abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63210400
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:26 schreef Kaboem04 het volgende:

[..]

Provocaties zonder tegen argumenten
misschien moet je dan het hele topic nog maar eens doorlezen
ik ga ook maar eens slapen

je bent een verdere discussie met mij niet waardig en een eigenwijs betweterige jan-lulhannes
en dat is dan niet bedoeld als een ''ikweetniksmeer'' maar omdat enig argument zinloos is voor jou te oppervlakkig denken leuk voor in je onderscrift
Verkeerd verbonden
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:33:06 #77
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63210413
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:31 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

je bent een verdere discussie met mij niet waardig en een eigenwijs betweterige jan-lulhannes
en dat is dan niet bedoeld als een ''ikweetniksmeer'' maar omdat enig argument zinloos is voor jou te oppervlakkig denken leuk voor in je onderscrift
daar deed je het voor he? toch? ja toch? GEEF NOU MAAR TOE, ONDERSCHRIFT HOER!!!2@122 1!!@
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_63210418
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:31 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

Haal mijn laatste argument over dat geslacht niks uit maakt bij verkrachtingen dan eens onderuit, zal het knap vinden dat je door een kronkelweg alle verkrachters uit ga maken voor bisexuelen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:36:13 #79
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_63210445
Ik ben het met de TS eens. Als ik nikker roep is het meteen racisme, terwijl er 100 jaar terug nog boekjes uitkwamen met titels als 'Zeven kleine nikkertjes in de sloot'. Als negers onder elkaar roepen 'yo nigga!' maakt er ook niemand een ramp van. Ben ik meteen een 'slavendrijver' als ik yo nigga! naar iemand roep als blanke zijnde?

Zo heb je trouwens ook de 'kanker'-kwestie. Als ik roep: Hey gore kankerlijer, rot een eind op, dan gillen mensen moord en brand: 'HOU JE GORE BEK MAN! MIJN ...... IS ER AAN OVERLEDEN!' als ik roep: Teringlijer, krijg de tyfus, zal er niemand naar gaan kraaien. Want nee hoor, aan TB en tyfus gaat echt niemand op aarde meer dood. Dus wel. Mensen moeten maar eens goed nadenken voordat ze iets roepen.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:36:59 #80
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63210454
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:33 schreef Kaboem04 het volgende:

[..]

Haal mijn laatste argument over dat geslacht niks uit maakt bij verkrachtingen dan eens onderuit, zal het knap vinden dat je door een kronkelweg alle verkrachters uit ga maken voor bisexuelen.
Het gaat erom dat verkrachtingen niet perse uit vrouwenhaat worden gepleegd, en je dat dus niet met racistisch geweld kan vergelijken en zeggen dat er dus meer geweld tegen vrouwen is.
pi_63210455
Verder heb ik na meer dan een uur geen cijfers gekregen dat er meer racistisch geweld op allochtonen voorkomt dan verkrachtingen
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:38:57 #82
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63210473
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:37 schreef Kaboem04 het volgende:
Verder heb ik na meer dan een uur geen cijfers gekregen dat er meer racistisch geweld op allochtonen voorkomt dan verkrachtingen
Omdat dat dus een onzinvergelijking is aangezien verkrachtingen niet perse uit vrouwenhaat voortkomen.
pi_63210474
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:36 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Het gaat erom dat verkrachtingen niet perse uit vrouwenhaat worden gepleegd, en je dat dus niet met racistisch geweld kan vergelijken en zeggen dat er dus meer geweld tegen vrouwen is.
Maar waarom zouden er dan geen verkrachters zijn die het ook doen omdat ze vrouwen haten

Alles wat kan gebeuren gebeurd ook in deze wereld.
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:41:41 #84
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63210490
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:39 schreef Kaboem04 het volgende:

[..]

Maar waarom zouden er dan geen verkrachters zijn die het ook doen omdat ze vrouwen haten

Ja die zullen er wel zijn ja. Maar dat is dus maar een gedeelte, en daarom kan je niet zeggen "verkrachting komt vaker voor dan racistisch geweld, dus is er meer sexisme dan racisme". Want de meeste verkrachtingen komen voort uit andere motieven.
pi_63210504
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:33 schreef Kaboem04 het volgende:

[..]

dat heb ik al gedaan door te zeggen dat de meeste verkrachters geen voorkeur hebben voor geslacht. er zijn ook genoeg mannen die verkracht worden. dus geen kwestie wat thuishoort onder de catogorie ''sexisme''.

snapje?

ik ga er maar vanuit van niet.

niemand roept hier dat verkrachten slecht is o.i.d. alleen zijn wij van mening dat je het niet kunt vergelijken met racisme en ook niet kunt koppelen met sexisme.

Daarnaast word het tijd dat je zelf is met argumenten komt i.p.v. alles te kaatsen '' ja maar vrouwen zus en dus jij vind zo''.

helder?

vast niet maar ik heb geen zin meer in je
Er is vast nog wel een Fok!er die zich 10 minuten wil vermaken aan jou om vervolgens lekker te slapen

Slaap lekker en pas op voor enge mannen naast de weg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerd verbonden
pi_63210515
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:41 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Ja die zullen er wel zijn ja. Maar dat is dus maar een gedeelte, en daarom kan je niet zeggen "verkrachting komt vaker voor dan racistisch geweld, dus is er meer sexisme dan racisme". Want de meeste verkrachtingen komen voort uit andere motieven.
Wie zegt dat het maar een klein gedeelte is, en het racistisch geweld in Nederland op allochtonen is zo klein dat zelf al heb jij gelijk dat het maar een gedeelte is dat het nog steeds groter is dan racistisch geweld.
pi_63210518
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:39 schreef Kaboem04 het volgende:

[..]

ALSOF ER NIET GENOEG NAZI`S EN HAPPYSLAPPERS RONDLOPEN OP JACHT NAAR ALLOCHTOONTJES!!!!!!1!!1!1!!1!!!!11!!!________
Verkeerd verbonden
pi_63210525
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:43 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

dat heb ik al gedaan door te zeggen dat de meeste verkrachters geen voorkeur hebben voor geslacht. er zijn ook genoeg mannen die verkracht worden. dus geen kwestie wat thuishoort onder de catogorie ''sexisme''.

snapje?

ik ga er maar vanuit van niet.

niemand roept hier dat verkrachten slecht is o.i.d. alleen zijn wij van mening dat je het niet kunt vergelijken met racisme en ook niet kunt koppelen met sexisme.

Daarnaast word het tijd dat je zelf is met argumenten komt i.p.v. alles te kaatsen '' ja maar vrouwen zus en dus jij vind zo''.

helder?

vast niet maar ik heb geen zin meer in je
Er is vast nog wel een Fok!er die zich 10 minuten wil vermaken aan jou om vervolgens lekker te slapen

Slaap lekker en pas op voor enge mannen naast de weg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha nu zijn het ineens de meeste verkrachters, oke, kan jij het bewijzen dat de meeste verkrachters bisexueel zijn en dus alles verkrachten als ze dat kunnen ?
pi_63210529
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:45 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

ALSOF ER NIET GENOEG NAZI`S EN HAPPYSLAPPERS RONDLOPEN OP JACHT NAAR ALLOCHTOONTJES!!!!!!1!!1!1!!1!!!!11!!!________
Nee inderdaad, geen, en dat happyslappen was toch meer iets wat bepaalde allochtonen deden.
pi_63210538
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:46 schreef Kaboem04 het volgende:

[..]

Aha nu zijn het ineens de meeste verkrachters, oke, kan jij het bewijzen dat de meeste verkrachters bisexueel zijn en dus alles verkrachten als ze dat kunnen ?
als jij nou eens rustig elk argument bestudeert?
eerst nadenken voordat je wat zegt niet andersom
Verkeerd verbonden
pi_63210543
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:46 schreef Kaboem04 het volgende:

[..]

Nee inderdaad, geen, en dat happyslappen was toch meer iets wat bepaalde allochtonen deden.
Op vrijdag 14 november 2008 01:47 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

als jij nou eens rustig elk argument bestudeert?
eerst nadenken voordat je wat zegt niet andersom

Jouw argument kan alleen waar zijn als de meeste verkrachters bisexueel zijn, op dat bewijs wacht ik dus.
pi_63210556
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:48 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

Geen religie of cultuur, maar ras, rassengeweld.
pi_63210566
Ts moet wel vrouw zijn met dit topic, en heeft daarom per definitie geen gelijk.

Zo. Hebben we dat ook weer gehad.

Disclaimer: Deze post geeft niet de mening weer van de poster. Het gaat hier om een zielige poging om grappig te zijn.
pi_63210575
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:48 schreef Kaboem04 het volgende:

[..]

Jouw argument kan alleen waar zijn als de meeste verkrachters bisexueel zijn, op dat bewijs wacht ik dus.
Verkeerd verbonden
pi_63210581
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:50 schreef Kaboem04 het volgende:

[..]

Noem eens 2 gevallen van racistisch geweld op allochtonen van 2007 in Nederland

Geen religie of cultuur, maar ras, rassengeweld.
ken je lange frans en baasB die noemen er 4 whehehe
Verkeerd verbonden
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:54:05 #97
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63210596
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:44 schreef Kaboem04 het volgende:

[..]

Wie zegt dat het maar een klein gedeelte is, en het racistisch geweld in Nederland op allochtonen is zo klein dat zelf al heb jij gelijk dat het maar een gedeelte is dat het nog steeds groter is dan racistisch geweld.
Nouja, dat kan jij wel roepen maar laat eens cijfers zien dan! Want bent hier van alles aan het beweren en als ik aantoon dat wat je zegt niet klopt dan maakte dat blijkbaar toch niet uit want er gebeurt zo weinig racistisch geweld Wat denk je dat die nazi's in Nederland doen, koffie drinken?

Het lijkt er meer op dat jij een mening hebt en daar dan argumenten bij zoekt, dan dat je door redelijk na te denken op die mening bent gekomen.
pi_63210602
Geen argumenten dus.

Negers zijn untermenschen mag ik niet zeggen

Vrouwen zijn hoeren en beesten mag ik wel zeggen.

Ziet niemand in hoe hypocriet dit wel niet is ?
pi_63210622
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:55 schreef Kaboem04 het volgende:
Geen argumenten dus.

vrouwen zijn ook kanker hoeren en er is lekker niks wat jij er aan kan doen volgens eigen stellingen

kankerwijf
Verkeerd verbonden
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:58:14 #100
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63210626
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:55 schreef Kaboem04 het volgende:
Geen argumenten dus.

Jij mag ook zeggen dat mannen onbetrouwbaar/slap of wat dan ook zijn. Ik vind ook dat je moet kunnen zeggen dat negers untermenschen zijn eigenlijk, als je dat echt vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')