslissingen genomen en me toch in Lelystad "gedumpt".

Het vermoeden was dat ik weeen had, pijn, om de zoveel minuten, etc etc. Op de ctg waren ook duidelijk contracties te zien.. Nadat de gynaecoloog me getoucheerd had (aaaaaaaaaaaaaaaauwie! Erg pijnlijk als die baarmoeder zo geprikkeld is en zo ver weg ligt nog..) bleek dat ik geen ontsluiting had en dat de weeen geen weeen waren maar een baarmoeder die heel erg reageerde met mega harde buiken op mijn darmen (en mijn darmen reageerden daar weer op dus dat was een enige wisselwerking ). Gelukkig zakte die pijnen na enige uren weer af.

Vanochtend kon gelukkig wel de afspraak in het AMC doorgaan. Ik had daar om half 12 een afspraak en ben pas net thuis. Nadat ik eerst een echo en MRI heb gehad om te controleren of ik geen abcessen of andere enge dingen in mijn buik had hebben ze me aan een infuus gehangen met prednison en remicade.
(voor de kenners: gelukkig krijg ik de prednison alleen bij de remicade infuzen en hoef ik het dus niet fulltime te slikken) Over twee weken moet ik weer een dagje aan het infuus hangen. Volgende week weer een controle. Ik hoop écht, écht, écht dat alle ellende vanaf vandaag even wat minder gaat worden, ik zat er zo doorheen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')