abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63210520

Het vorige deel: Slank de feestdagen in #311: poezen en rellen

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door cinnamongirl op 14-11-2008 12:11:36 ]
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:49:45 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63210554
tvp
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:50:07 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63210555
Offtopic, want ik ben zo dik als een koe
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_63210559
quote:
Zout werkt ook, tegen slakken dan.
Dat is echt barbaars Spinnen mogen in mijn kamer wonen, en muggen mogen mij prikken. En voor mereltjes gevangen door de kat heb ik wel eens de dierenambulance gebeld Maar toen hoorde ik dat ze sowieso dood gemaakt werden Wat ben ik ook een softie
  Vis een optie? vrijdag 14 november 2008 @ 03:23:10 #5
70532 loveli
N
pi_63211136
Leuke TT.

Ik kan niet slapen, blegh. Voor degenen die mij tig topics geleden stom vonden met m'n 'He Tarzan, me Jane' opvatting, jullie kunnen rustig ademhalen. Ik heb de tuinbroek aangetrokken en initiatief genomen. Me Tarzan.

En toch vind ik dat het zo niet hoort...
crap in = crap out
pi_63211149
nog een niet-slaper hier..

(nou ja, niet meer. Ik schoot om half drie wakker met een "straks hoor ik de wekker niet " gevoel.. dat heb ik altijd als ik 's nachts naar t vliegveld moet )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63211398
Varkens zijn wel huisdieren. Sterker nog, ze worden steeds populairder als huisdieren en ze zijn slimmer dan honden. Je kunt met een varken of geit (of koe of paard) een zelfde soort band hebben als met je hond of kat. Ik vind het onderscheid tussen huisdieren en 'vee' dus ontzettend kunstmatig. Komt op mij meer over als een manier om het voor jezelf te rechtvaardigen dat je vlees eet (of om voor jezelf te rechtvaardigen dat je geen honden en katten eet, maar net hoe je 't bekijkt)...

pi_63211399
gatverdamme... ga je dat opeten?
pi_63211405
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 06:31 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
gatverdamme... ga je dat opeten?
Nou, nee.

1. Ik vind witbrood vies

2. Beetje te vet op de vroege morgen

3. Ik heb het niet in huis
  vrijdag 14 november 2008 @ 06:57:29 #10
331 Merel
Be here now.
pi_63211459
mogguh
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63211580
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, wij hebben net even afgesproken dat we 9.9.09 gaan trouwen
Wat leuk . Mn moeder roept nog steeds dat mn vader haar nooit een aanzoek heeft gedaan, en dat ie niet romantisch is. Hebben jullie dat ook?
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

je moet echt eens in heeel almere kijken! ik heb dagen lang deur aan deur gelopen dus heb het beter leren kennen. ja er zijn nieuwe huizen. ja er zijn krotten. ja er zijn huizen met luiers en wasmachines in de voor"tuin". er zijn villa's. er zijn burgerlijke huisjes. er zijn flats. er is bos, veel bos. er is beton, veel beton. en niet alles is bereikbaar, utreg is ver als je ergens woont zonder station, en verder dan adam centraal moet je dan ook niet willen.

adam is tov. utreg is tov. ergens anders zou k niet willen wonen. ik vind almere al dorps en benauwend (ik woon wel in een soort dorp) laat staan een echte
Almere Haven telt niet . En ik was maar deels serieus, want ik wil hier ook weg .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63211603
Trouwen vind ik echt zo'n onzin. Het enige wat me erin aantrekt is de jurk.
pi_63211725
Goede morgen dames!
Denk inderdaad dat de blauwe plekken uit aan het zakken zijn....Heb het gevoel of er een soort klonterige band ergens halverwege mn been zit... Dat doet "raar zeer" net of je lang ergens op geleund hebt, maar dan anders.
Ik mag het gewoon belasten, maar dat doet godsgruwelijk zeer, dus dat doe ik beetje bij beetje, zodat iig alles een beetje soepel blijft.... Als ik mn voet plat zet dan protesteert mn kuitspier als een achterlijke!
Ook de enkel, waar het zaakje vastgeschroefd zit wil nog niet echt...

SHE... Voor de pijn heb ik gewoon paracetamol en daar heb ik niet veel van nodig.... 's morgens wat om de boel op te starten en 's nachts om te slapen... Gewoon rustig aan doen doet ook geen pijn en bij het door je pijngrens heen gaan helpt alleen het echte zware werk. Ik ben eigenlijk wel een beetje vóór pijn, geeft in veel gevallen toch aan of je te ver gaat of niet... Nu laleen ff bekijken met de chirurg maandag in hoeverre ik er gewoon doorheen kan knallen! (Ze zijn hier in huis nogal bang dat ik iets kapot maak als ik door de pijn heen wil gaan....)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63211879
9 9 09? Denk dat alle toffe locaties al volzitten hoor

goedemorgen verder..

kater, nog wel licht, dus dat scheelt..
voel me dik, vadsig, moe en bleuh..
68,9 kg
chagerijnig
morgen is Rene er niet met gezellig lekker uitslapen
en ik denk dat ik een leuke verjaardag morgen af moet zeggen als ik nog binnen 1 uur en 48 minuten over de finish wil lopen zondag

BAH!!!
Doei.
pi_63212042
Ik háát bouwvakkers
pi_63212079
Geen OP én het verkeerde nummer, hmmm, had je een wijntje op PF??
pi_63212167
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dat is meer goor, want dan hebben die bacteriën al kans gehad om te seksen en zo!

Slank de feestdagen in #311: vaginamonologen
Ik vraag me af of bacteriën wel seksen, maar goed.

Goeiemorgen allemaal!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63212263
TVP! Wat een werk om bij te lezen zeg. Ik ga de discussie in ieder geval maar niet weer oprakelen, alleen nog even zeggen: gefeliciteerd Uniekhoorn!

M'n vriend roept altijd als hardste dat 'ie nooit wil trouwen en het grote onzin vindt, maar ondertussen heeft 'ie me wel al minstens 6 keer ten huwelijk gevraagd. . Ik blijf nee zeggen zolang 'ie dat alleen maar doet als 'ie geil is.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:01:42 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63212376
moggeh!!!

ik moet de rest van mn huis inpakken maar ebn nog een beeeeetje zoekende hoe ik dat in godesnaam aan met pakken...

eerst maar de keuken. ofzo.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:03:58 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212422
Goedemorgen .

Ik eet Brinta. En ik heb het bakje afgewassen van tevoren .
Niet meer actief op Fok!
pi_63212446
hoe ging het gisteren mop?
Doei.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:06:08 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212450
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:49 schreef soylent het volgende:
tvp
Soylent .
Niet meer actief op Fok!
pi_63212451
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik blijf nee zeggen zolang 'ie dat alleen maar doet als 'ie geil is.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:06:46 #24
331 Merel
Be here now.
pi_63212459
Ik pas in m'n streefbroek Nouja, hij zit niet héél lekker ofzo, maar hij kan dicht! Twee maanden geleden kreeg ik 'm niet eens over m'n heupen gehesen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:08:16 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212484
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:05 schreef Faithy het volgende:
hoe ging het gisteren mop?
Zie het vorige topic, mop .

Oh en over trouwen: ik vind trouwen erg burgerlijk, maar toch zie ik mezelf nog wel eens trouwen. Gewoon omdat dat keileuk is. Goedbeschouwd maakt het geen flikker uit of je samenwoont of trouwt, maar de voorbereiding, de trouwdag zelf, de wittebroodsweken... .

Gefeli Uniekhoorn! .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')