Je moet er wel eerst 1 hebben om gepoked te worden.quote:Op zondag 16 november 2008 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog geen buddypoke ontvangen, maar als dat gebeurt dan kieper ik direct mijn account eraf.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:29 schreef Specularium het volgende:
Bob-b, laat jouw poppetje eens zien.
ooooooh ik heb helemaal geen buddypoke op mijn hyvesquote:
Tuurlijk niet, kneusquote:Op zondag 16 november 2008 11:08 schreef msnk het volgende:
Het is dat TS weet wat het is.
[..]
Nee toch?
Wel?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:07 schreef Muck het volgende:
Okee, ik ga *nu* mijn hyves-accout verwijderen
haha muck heeft had hyves![]()
En wat is er volgens jou emo aan haar als ik vragen mag ?quote:Op zondag 16 november 2008 18:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb gisteren tijdens de downtime mijn hyves afgestoft en toen zag ik ook 5 uitnodigingen voor buddypoke en nu heb ik er ook een.
Ik heb d'r emo gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
Ja hey, die dingen hebben allemaal die manische blik in de ogen en zijn niet depressief te maken maar de zwarte oogmake-up, al het zwart en de kisten vond ik aardig in de buurt komen.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En wat is er volgens jou emo aan haar als ik vragen mag ?
Kisten zijn meer metal, emos dragen meestal Vans of Allstars en en de meeste huppelkutjes tegenwoordig dragen zwarte oogmake-up, niet alleen emosquote:Op zondag 25 januari 2009 23:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja hey, die dingen hebben allemaal die manische blik in de ogen en zijn niet depressief te maken maar de zwarte oogmake-up, al het zwart en de kisten vond ik aardig in de buurt komen.
Sorry dat ik niet ingewijd ben in de modegeheimen van emo's.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kisten zijn meer metal, emos dragen meestal Vans of Allstars en en de meeste huppelkutjes tegenwoordig dragen zwarte oogmake-up, niet alleen emos
Wehehe niet erg joh, ik maak er wel een keer eentje die er emo uitzietquote:Op zondag 25 januari 2009 23:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet ingewijd ben in de modegeheimen van emo's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |