je mag ze ook niet innemen met alcohol ....quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:12 schreef Crazy-p het volgende:
echt.. knallende koppijn.. wazig .. en koorts? horen toch geen bijwerkingen te zijn van medicijnen.. lol
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee maar ik sla mijn vrouw niet...
ik heb al sinds euh.. zaterdag geen alcohol gehadquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je mag ze ook niet innemen met alcohol ....
en 1-0 voor BCCquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee maar ik sla mijn vrouw niet...
ok, dan is het goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:22 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb al sinds euh.. zaterdag geen alcohol gehad
Moozzeeeeehquote:
Hey Barrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mooge moooooooooooo ci
Ik maak geen triple posts... ik maak ook kwaliteitpostsquote:
mogghu beyatchquote:
Je bent gewoon jaloers dat ik het goed met mezelf kan vinden en jij nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik maak geen triple posts... ik maak ook kwaliteitposts
En qoute me zelf niet en slowchat niet met me zelf
[ afbeelding ]
Jij bent gewoon jaloers dat ik veel posts en het nog kwaliteit heeft ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik het goed met mezelf kan vinden en jij niet
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef GilaMonyet het volgende:
Mensen..
Zullen met ze allen gaan staken
[ afbeelding ]
Wij willen weekend, bij gaan staken
wij van GEEN REET TE DOEN OP JE WERK, willen minder werk en nu weekendquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef GilaMonyet het volgende:
Mensen..
Zullen met ze allen gaan staken
[ afbeelding ]
Wij willen weekend, bij gaan staken
Sterfquote:
sorry..quote:
quote:
quote:
iedereen even aaaaah....quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:40 schreef Crazy-p het volgende:
oh echt.. vandaag is absoluut niet productief :S het werkt gewoon niet
aaaaaaaaahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:
quote:
hier ook, liefst ga ik liggen slapenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:40 schreef Crazy-p het volgende:
oh echt.. vandaag is absoluut niet productief :S het werkt gewoon niet
hij kan er om lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |