Die afsluiting ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:06 schreef Moozzie het volgende:
Maar nu is het mijn beurt:
[ afbeelding ]
Mooie comebackquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:06 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha gastquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:06 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
jij wel weeer he!quote:
Sm0keZquote:
Franse auto'squote:Op vrijdag 14 november 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Wie heeft er wel eens een peugeot 207 met een gloeiende uitlaat gezien trouwens?
Na een stukje snel van Haarlem naar Alkmaar continu plankgas gereden te hebben (en weer terug naar Heemskerk) stonk het toch wel heel erg toen ik de auto uitstapte. Toen ik er even onder keek begreep ik waarom
LoL vonken over de weg enzo?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Wie heeft er wel eens een peugeot 207 met een gloeiende uitlaat gezien trouwens?
Na een stukje snel van Haarlem naar Alkmaar continu plankgas gereden te hebben (en weer terug naar Heemskerk) stonk het toch wel heel erg toen ik de auto uitstapte. Toen ik er even onder keek begreep ik waarom
LOL sloperquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Mm.. ik heb vorige week mijn auto laten maken voor 1330euquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Verder rijdt ie prima hoor, en hoewel ik hem zelf nooit zou kopen vind ik hem als leaseauto primaquote:
206 ftwquote:
Franse auto'squote:Op vrijdag 14 november 2008 11:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik had dat een half jaar geleden, een maand voordat ie voor APK wegmoest, elke keer als ik over een drempel ging, hoorde ik *KLONK* en steeds vaker en bij steeds lagerer drempels. Later begon 't zelfs al wanneer er passagiers bij inzaten en je dan over een klinkerweg reed. Op een dag wou ik dus naar m'n ma in A'dam, maar vertrouwde de uitlaat niet helemaal, kruip ik eronder, is die pijp half doorgeroest en zat me demper elke keer op m'n as te tikkenheb toen maar de auto van m'n oom geleend.
Smeer dit op der gezicht:quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:34 schreef Crazy-p het volgende:
logiiiiiiiiiii word nou wakkeeeeeeeeeeer *keihard schreeuw*
Chillquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
Hmm, ik kan (even check op marktplaats gedaan) minimaal 3900 voor mijn auto vragen
regen gaat toch door rook heen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:36 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah gatverdamme, het regent alleen maar vandaag
Ik had net zo'n zin om ff een paar uurtjes te gaan fietsen
dan moet je juist gaan fietsenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:36 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah gatverdamme, het regent alleen maar vandaag
Ik had net zo'n zin om ff een paar uurtjes te gaan fietsen
Haha die aap is vetquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Smeer dit op der gezicht:
[ afbeelding ]
(gesponsord door gekke aap)
Is leuk als diegene dan wakker word
nee, smalquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Smeer dit op der gezicht:
[ afbeelding ]
(gesponsord door gekke aap)
Is leuk als diegene dan wakker word
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
regen gaat toch door rook heen?
Welkom maar weerquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb een zooi te doen, maar heb geen fuck zin vandaag. Dus ik kom me na een weekje ook maar weer eens melden
Thanksquote:
haiquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb een zooi te doen, maar heb geen fuck zin vandaag. Dus ik kom me na een weekje ook maar weer eens melden
Hoi.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef Rossdale het volgende:
*Kuch*kijk op de tube of je daar een tip ziet (misschien een aap ofzo)*Kuch*quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:47 schreef Logician het volgende:..
Okay wie heeft die tandpasta op mijn gezicht gesmeerd![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*Kuch*kijk op de tube of je daar een tip ziet (misschien een aap ofzo)*Kuch*
jaaaaaaaa je bent wakkeur..quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:47 schreef Logician het volgende:..
![]()
![]()
Okay wie heeft die tandpasta op mijn gezicht gesmeerd?!!!![]()
Je gezicht ruikt dan in ieder geval frisquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef Logician het volgende:lekker wakker worden zo...
ennuh mogguh iedereen natuurlijk![]()
vrijdag
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:47 schreef Logician het volgende:
..
![]()
![]()
Okay wie heeft die tandpasta op mijn gezicht gesmeerd?!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
rook > suiker?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.
Helaas besta ik al zo'n 9 dagen niet meer uit rook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |