naja, goed teken eigenlijk toch wel, je bent er goed mee bezig en praat erover. je stopt het iig niet weg en je vlucht er niet vanquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:56 schreef kroegtijger het volgende:
tvp....
of liever
het feit dat ik hier post is geen goed teken natuurlijk![]()
dat dan weer wel, maar had liever gehad dat 't niet nodig wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:00 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
naja, goed teken eigenlijk toch wel, je bent er goed mee bezig en praat erover. je stopt het iig niet weg en je vlucht er niet vandas toch positief?
kssst wegwezen jij...quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:21 schreef Chev het volgende:
Ff dit topic bijhouden voor volgende week(verwachte het slotje van #66)
Tja, ik snap dat je er dan pissig over bent... laat em lekker in de stront zakken dan joh, je hebt m een uitleg gegeven; als ie die niet begrijpt moet ie dat gewoon tegen je zeggen en dan kan je hem het dan nog opnieuw vertellen of op een andere manier uitleggen ofzo, maar niet meer na zo'n aktie lijkt me... En het gedeelte over de rekeningen is natuurlijk groot gelul... Als mn ex en ik nog rekeningen open zouden hebben staan, dan zou ik dat ook gewoon betalen ondanks dat ik de redenen van mn ex niet helemaal begrijp, maar da's gewoon een kwestie van je schulden voldoen. Prinicipieel kan je dat gewoon niet maken om niet te doen imho. Kennelijk heeft hij daar minder moeite mee. Treurig... En dan slappe verhaaltjes ophangen dat jij hem lastig zou vallen is natuurlijk helemaal triest (ervanuitgaande dat jou kant van het verhaal klopt natuurlijk maar daar ga ik voor 't gemak maar wel even vanuit). Jammer dat het op zo'n manier moet, maar als ik jou was zou ik hem nu helemaal verder links laten liggen en proberen te vergeten. Da's natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar de kans op een vriendschappelijke relatie is nu natuurlijk tot het 0-punt gedaald. Hij zal wel heel erg op zn knietjes moeten gaan en excuses etc moeten maken zou hij bij mij in ieder geval nog kans willen maken op enige vorm van normaal contact... maar goed, da's slechts mijn meningquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef dompertje het volgende:
Pfffft even een egoposting en stoom afblazen .Ben PISLINK op mijn ex .gisteren sprak ik een goede wederzijdse viemdim,de enige die de moeite heeft genomen om te vragen waarom ik de relatie verbroken heb
Ze is dus goed op de hoogte en kent beide kanten van het verhaal .
Mijn ex maakt mij vreselijk zwart en zegt dat ik hem nooit uitgelegd heb waarom ik de relatie verbroken heb en hij dus zg niks ervan begrijpt .Ook gaf hij aan dat hij niet zijn deel gaat betalen van gemeenschappelijke rekeningen omdat hij vind dat ik dan maar de relatie niet had moeten verbreken .
Maar nou komt het : ik val hem lastig ,zegt hij Maar elke vorm van contact is van hem uit gekomen ,behalve die ene keer dat ik hem belde voor spullen ed .
Hij durft zg niet online op msn en hyves inteloggen ,omdat hij dan bang is dat ik reageer .
Wat een triest figuur,om zo te liegen hierover .
Baal enorm van die foto's ,op haar vraag of hij van plan was die te geven gaf hij een vaag antwoord ,dus denk niet dat ik die ooit van hem krijg
Nee,normaal contact zit er niet meer in helaas .Buiten het feit dat ik hem de redenen van mijn beslissing echt heeeeel duidelijk heb verteld, heb ik dat ook nog eens in een brief aan hem gegeven .Zodat hij als hij minder boos zou zijn hier wat mee kon doen .Juist om dit soort gezeik te voorkomen en omdat ik ook merkte dat zoals eerder hier al opgemerkt ,vrouwen anders communiceren in dit opzicht .quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:11 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Tja, ik snap dat je er dan pissig over bent... laat em lekker in de stront zakken dan joh, je hebt m een uitleg gegeven; als ie die niet begrijpt moet ie dat gewoon tegen je zeggen en dan kan je hem het dan nog opnieuw vertellen of op een andere manier uitleggen ofzo, maar niet meer na zo'n aktie lijkt me... En het gedeelte over de rekeningen is natuurlijk groot gelul... Als mn ex en ik nog rekeningen open zouden hebben staan, dan zou ik dat ook gewoon betalen ondanks dat ik de redenen van mn ex niet helemaal begrijp, maar da's gewoon een kwestie van je schulden voldoen. Prinicipieel kan je dat gewoon niet maken om niet te doen imho. Kennelijk heeft hij daar minder moeite mee. Treurig... En dan slappe verhaaltjes ophangen dat jij hem lastig zou vallen is natuurlijk helemaal triest (ervanuitgaande dat jou kant van het verhaal klopt natuurlijk maar daar ga ik voor 't gemak maar wel even vanuit). Jammer dat het op zo'n manier moet, maar als ik jou was zou ik hem nu helemaal verder links laten liggen en proberen te vergeten. Da's natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar de kans op een vriendschappelijke relatie is nu natuurlijk tot het 0-punt gedaald. Hij zal wel heel erg op zn knietjes moeten gaan en excuses etc moeten maken zou hij bij mij in ieder geval nog kans willen maken op enige vorm van normaal contact... maar goed, da's slechts mijn mening
duidelijk dacht ik zo... als je zelfs e.e.a nog in een brief aan hem hebt gestuurd heeft ie geen enkel recht van spreken denk ik. Dat hij hier in NL nu weer zo gaat doen zal denk ik ook wel komen omdat nu bij hem ook wel wat emoties los komen. In het buitenland "vlucht" je natuurlijk wel makkelijk weg wat dat betreft maar hier in NL wordt je er weer keihard mee geconfronteerd. En als hij daar niet mee om kan gaan dan krijg je dit soort dingen, zeker en zoals je al aangaf dat ie mogelijk een nieuwe vriendin heeft die daar nog een extra steuntje in de rug voor geeft... maar gelijk heb je dat je hem laat barsten... alstie weer eens normaal kan doen mag ie terug komen om eens te praten en tot die tijd lekker laten dood bloedenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef dompertje het volgende:
[..]
Nee,normaal contact zit er niet meer in helaas .Buiten het feit dat ik hem de redenen van mijn beslissing echt heeeeel duidelijk heb verteld, heb ik dat ook nog eens in een brief aan hem gegeven .Zodat hij als hij minder boos zou zijn hier wat mee kon doen .Juist om dit soort gezeik te voorkomen en omdat ik ook merkte dat zoals eerder hier al opgemerkt ,vrouwen anders communiceren in dit opzicht .
Daarna zocht hij contant met mij en hebben we hier echt lang overgesproken Dat vonden we allebei juist zo fijn ,die duidelijkheid en openheid .Belde vaak toen hij in het buitenland zat ,meestal oppervlakkige gesprekken,maar ook duidelijk dat hij in ieder geval vrienden wilde blijven .Ondanks alles was het duidelijk dat de liefde niet over was Hij is vrij snel gaan scharrelen ed wat zijn goed recht is .Ik snap deze ommekeer van hem niet nu hij weer in Nederland is.laatste gesprek was heel normaal,zelf nog grapjes zitten maken,en toezeggingen over de spullen ,geld ed
Hij sluit dit op zijn manier af,prima,maar regel je zaakjes dan ook goed !
Ik laat hem nu in de stront zakken inderdaad ,had ik al veel eerder moeten doen . En geen contact Zou mij niks verbazen dat hij een vriendin heeft ,verklaart wel zijn lullige gedrag .Die vriendin zei dat hij enorm slachtoffer gedrag vertoond en dat hij hier erg in gesteund wordt .
zo en nu genoeg over deze lapzwans,vanavond lekker stappen
Zoals ik mij nu voel zit er een gesprek niet meer in,wil op geen enkele manier nog contact .Dat station heeft hij nu voor mij gepasseerd.Een gesprek zou zeker tussen ons goed verlopen zoals alle gesprekken tot nu toe . De laatste keer zat hij complimenten te maken over mijn uiterlijk, dat hij het moeilijk vond dat hij mij zo'n mooie vrouw vond . En zijn woorden : Een toppertje in alle opzichten Maar uiteindelijk via via weer een heel ander verhaal .Die ruimte wil ik hem niet meer geven .quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:59 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
duidelijk dacht ik zo... als je zelfs e.e.a nog in een brief aan hem hebt gestuurd heeft ie geen enkel recht van spreken denk ik. Dat hij hier in NL nu weer zo gaat doen zal denk ik ook wel komen omdat nu bij hem ook wel wat emoties los komen. In het buitenland "vlucht" je natuurlijk wel makkelijk weg wat dat betreft maar hier in NL wordt je er weer keihard mee geconfronteerd. En als hij daar niet mee om kan gaan dan krijg je dit soort dingen, zeker en zoals je al aangaf dat ie mogelijk een nieuwe vriendin heeft die daar nog een extra steuntje in de rug voor geeft... maar gelijk heb je dat je hem laat barsten... alstie weer eens normaal kan doen mag ie terug komen om eens te praten en tot die tijd lekker laten dood bloeden
vanavond stappen is zeker wel een plan ja... denk dat ik wel even een kijkje in het dorpje Amsterdam ga nemen
Sorry als je het al verteld heb, en ik oude koeien uit de sloot haal, maar het kwam even in me op, wil het je even vragenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:20 schreef dompertje het volgende:
[knip]Mijn ex is nooit eerlijk en duidelijk geweest. Ik krijg nog steeds geld en foto's van hem maar hij geeft het niet terwijl hij zegt dit te doen . Hij zegt de dingen waarvan hij verwacht dat ik die wil horen maar handeld er niet naar . Ik baal van die foto's omdat daar ook een foto bij zit van een tante van mij die kort daarna is overleden .
[knip]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kan jij daar als vrouw wat meer in haar opinie inzien?Is een man die actief aan zijn financiele toekomst beter dan een man die actief bezig is met het continu groeien in en van zijn relatie en mogelijkheden?
edit: Eigenlijk heb ik mijn antwoord al hier![]()
Is een man die met de beste intenties dingen beloofd en ze niet doet of kan doen, niet eerlijk?
edit: Klinkt een beetje als een klaagzang, maar hebben we niet allemaal iets wat we graag beter hadden gedaan dan dat we gedaan hebben?..........precies
(no answer needed)
Verders voel ik me wel goed, straks weer de bus in met die Antiliaansewaar dat heen gaat pff geen idee zie 't wel
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Chev op 15-11-2008 12:59:38 ]Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
Gewoon even voorop de bus kijken, daar staat de bestemming vast welquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:33 schreef Chev het volgende:
--knip--
Verders voel ik me wel goed, straks weer de bus in met die Antiliaansewaar dat heen gaat pff geen idee zie 't wel
![]()
haha! goeie! we horen wel hoe het gegaan is chev! go chevquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:59 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Gewoon even voorop de bus kijken, daar staat de bestemming vast wel
chev, ik had gedacht dat je 't langer vol zou houden
Bestemming lijkt wel een uitje naar A'dam te worden, gewoon voor de gezelligheid natuurlijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:59 schreef kroegtijger het volgende:
Ach ben nieuwschierig van aardquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:59 schreef kroegtijger het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:33 schreef Chev het volgende:
edit: Tja week niet posten lol hield het vorige keer niet vol, deze keer ook niet, wil het wel proberen wat positief te houden eerlijk gezegt!![]()
Dompertje ik wou je toch nog wat vragen n.a.v. je post maar je PM staat niet aan dus kan niet anders dan zo:
[..]
Sorry als je het al verteld heb, en ik oude koeien uit de sloot haal, maar het kwam even in me op, wil het je even vragen
Hoeveel duidelijkheid wou jij hebben van je ex? Eerlijk zijn is natuurlijk een must maar je kan ook eerlijke intenties hebben maar die niet kunnen uitvoeren hoe graag je het ook zou willen doen voor je partner.
Tuurlijk ,maar je creeerd hiermee verwachtingen ,je moet gewoon er op aan kunnen .Lukt dat niet moet het bespreekbaar zijn
Wou je toch even mijn eigen ervaring delen (kijk even naar mezelf), als je mijn verhaal 'n beetje kent dan snap je misschien waarover ik schrijf, en is een van de weinige dingen waarvan ik spijt heb:Je hebt wel heel erg op je tenen gelopen,logisch dat dit niet goed gaat .Als mijn ex deze dingen in de relatie had bereikt was ik zeker daar erg blij mee !! Vind haar gedrag nogal veeleisend .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kan jij daar als vrouw wat meer in haar opinie inzien?Is een man die actief aan zijn financiele toekomst beter dan een man die actief bezig is met het continu groeien in en van zijn relatie en mogelijkheden?
edit: Eigenlijk heb ik mijn antwoord al hier![]()
Is een man die met de beste intenties dingen beloofd en ze niet doet of kan doen, niet eerlijk?
edit: Klinkt een beetje als een klaagzang, maar hebben we niet allemaal iets wat we graag beter hadden gedaan dan dat we gedaan hebben?..........precies
(no answer needed)
![]()
Om terug te komen op je vraag :Het allerbelangrijkste is een partner die aktief groeit in de relatie ,maar voor mij persoonlijk vind ik het wel aantrekkelijk dat mijn partner ook aan zijn toekomst werkt.Onze toekomst,daar ga ik ook voor .Is een man die met de beste intenties dingen beloofd en ze niet doet of kan doen, niet eerlijk?
Dat ligt eraan in hoeverre dit bespreekbaar is,soms moet je wel met je billen bloot ,door op je afspraken terug te komen .Die kun je altijd in een relatie herzien
Bedankt voor het geven je mening dompertjequote:Op zondag 16 november 2008 11:51 schreef dompertje het volgende:
Je hebt wel heel erg op je tenen gelopen,logisch dat dit niet goed gaat .Als mijn ex deze dingen in de relatie had bereikt was ik zeker daar erg blij mee !! Vind haar gedrag nogal veeleisend .
Om terug te komen op je vraag :Het allerbelangrijkste is een partner die aktief groeit in de relatie ,maar voor mij persoonlijk vind ik het wel aantrekkelijk dat mijn partner ook aan zijn toekomst werkt.Onze toekomst,daar ga ik ook voor .
Tja dat heb ik ook op de harde manier geleerdquote:Op zondag 16 november 2008 11:51 schreef dompertje het volgende:Is een man die met de beste intenties dingen beloofd en ze niet doet of kan doen, niet eerlijk?
Dat ligt eraan in hoeverre dit bespreekbaar is,soms moet je wel met je billen bloot ,door op je afspraken terug te komen .Die kun je altijd in een relatie herzien
Gewoon blijven denkenquote:Op zondag 16 november 2008 13:16 schreef Chev het volgende:
[..]
Bedankt voor het geven je mening dompertje
Tja ik heb achteraf gezien veel ste veel op m'n tenen gelopenen mijn ex was de laatste 2-4 maanden nooit blij met iets wat ik deed eigenlijk
en bespreekbaar maken probeerde we wel elke week maar geen oplossing was goed genoeg, of elke oplossing creëere nieuwe problemen bij haar
Dit is erg triest voor je,iets aandragen en een probleem erbij,terwijl dat absoluut jouw bedoeling niet was maar waarmee jij een flink stuk betrokkenheid liet zien !Zo jammer dat dit niet bij haar overgekomen is
Werken aan je toekomst heh, dat is precies waarvan ze me verwijte, voornamelijk mijn studie die ik al 2 jaar (met wat mislukte pogingen) uitgesteld had, ben er ook niet trots op.
Nee,begrijp ik,maar doelen moet je soms bijstellen en de intentie is er wel bij je
Zij vond dat ze onwijs goed bezig was met onze toekomst door zelfstudies te doen en haar eigen bedrijfje, dat moedigde ik ook aan als ze 't er over had, maar van de 4 zelfstudies die ze had gedaan en materialen die gekocht zijn voor honderden euro's heeft niet 1 diploma gehaald, en werd slechts 'n paar keer per jaar gebruikt in praktijk.
Dat niet verteld omdat ik al veel ste ver heen was om dat te zien(achteraf zie je meer).
Toch nog 'n kleine promotie heb gekregen vorig jaar,, maar ik vind ik goed genoeg verdiende de afgelopen jaren om lekker rond te komen en te sparen maar vond het dus niet zo belangrijk, en zij wel, terwijl ze nog niet eens de 1/2 verdiende van mij
![]()
Het gaat er vind ik om dat je tevreden bent met je baan en dat je de dingen kunt doen met je salaris die jij belangrijk vind .Vind echt dat ze hoog van de toren blaasde ,verdient de helft minder ,maar verwijt jouw dat je niet aan je toekomst werkte.Voor mij houd een goeie toekomst in dat je werk doet wat je redelijk leuk vind en binnen het redelijke met je geld dingen kunt doen
Maar als je een huis koopt voor z'n 2tjes, je meissie met alles erbij betrekt (maar ze na 't tekenen niet meer wil) en doe wat je moet doen als man wanneer het nodig is dan lijkt me dat voldoende, niet alsof we binnen 'n jaar of 2 al kinderen zouden krijgen(dat duurde nog min. 4-5 jaar) als dat ter sprake kwam had ik écht wel aan de bak gegaan (motivatie).
[..]
Helemaal met je eens!!
Tja dat heb ik ook op de harde manier geleerden met de billen bloot dat heb ik ook gedaan, alleen als ik terug kwam op een afspraak met haar, dan bleef ze vaak lang pissig op me
Dit is belachelijk,heeft zo'n negatieve uitwerking en hiermee bereik je dus helemaal niets
Toen ik haar een paar weken nadat het uit was vroeg: "Als ik wel alles had gedaan wat je had gevraagt had je dan wel bij me gebleven" wist de daar geen antwoord op te geven.
Hiermee geeft ze in mijn beleving aan dat ze het zelf niet weet en niet erg bewust met jouw gevoelens is om gegaan
Dus ik moet nog even van dat idee af, want ik ben wel goed voor haar geweest, té goed denk ik.
Ze was blijkbaar niet tevreden, of veelijsend en verliefdbeetje zelfbeeld :spiegeltje: had zo welkom geweest.
Legde alles bij jouw neer ,maar vind ook dat je dan naar jezelf moet kijken,wat was mijn rol in dit alles .
Jammer dat ze dit niet deed
Ach nu heb ik alles weer in de hand gelukkig, een stuk sterker en een stuk gegroeid voor mezelf, maarja soms erover door blijven praten hè
![]()
Herkenbaar,maar praten is okee,hoort bij het verwerken
Zit nu toch te denken aan een andere tak van studie te denken, die me misschien wat meer intresseerd maar ben langzaam bezig met oriënteren nu, al blijft 't een beetje zuur in m'n achterhoofd dat ik daar nu wel over nadenk en 'n jaar terug niet.. alleen om 't fijt dat ik niet opnieuw deze shit wil meemaken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |