TS heeft geen reden om jaloers te zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:50 schreef baension het volgende:
TS is jaloers op mannen met spieren, en beseft dat meiden daar geil van worden. En dat TS er niet tegenkan dat hij geen spieren heeft![]()
![]()
neuh gewoon om in shape te blijvenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
TS doet aan fitness voor het stoerheidsgehalte.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:50 schreef baension het volgende:
TS is jaloers op mannen met spieren, en beseft dat meiden daar geil van worden. En dat TS er niet tegenkan dat hij geen spieren heeft![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:51 schreef schatje het volgende:
[..]
TS heeft geen reden om jaloers te zijn.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:56 schreef Robsterr het volgende:
TS snapt niet dat mensen compound oefeningen doen.
Learn2Sportschool.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:51 schreef schatje het volgende:
[..]
TS heeft geen reden om jaloers te zijn.
nee de mocros en de negros die heb ik wel onder de duim...quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:09 schreef hanskepanske het volgende:
Ik verwachtte een klacht over de Ottomaanse/Moorse breedlopers die af en toe bij mijn sportschool ronddrentelen. En élke oefening die jij (voor je eigen gewin) doet minachtend bekijken...
Haha! Goeiequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee de mocros en de negros die heb ik wel onder de duim...
het gaat mij om die paupers die naar je staren als je je biceps met 16 kg traint en dan zelf 20 moeten pakken omdat ze wel niet zoveel mega stoerder zijn dan jou maar vervolgens hun arm niet helemaal naar beneden laten zakken en wel helemaal omghoog doen om het rust moment te pakken
pauperts... trainen doe je voor jezelf niet voor de idioot die naast je staat
niemand zeikt me af lieve jongen....quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:16 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
TS wordt afgezeken door de echte sportschoolbikkels en kan er niet mee omgaan
Iedere dag trainen is best veel...quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:19 schreef SadKingBilly het volgende:
Daarom bekijk ik dat soort flapdrollen altijd met een ernstige minachting - maar alleen in de pauzes van mijn dagelijkse uur squash. Overigens, iedere dag buikspierkwartier (ja ik weet het wat een naam) en een kort rondje apparaten voor de vier B's (borst, buik, billen, benen) van 10 minuten is meer dan genoeg
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:21 schreef Antioch het volgende:
domme ezel, je hoort maximaal gewicht te pakken, zolang je maar 6x kan.. lelijke spillebeentjes in de sportschoolga tennissen ofzo
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |