Haha nee je mag wel..quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat komt omdat de rest niets zegt![]()
Maar ik hou mijn mond wel weer hoor
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:12 schreef GilaMonyet het volgende:
GRTODJW is veranderd naar SC tussen Logi en Rossdale
Uhm.. 2 verjaardagen..quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat gaan we allemaal doen van het weekend?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Behoorlijk, maar ik kon er makkelijk gemisbruik van maken![]()
Over precies een maand ben ik zo'n 3 weken werkeloos, dus tegen die tijd roep je maar
Argh, nog 20 min tot etentijd maar ik ben zowel mijn lunch als mijn portemonnee vergetenHongerrrrrrrrr
Huisfeest, verjaardag, verplicht etentje met ouders, en nog wat voor fok doen. Ik wordt weer geleefdquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
/e-brownies recievedquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:15 schreef Logician het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
/dcc send foodstuffs
Tooooooooooooo much infoquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Huisfeest, verjaardag, verplicht etentje met ouders, en nog wat voor fok doen. En ik wordt weer uitgeleefd
verjaardag ... chillen met me girly.. CF2quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Uhm.. 2 verjaardagen..
Beetje gamen
Chillen met me vriendin (duh)
Zuipen !
Wat ga jij doen?
Chillin'...havin' a Budquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik dacht al, zou jij dit weekend in breda zijn dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Ohh sorrie dan verstond ik je verkeerd![]()
Er is ergens een toffe bud reclame met 3 kikkers, staat ook vast ergens op youtjoep. Maar die site is hier geblokkeerdquote:
Wannabquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
verjaardag ... chillen met me girly.. CF2
bukakequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gast..
Het was gewoon slagroom die we over hadden van gisteravond![]()
Ik bent niet zoals jou die meteen haar bek vol roggelt
Denk dat 't deze is:quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er is ergens een toffe bud reclame met 3 kikkers, staat ook vast ergens op youtjoep. Maar die site is hier geblokkeerd
Wie komt er mijn stad bevuilen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht al, zou jij dit weekend in breda zijn dan?Zo niet dan is het toch echt alleen geleefd hoor
sensaiquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wie komt er mijn stad bevuilen?
Middag mensen![]()
wb en doei maar weer...lunchquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Middag mensen![]()
Ik doe al een geheel jaar mijn bestquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Middag mensen![]()
Grasshopper!quote:
Hij's fijnquote:
LOLquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht al, zou jij dit weekend in breda zijn dan?Zo niet dan is het toch echt alleen geleefd hoor
Ah.. JIJ bent dat dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik doe al een geheel jaar mijn best
Lunchtijd
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
mogguh!
Zo, mijn broer(tje) heeft net zijn eerste auto gekocht en ben even mee geweest.
Mogguh logi!quote:
Hey sgelequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Middag mensen![]()
Hey droxzquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
mogguh!
merk type|?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
mogguh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |