quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
popo!quote:
zeker wel een reactie!quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 19:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand hier op gereageerd?
Bedankt
zeker wel een reactiequote:
NOORSBLOED DE BESTEquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Wie heeft er een fascinatie voor mij ?
CYBERZONE !!quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
CYBERZONE !!
MAKKER IN DE NACHTDIENSTEN !
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
CYBERZONE !!
MAKKER IN DE NACHTDIENSTEN !
Ik hoop dat deze nacht snel voorbij gaat !quote:
Jij staat ver boven makker in de nachtdienst ..quote:
Begin je weer over dat 'weekend'quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze nacht snel voorbij gaat !
Dan heb ik eindelijk weekend.
Whehequote:Op vrijdag 14 november 2008 01:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij staat ver boven makker in de nachtdienst ..
Dat weet je toch !
Waarom verlaag jij jezelf nou zo ..
Ik bedoel de tijd dat jij WoW speeltquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:16 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Begin je weer over dat 'weekend'
Zijn articulatie en stoere voorkomen maken me wildquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:11 schreef Janetje het volgende:
Maar Fascination, vanwaar je fascinatie voor Peter Ewrrrr?
ah okequote:Op vrijdag 14 november 2008 01:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik bedoel de tijd dat jij WoW speelt
Ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Wie heeft er een fascinatie voor mij ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:
Ah.. ik dacht.. misschien is het stiekem je vader.. of de rijke suikeroom die je iedere Halloween ietwat lugubere, doch waardevolle cadeautjes stuurt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn articulatie en stoere voorkomen maken me wild.
mag ik meedoenquote:
pics are worth more then you think!quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HEB NET EEB VETTE LOOLERCOPTERBOTERHAM GEMAAKT!!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind jou ook fascinerend ..
Maar ik heb zo flauw het vermoeden dat het je meer om Mirre is te doen dan om mij.
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Hoi Janetje.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah.. ik dacht.. misschien is het stiekem je vader.. of de rijke suikeroom die je iedere Halloween ietwat lugubere, doch waardevolle cadeautjes stuurt.
Alleen als jij remlof poetst ..quote:
Hallo Jordeeehquote:
ik wou eigenlijk lama voor je koken en remlof slachtenquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Alleen als jij remlof poetst ..
Die is mij te lelijk
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:18 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
pics are worth more then you think!
Borstelen is een groot woord.. NBquote:
Ja maar dan hebben we het volgende probleemquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:20 schreef gers het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk lama voor je koken en remlof slachten
Hij is stiekem mijn vurige sekspartnerquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah.. ik dacht.. misschien is het stiekem je vader.. of de rijke suikeroom die je iedere Halloween ietwat lugubere, doch waardevolle cadeautjes stuurt.
Met liefde !quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Borstelen is een groot woord.. NB![]()
Strijkje voor strijkje, jwz
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:20 schreef gers het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk lama voor je koken en remlof slachten
CONJO DIE IS VIESquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is stiekem mijn vurige sekspartner.
Hij noemde me laatst wel "Joran" in bed.
Z'n lijk?quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!!
Maar wie moeten we dan prikken met de stroomstok...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
YOU KNOW HOW I MAKE MY DRUNKEN MIDNIGHT SANDWITCHES!!!!!![]()
![]()
![]()
Zie je gers !quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!!
Maar wie moeten we dan prikken met de stroomstok...
Nouja zeg, zo ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]ik vind jou ook fascinerend ..
Maar ik heb zo flauw het vermoeden dat het je meer om Mirre is te doen dan om mij.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Fas, ik weet niks over iemand te vertellen
ja maar lama geroosterd boven de bbq smaakt heel goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zie je gers !
4EBE zegd het ook al !
Ach, zolang 'ie je tijdens de seks niet een mes op de keel zet en vraagt waar je het lijk gedumpt hebt, zal het zo'n vaart niet lopen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is stiekem mijn vurige sekspartner.
Hij noemde me laatst wel "Joran" in bed.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:23 schreef NoelGallagher het volgende:
jordy . zegt:
Soms voel ik me een beetje homo, ik weet niet hoe het komt, maar dat heb ik soms
NG zegt:
HAHAH, KANKERHOMO.
Jordy is homo
Hoe ver weg ben je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nou, zal ik dan maat ff een boekje doen over ieand!
Zullen we een keer wat gaan drinken en leuke dame's voor je gaan uitzoeken dan ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nouja zeg, zo ben ik niet hoor.
Oh en NG doe niet zo flauw, posten die hap![]()
.
Ja mag niet zomaar msn logs postenquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:23 schreef NoelGallagher het volgende:
jordy . zegt:
Soms voel ik me een beetje homo, ik weet niet hoe het komt, maar dat heb ik soms
NG zegt:
HAHAH, KANKERHOMO.
Jordy is homo
Ja maar doe dan niet Remlof.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:24 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar lama geroosterd boven de bbq smaakt heel goed
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, zolang 'ie je tijdens de seks niet een mes op de keel zet en vraagt waar je het lijk gedumpt hebt, zal het zo'n vaart niet lopen.
whehehequote:Op vrijdag 14 november 2008 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja mag niet zomaar msn logs posten
Ik verwacht dan ook dat dit bericht verwijdert wordt, en NG een ban krijgt
quote:
WHAATTTquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:23 schreef NoelGallagher het volgende:
jordy . zegt:
NG zegt:
HAHAH, KANKERHOMO.
Jordy is homo
R&P is een paar deuren verder.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ja maar je slacht toch altijd de oudste en ziekste dierenquote:
oh god...hij is verquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op vrijdag 14 november 2008 01:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zullen we een keer wat gaan drinken en leuke dame's voor je gaan uitzoeken dan ?
Klopt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:26 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar je slacht toch altijd de oudste en ziekste dieren
Neem ik Mirre ook wel mee.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dit wil je toch niet eten ?
[ afbeelding ]
[..]
Klopt.
[ afbeelding ]
[..]
Neem ik Mirre ook wel mee.
En dan maar hopen dat jullie elkaar niet leuk gaan vinden
Hij is niet geschikt voor consumptiequote:Op vrijdag 14 november 2008 01:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Klopt.
[ afbeelding ]
NIET DOEN DADELIJK PIKT FAS MIRRE INquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Maar nu post ik wel in KLB SC, dus dat geeft mijn state of mind wel aardig weer.quote:
Hij zei wel: "dat vind je lekker he"quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, zolang 'ie je tijdens de seks niet een mes op de keel zet en vraagt waar je het lijk gedumpt hebt, zal het zo'n vaart niet lopen.
Ja.. maar heb jij ook seks met Peter Ewr?quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
door mijn verleden weet ik te vertellen dat er best veel in de vaart liggen!
Niet echtquote:
Eigenlijk is hij voor vrij weinig geschiktquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is niet geschikt voor consumptie
Hehequote:Op vrijdag 14 november 2008 01:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je voelt je weer alsof je een kind bent?quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Maar nu post ik wel in KLB SC, dus dat geeft mijn state of mind wel aardig weer.
Het is een schande! Wat moet je familie er wel niet van denken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij zei wel: "dat vind je lekker he". Toen zei ik: ik wil dat je me harder neukt. Daarop antwoordde hij: waarom wil je dat? wat vind je ervan dat je zoiets zegt?
Ja.. Laten we het daar maar op houden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je voelt je weer alsof je een kind bent?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. maar heb jij ook seks met Peter Ewr?
Ja nou ..quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heheik kan heel goed slijmen dus ben bang dat dat wel gaat gebeuren
.
Ben je echt zo geilquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij zei wel: "dat vind je lekker he". Toen zei ik: ik wil dat je me harder neukt. Daarop antwoordde hij: waarom wil je dat? wat vind je ervan dat je zoiets zegt?
jij zegt dat soort dingen ook altijd tegen mijquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Jordeeeh dringt homosexuele dingen aan mij op
[..]
Klacht: Jordeeeh is homo
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Maar nu post ik wel in KLB SC, dus dat geeft mijn state of mind wel aardig weer.
Ah, dan wil ik op zich wel seksen. If you don't mind.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. Laten we het daar maar op houden.
Waarom houden we hem aan, eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:31 schreef Noorsbloed het volgende:
Eigenlijk is hij voor vrij weinig geschikt
True.. maar dan kan jij de jouwe toch laten staan? Idee is hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zonder die snor is het lang zo geil niet meer....
Nee, liever een koekje.quote:
Mijn moeder moedigde me juist aanquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is een schande! Wat moet je familie er wel niet van denken.
Maar hey.. hij is wel goed met verborgen camera's, dus misschien mogen ze over een poosje wel echt hun eigen oordeel vellen.
Fascination staat er vast voor open. Have fun.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, dan wil ik op zich wel seksen. If you don't mind.
volgens mij werd je nat toen je dat typte?quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah.. nog mooier.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn moeder moedigde me juist aan. Celebrity he
.
Wel voor het prikken uiteraard.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom houden we hem aan, eigenlijk?
Fasci is van de vrouwenliefde.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Fascination staat er vast voor open. Have fun.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah.. nog mooier.
Heeft ze al een telefoontje gehad van Alberto Stegeman?
kunnen we hem niet verkopen aan zon proefdierencentrumquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel voor het prikken uiteraard.
En het vage geluid wat daarmee gepaard gaat ..
En hij schijt altijd op Crane, Biels en Damsco ..
Das altijd mooi meegenomen.
Nou dan moet allebei maar hequote:Op vrijdag 14 november 2008 01:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja nou ..
Ik zit wel in het pakket
Tis allebei of helemaal niet.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Noh... het gaat weer over sex hoor
Met een maagdenvlies als een betonblok.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Fasci is van de vrouwenliefde.
Daarnaast zei jij dat je je een kind voelde
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met een maagdenvlies als een betonblok.
Don't waste your breath.
Hmmmquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:37 schreef gers het volgende:
[..]
kunnen we hem niet verkopen aan zon proefdierencentrum?
van het geld kunnen we gaan zuipen op de meet
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dan moet allebei maar he.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:36 schreef NoelGallagher het volgende:
ik krijg er een harde piemm00l van
O ja..quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel voor het prikken uiteraard.
En het vage geluid wat daarmee gepaard gaat ..
En hij schijt altijd op Crane, Biels en Damsco ..
Das altijd mooi meegenomen.
ja maar dan prik je toch iemand anders bio ofzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmmm
Maar het prikken is zo leuk![]()
[..]![]()
Als jij je ogen dicht doet, en gewoon blijft denken dat het een voorbind dildo is , dan is er niets aan de hand
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
True.. maar dan kan jij de jouwe toch laten staan? Idee is hetzelfde.
[..]
Nee, liever een koekje.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga slapen mensen. Onthoudt, I LOVE YOU
Ja maar bio is wel een lieve lamaquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:39 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar dan prik je toch iemand anders bio ofzo![]()
![]()
ik moest lachen
Hmm.. dan ist lastig.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik ben een aziaat, ik heb geen baard/snor-groei!
ik wilde ook heel graag rasta worden maar dat werd niks....
Weet ik nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah.. nog mooier.
Heeft ze al een telefoontje gehad van Alberto Stegeman?
kies dan een oude lelijke lamaquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja maar bio is wel een lieve lama![]()
Kijk dan wat een schatje
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat dat BT was..quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja maar bio is wel een lieve lama![]()
Kijk dan wat een schatje
[ afbeelding ]
Denk dat je wel genoeg hebt voor een baardje en een rasta dan trouwens.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. dan ist lastig.
Huur een 64-jarige hoer, scheer nadat je 'r genaaid hebt en ze in slaap is gevallen 'r schaamhaar af en pak een prittstift?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmmm
Maar het prikken is zo leuk![]()
[..]![]()
Als jij je ogen dicht doet, en gewoon blijft denken dat het een voorbind dildo is , dan is er niets aan de hand
Ja ik ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat BT was..![]()
Ik haal die twee altijd door elkaar ...
KANKER ik moest echt hard lachen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:42 schreef gers het volgende:
[..]
kies dan een oude lelijke lama
yvonne bijvoorbeeld
Je hebt mijn msn al gekquote:
ik bedoelde je naamquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
KANKER ik moest echt hard lachen.
lul !![]()
[..]
Je hebt mijn msn al gek
witte snor en zwart haar...HMMM...THIS MIGHT ACTUALLY WORK!!!!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. dan ist lastig.
Huur een 64-jarige hoer, scheer nadat je 'r genaaid hebt en ze in slaap is gevallen 'r schaamhaar af en pak een prittstift?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Of als je wilt kan ik wel een bh voordoen en opvullen met zooiquote:
EN IK NIETquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
KANKER ik moest echt hard lachen.
lul !![]()
[..]
Je hebt mijn msn al gek
En daar dank ik Odin op mijn blote knieen voorquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
witte snor en zwart haar...HMMM...THIS MIGHT ACTUALLY WORK!!!!!We verwachten wel pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
of ze moet vast komen te zitten op het vliegveldquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En daar dank ik Odin op mijn blote knieen voor
Ik heb geen msn van bt en ik zit er ook niet op te wachten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
EN IK NIET!!
Iedereen heeft ook al de msn van Bt die ik niet (meer) heb.
Ik voel me buiten gesloten.
WIL JIJ NIET VAN DIE RARE DINGEN ZEGGENquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:47 schreef gers het volgende:
[..]
of ze moet vast komen te zitten op het vliegveld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:49 schreef Skaff-a het volgende:
Sexisme_______________ WHEHEHE
Ik klikte op je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Onheilsprofeetquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:47 schreef gers het volgende:
[..]
of ze moet vast komen te zitten op het vliegveld
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fipo.. omdat broekpaling er niet is ..
Haten is verlatenquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen msn van bt en ik zit er ook niet op te wachten.
Dus nee, je bent niet de enige
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haten is verlaten.
Van wie heb je wel de msn dan?
hoe is het btw met de poezen?quote:
Ik haat heul niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haten is verlaten.
Van wie heb je wel de msn dan?
Iddquote:
Whehequote:Op vrijdag 14 november 2008 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haat heul niet.
Gers, bk, behangplakker, RV, jordeeeh, GT, PK
er zijn weinig vrouwelijke sc'ersquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe. Je gaat voor 't manvolk
.
En van mij nuquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haat heul niet.
Gers, bk, behangplakker, RV, jordeeeh, GT, PK
Het jongetjesvolkquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe. Je gaat voor 't manvolk
.
Heb je me toegevoegt?quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het jongetjesvolk![]()
![]()
![]()
Oke, dat was vies
Ik heb je email nietquote:
Stimmt...quote:
duitserquote:
Oh, gaat dat zo tegenwoordig..quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb je email niet
Dus heb jou de mijne maar in een pm gestuurd
Ja nouquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, gaat dat zo tegenwoordig..
quote:
ALTO ALERT!quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Ik durf het niet te vragen ..
Jij draagt overzeas enzo
Ik heb heel stiekem jouw msn alquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
NOU NOU NOU LEUK HOOR AL DIE MENSEN DIE INEENS MSN UITWISSELEN...DAT ZOUK NOU NOOIT DOEN12121221!2!@ ALLEEN ALS JE HEUL LIEF BENT MAG JE HEM21@!@12!12
Ja wut.. bang dat ik je een beuk geef ofzo?quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Ik durf het niet te vragen ..
Jij draagt overzeas enzo
kalou op de bar, beer op mijn schouder (doet ze elke avondquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
NOU NOU NOU LEUK HOOR AL DIE MENSEN DIE INEENS MSN UITWISSELEN...DAT ZOUK NOU NOOIT DOEN12121221!2!@ ALLEEN ALS JE HEUL LIEF BENT MAG JE HEM21@!@12!12
ik dacht als eerste aan de voetballerquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kalou op de bar, beer op mijn schouder (doet ze elke avond)
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:01 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik heb heel stiekem jouw msn al
kijk uit dat ze niet valt..quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kalou op de bar, beer op mijn schouder (doet ze elke avond)
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:02 schreef gers het volgende:
[..]
ik dacht als eerste aan de voetballer
HOAXquote:
stiekem gejatquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
waarom weet ik daar niks van??? oh ja, stiekem he???
Welneequote:Op vrijdag 14 november 2008 02:02 schreef Fascination het volgende:
[..].
Msn is trouwens tyfus kut![]()
.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:03 schreef gers het volgende:
[..]
HOAX
je bent gewoon een loesje meisje/jongen
bijna weekendquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:06 schreef gers het volgende:
MAAR LIEVE FOKKERTJES DEZE BAAS GAAT SLAPEN
Heul niet, toen wij nog basisschool plebs waren was er nog geen msnquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welnee![]()
Ik ben dr mee opgegroeit
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:07 schreef gers het volgende:
KUSJE AAN IEDEREEN
JORDEEH
CZ
NB
4EBE
FAS
JANETJE
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heul niet, toen wij nog basisschool plebs waren was er nog geen msn.
Toen ik 15 was, had ik al msnquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heul niet, toen wij nog basisschool plebs waren was er nog geen msn.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:07 schreef gers het volgende:
KUSJE AAN IEDEREEN
JORDEEH
CZ
NB
4EBE
FAS
JANETJE
ik mag niet slapenquote:
toen ik 15 was hadden we...euhh...tsja...19FOKKING91...pfff.....wat hadden we toen....NES16bit????quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik 15 was, had ik al msn
quote:
NES is tof...quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
toen ik 15 was hadden we...euhh...tsja...19FOKKING91...pfff.....wat hadden we toen....NES16bit????
SLAAP LEKKERquote:
Ben je er dan mee opgegroeid? Neequote:Op vrijdag 14 november 2008 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik 15 was, had ik al msn
Toen was ik 2quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
toen ik 15 was hadden we...euhh...tsja...19FOKKING91...pfff.....wat hadden we toen....NES16bit????
NES !quote:
Laat losquote:
Mja... ik noem het maar wel mee opgegroeit..quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je er dan mee opgegroeid? Nee.
Ik toen ik 14 was ofzo.
quote:
stiekem stem ik meequote:Op vrijdag 14 november 2008 02:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
NES !
SNES !
MANGA !
ANIME !
ow wacht
zeg het eens?quote:
Jonkiequote:
Ik heb ook een werkende NESquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
baas kali heeft een werkende nes8bit thuis...wie wil mij aanraken...![]()
alleen duck-hunt op en 110Hz tv gaat een beetje lastig....
Duck hunt !quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
baas kali heeft een werkende nes8bit thuis...wie wil mij aanraken...![]()
alleen duck-hunt op en 110Hz tv gaat een beetje lastig....
Welke spellen heb je, van de NES?quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb ook een werkende NES
En een bijna even goed werkende SNES
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga nu welTrusten bazen, en kneus tim.
Maar een paarquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke spellen heb je, van de NES?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar een paar
Duckhunt
Ghostbusters
En Mario
Had ik ook,quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar een paar
Duckhunt
Ghostbusters
En Mario
Ik alleen mario 2quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik ook,
duckhunt, mario (1 en 2) en ehm.. starwars ofzo(maar dat vond ik niets aan).
Dat was wel verslavend thoughquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik alleen mario 2
Met die dino die je zijn eigen eieren naar zijn kop moest gooien
Maar goed dat we toen nog geen partij voor de dieren hadden
Ik vond het eigenlijk een beetje zieligquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik alleen mario 2
Met die dino die je zijn eigen eieren naar zijn kop moest gooien
Maar goed dat we toen nog geen partij voor de dieren hadden
Ik schold altijd de hele tv kapot als ik mis gooidequote:Op vrijdag 14 november 2008 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk een beetje zielig
Heb ik ook, de ZSNES (quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:25 schreef Cyberzone het volgende:
Ik heb ooit zo'n simulator gehad op de pc. Had best wel veel spellen daarvoor. Voor de SNES uiteraard
Nee alsof de tv daar wat aan kon doenquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik schold altijd de hele tv kapot als ik mis gooide
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:32 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nee alsof de tv daar wat aan kon doenOoit gehoord van: don't shoot the messenger
volgens mij heette het zoquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb ik ook, de ZSNES (mag ik vast niet posten)
Vele uren spellplezier gehad
sowieso is de SNES nog altijd het console met de beste spellen
De roze wel, die waren schattigquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk een beetje zielig
Slaap lekker !quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga slaapjes bouwen
Dag iedereen![]()
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga slaapjes bouwen
Dag iedereen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:40 schreef Maisnon het volgende:
guerilla post, ik heb om half 3 snachts een avocado masker op mn gezicht
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:40 schreef Maisnon het volgende:
guerilla post, ik heb om half 3 snachts een avocado masker op mn gezicht
NIETUS!quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
IK HEB NET MET VET LEKKERE CHICKS LOPEN MSN-EN.......@!2!2@1!@!@!@@!@!@!@12
WELLUS. stiekum nietquote:
Dan had je daar avocadosmurrie op moeten doenquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga daarna wel linea recta naar bed toe.
Gelukkig slaapt de rest van mn lijf al wel, vooral mn voetenmaar dat komt meer door de schoenen
TOPERRRRRRRRRRRRRRRR!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
slaap zequote:Op vrijdag 14 november 2008 02:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
TOPERRRRRRRRRRRRRRRR!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mar ik ga tegen die warme billen aankruipen want ik heb m'n postquotum voor deze dag wel weer gehaald!!!
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga daarna wel linea recta naar bed toe.
Gelukkig slaapt de rest van mn lijf al wel, vooral mn voetenmaar dat komt meer door de schoenen
Doe datquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
TOPERRRRRRRRRRRRRRRR!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mar ik ga tegen die warme billen aankruipen want ik heb m'n postquotum voor deze dag wel weer gehaald!!!
![]()
waarom denk ik altijd aan advocaten als ik advocado leesquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan had je daar avocadosmurrie op moeten doen
die heb je toch niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:47 schreef Maisnon het volgende:
Nou mn gezicht voelt ook helemaal gevoelloos en strak aan met die zooi eropdus op mn voeten is niet zo heel handig
Ik ga het er nu afhalen en naar bed, trusten
Als ik de lapo heb maak ik lekker geen nieuw topic
We moeten nog ietsvan 20 reactiesquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:47 schreef Maisnon het volgende:
Nou mn gezicht voelt ook helemaal gevoelloos en strak aan met die zooi eropdus op mn voeten is niet zo heel handig
Ik ga het er nu afhalen en naar bed, trusten
Als ik de lapo heb maak ik lekker geen nieuw topic
Een oude schoolvriend van mij riep dan altijd: HONGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:48 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Een oude schoolvriend van mij riep dan altijd: HONGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
quote:
Volgende hangjongere die je verrot slaat met je stok eerst vragen om zn lunchtrommeltjequote:
Whehequote:Op vrijdag 14 november 2008 02:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende hangjongere die je verrot slaat met je stok eerst vragen om zn lunchtrommeltje
van zijn pappie en mammiequote:Op vrijdag 14 november 2008 02:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende hangjongere die je verrot slaat met je stok eerst vragen om zn lunchtrommeltje
lekkerquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:54 schreef Noorsbloed het volgende:
OMG !
Ik kom er net achter dat we gewoon fucking soep hebben in de automaat
Hoe lastig het probleem ook is, de oplossing is altijd simpelquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:54 schreef Noorsbloed het volgende:
OMG !
Ik kom er net achter dat we gewoon fucking soep hebben in de automaat
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe lastig het probleem ook is, de oplossing is altijd simpel
het is pas 0300quote:Op vrijdag 14 november 2008 03:03 schreef timmmmm het volgende:
En wat voor soep zit daar dan in
OVer een uurtje is het alweer tijd voor 4 uur cupasoup
quote:Op vrijdag 14 november 2008 03:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De nacht is nog jong, en zo niet, dan is de vrijdag nog jong
er was eens...quote:Op vrijdag 14 november 2008 03:20 schreef timmmmm het volgende:
CZ (zorgverzekeraar)
Ik verveel me, bied jij je toevallig aan me te vermaken? Vertel eens een verhaaltje, doe eens een leuk dansje!
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 03:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je vergeet de helft
Er was eens.....
...... En ze leefden lang en gelukkig
Einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |