Ik vond de design-uitvoering van de MB CapaCity toch iets stoerder.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:55 schreef BeefRWijker het volgende:
[ afbeelding ]
® Sonny Tanahatoe op OVBoskoop
Groot, groter, grootst.
Kun je niet een stukje per trein afsnijden zodat je alsnog de 350 om .24 kunt halen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:04 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Wat dan in de volgende dienstregeling wordt opgelost door de overstaptijd negatief te maken.
Liefst zo dat je de bus waarop je zou 'kunnen' overstappen nog net weg kunt zien rijden.
Volgens de dienstregeling is er dan geen aansluitende overstap zodat er niks te reclameren valt
en je hebt de reiziger weer eens maximaal op z'n hart getrapt. Wat je noemt een win-win situatie.
En de sjoof die mag het straks allemaal weer opvreten.
Mijn sjoof gistermiddag sprak alvast z'n medelijden met "de reiziger" uit voor als de nieuwe dienst
regeling op 14 december in NH-N in werking treed.
(En verdomd als 't niet waar is, mijn aansluiting op zaterdag in Alkmaar is straks ook (opnieuw
weer) naar de kloten geholpen. Aankomst 167 in Alkmaar .28 vertrek 350 naar Lwd om .24).
Ik heb toch de CapaCity. Heb niets tegen de Van Hool AGG300, maar mijn blik is de laatste jaren van Belgische naar Duitse bussen verplaatst.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
De Capacity. Is misschien wel iets voor Groningen op lijn 15 in de spitsuren, al denk ik dat de studenten dan met 24 meter bussen beter weg te stouwen zijn als je ziet hoeveel touring er meercrosst.
Hè? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
De bus van Knol moet wel geïmporteerd zijn, gezien het kenteken dat er op zit.
nee hoor, als hij bijvoorbeeld vanuit het leger komt krijgt hij ook een nieuw kenteken. weet iet wat het leger voor lesbussen heeft en had?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
De bus van Knol moet wel geïmporteerd zijn, gezien het kenteken dat er op zit.
Ik heb hem niet meer intussen, want het ging mij -zoals gezegd- om het herkennen van de instructeur en dat is geluktquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
post maar, ben zelf ook erg benieuwd
Bolswardse omloopquote:
Hij zag geen handem.Misschien is dat maar beter ook want volgens mij sta je dan belachelijk snel stil.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 08:05 schreef TommyGun het volgende:
Zat zojuist in een nieuwe MAN (3411) van Hermes.
Laat de groenteman dat maar niet horen.quote:Mooi busje hoor.
De wat rondere A20/A21 gaat nog wel, die plat-vierkante Turkse A78's zijn maar niks.quote:Zowel qua uiterlijk,
Als je alleeen Amba's en Citaro's gewend bent ...quote:comfort,
Zoiets zie je er niet vanaf.quote:veiligheid
Vanaf 14 december gaan beide versies hier rijden op 167/168 en kan ik ze vergelijken.quote:als het geluid dat deze maakt.
quote:De motor tenminste, de kermisgeluiden voor het sluiten van de deuren en de 'stop-knop' zijn veel te luid.
Ik weet niet of het een nieuwe kleurstelling is, maar zo lijkt die aardgasbus wel op een Interliner.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:24 schreef BeefRWijker het volgende:
[ afbeelding ]
Busfoto.nl
Curieus, zo'n kleurtje.
kan het zijn dat dit is omdat de naam connexxion binnenkort gaat verdwijnen?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:24 schreef BeefRWijker het volgende:
[ afbeelding ]
Busfoto.nl
Curieus, zo'n kleurtje.
Sinds wanneer? De huidige brandstrategie van TransDev is juist om aan de local roots en bekende (positieve) brands vast te houden. En Connexxion is zowel bekend, als positief.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
kan het zijn dat dit is omdat de naam connexxion binnenkort gaat verdwijnen?
Meer op een Touring. De stickers zijn echter stock Connexxion OV.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een nieuwe kleurstelling is, maar zo lijkt die aardgasbus wel op een Interliner.
Niks proefbus; deze serie 2956-2987 komt te rijden in de concessie Midden-Zeeland. Er komen ook 16,5 meter lange gelede witte bussen van hetzelfde type.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:22 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Sinds wanneer? De huidige brandstrategie van TransDev is juist om aan de local roots en bekende (positieve) brands vast te houden. En Connexxion is zowel bekend, als positief.
XX heeft wel meer kleurloze bussen, waarschijnlijk is 't of een tijdelijk model, of een probeer model wat weer terug moet naar de leverancier of waarmee getest wordt op 't een en ander. Misschien is hij tijdelijk bij xx en verdwijnt hij straks naar TransDev terrein. Want de huisstijl van XX daar waren ze bij TransDev nog enigzins jaloers op wat ik begreep uit een business case van de Fransen.
Daarnaast is het niet logisch qua huisstijl om nu een nieuwe stijl in te voeren of om van logo te veranderen als je nét zoveel nieuwe bussen hebt. Probeer de XX kleuren maar 's te combineren met andere kleuren't is een redelijk goed en uniek pallet
Nog even een technische vraag: hebben de BRU-Amba's ook een Voith-versnellingsbak?quote:Op donderdag 4 december 2008 01:21 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Niks proefbus; deze serie 2956-2987 komt te rijden in de concessie Midden-Zeeland. Er komen ook 16,5 meter lange gelede witte bussen van hetzelfde type.
Ander nieuws: stalling Nieuwegein staat helemaal vol met nieuwe gele Ambassadors.
En er komen 8 Hermes-Ambassadors naar het GVU.
[ afbeelding ]
Die rijden al, bestickerd en wel. Ik zie ze vooral op de lijn richting de Meern.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:21 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
En er komen 8 Hermes-Ambassadors naar het GVU.
quote:Buspassagiers in Nederland en andere EU-landen kunnen meer rechten en een vergoeding krijgen door een voorstel van de Europese Commissie.
Als een busreis uitvalt of wordt onderbroken, krijgen reizigers in de hele Europese Unie recht op degelijke informatie, passende bijstand en een redelijk vervoersalternatief.
Als het busbedrijf verzaakt, hebben passagiers recht op een compensatie.
Als een busreis uitvalt of wordt onderbroken, krijgen reizigers in de hele Europese Unie recht op degelijke informatie, passende bijstand en een redelijk vervoersalternatief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |