Wil je het weten?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:57 schreef aaipod het volgende:
Whehe, heel goed, wil je nou me naam weer ff wegeditten pleaseIk heb het je ook niet heel moeilijk gemaakt trouwens, je weet wie ik ken en waar ik werk. Dan worden de opties al snel kleiner
Vandaar dat ik het ook wist. Niet van de kassaquote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je het weten?
Hyves > Hanze Hoge School instituut voor rechten. Daar ff goed zoeken.
Wist het meteen al, net, bij de eerste posting!
Trouwens, de click met het delimeisje had ik niet eens!
Kijk overigens ff op dr hyves!
haha... nu weet ik het ookquote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je het weten?
Hyves > Hanze Hoge School instituut voor rechten. Daar ff goed zoeken.
Wist het meteen al, net, bij de eerste posting!
Trouwens, de click met het delimeisje had ik niet eens!
Kijk overigens ff op dr hyves!
Aaah, wat een streken zijn dat. En je zegt ff niets...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:02 schreef aaipod het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het ook wist. Niet van de kassa
Ben er al een week niet geweest, of langer. Morgen ff checken. Moet mijn SLB inleverenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat doet dat grote hanze logo eigenlijk voor de deur van Zernike? Komt die op de fontein ofzo?
Oh, die wel, ja. Alleen hangt er altijd mist. Of zijn dat de rokers die er altijd staan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Fontein met lichtjes al wel gezien toch?
Ligt er aan hoe de wind staat huillach.gifquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, want je mag daar (officieel) niet meer roken.
oh was dat hetquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat doet dat grote hanze logo eigenlijk voor de deur van Zernike? Komt die op de fontein ofzo?
Heeft dat te maken met de nieuwe vernaming van de gebouwen? Die toren krijgt een of andere naam van een of andere weet ik veel man die iets gedaan heeft voor de hanze of whatever... Er hebben zeker een paar honderd meer studenten zich aangemeld ofzo dit jaar, waar halen ze het geld vandaan! En waarom pompen ze het in deze loze dooie bodemloze putten...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh was dat hetik vroeg me al af waar ze mee bezig waren, kon er niks van maken.
staan ook al wat namen op dat fietsgedeelte naar de hanze toewalk of fame
Komt op het dak van de toren te staan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:11 schreef boem-dikkie het volgende:
goed geregeld dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:10 schreef kaasaanfiets het volgende:
iemand had het over dat mensen moesten verhuizen tijdens tentemen in martinihal op 11nov
dat waren wij/ik![]()
onze klas had geen papiertje waar we moesten zitten, dus gingen we maar gewoon ergens zitten, maar dat was weer niet goed ofzo. dus moesten we ergens anders gaan zitten.
niet gehoordquote:hebben jullie die meid ook gehoord die om de 3minuten haar neus liep te snuiten? tering wat irritant zeg, de eerste keer moest ik er bijna heel had om lachen maar na 20 keer word het toch een beetje vervelend.
wachten tottie eraf waaitquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:47 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Komt op het dak van de toren te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |