quote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef kempertje het volgende:
[..]
Ook niet bij Real of Liverpool?
Idd, uit dat krengquote:Op donderdag 13 november 2008 21:55 schreef Dos37 het volgende:
mooi geen verlenging, ga maar vast loten
Trieste mensen. Kijk het dan ook uit als je zo zit op te scheppen.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
tv uit
of misschien hoor je gewoon niet te juichen tegen een amateurclubquote:Op donderdag 13 november 2008 21:56 schreef maril het volgende:
Shit de spanning is nu eruit. Trouwens best arro van Makaay om niet te juichen
Zeker niet als je de 1-2 een half ur geleden al had moeten makenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
of misschien hoor je gewoon niet te juichen tegen een amateurclub
Bull, als ze nou goed spelen allee, maar ditquote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
of misschien hoor je gewoon niet te juichen tegen een amateurclub
Wij zijn geen Ajax supporters hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef J.Herrer het volgende:
Nu krijgen ze bij Feyenoord natuurljk weer praatjes dat ze de nieuwe Messi in huis hebben, nadat ze eerder al de nieuwe Ronaldinho aan het werk hebben gezien
Ronaldinho staat onder contract bij AC Milan, en toen SCH tegen Milan speelde was Feyenoord ook bezig. Lijkt me dus stug dat ze Ronaldinho hebben gezien.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef J.Herrer het volgende:
Nu krijgen ze bij Feyenoord natuurljk weer praatjes dat ze de nieuwe Messi in huis hebben, nadat ze eerder al de nieuwe Ronaldinho aan het werk hebben gezien
Je let ook niet op hè. Alberda is mede-eigenaar, hij rijdt het brood rond. Het deeg kneden doet de compagnon!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Alberda is bakker voor de mensen die het nog niet wisten.
Bedoel jij niet Hoogendoorn?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is die Doornenbos toevallig die keeper uit onze jeugd?
Uh ja iddquote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Bedoel jij niet Hoogendoorn?
Tip: geen domme vragen stellen als je je nooit voetbal kijkt maar wel toevallig een wedstrijd op RTL 7 meepikt.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef ScudRaket het volgende:
BTW: Wie de fuck zijn Ianota en Pedro?
Michał Janota (Gubin, 29 juli 1990) is een Pools voetballer, die momenteel onder contract staat bij Feyenoord. De aanvallende middenvelder staat bekend om zijn techniek, snelheid en sterk linkerbeen. Hij werd gescout bij de Poolse voetbalclub UKP Zielona Góra.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef ScudRaket het volgende:
2 nieuwe helden. Nog meer talent als Wijnaldum.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef ScudRaket het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2 nieuwe helden. Nog meer talent als Wijnaldum.
Jij zou het wel willen he, kom je spuitend klaarquote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wij zou het shirtje van Wijnaldum krijgen na de wedstrijd?
Waar blijft het Luis Pedro-topic?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze zullen dus niet meer lang spelen daar als ze echt goed zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Twee keurslagers.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef ScudRaket het volgende:
Als ze bij Feyenoord geduld hebben kan het weer een leuke ploeg wordenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is dat Wijnaldum gister 18 is geworden maar anders was ik een pedofiel geweest.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef superjood het volgende:
[..]
Jij zou het wel willen he, kom je spuitend klaar
Idd.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bahia komt zelfs tekort voor dit niveau, dieptriest.
Is al in de maak. Ben al info en een foto aan het verzamelen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waar blijft het Luis Pedro-topic?
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Twee keurslagers.
Het veld is druk bezet. We hebben al een bakker en twee slagers.
bruins krijgt vast die van Kocksquote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zou liever die van Gio of Makaay willen hebben..quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tip: geen domme vragen stellen als je je nooit voetbal kijkt maar wel toevallig een wedstrijd op RTL 7 meepikt.
Hij zo op de keeper af. Die speler die er 5 meter naast stond had er echt niet meer bij gekunnen.quote:
Dat bewijst dat er veel mensen hier zitten die nog wat af te reageren hebben na gisterenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:07 schreef Stofje het volgende:
Whehe, Feyenoord staat op 1-3 en gelijk valt het topic dood. Mooi.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef theclansman het volgende:
[..]
bruins krijgt vast die van Kocks
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:07 schreef Stofje het volgende:
Whehe, Feyenoord staat op 1-3 en gelijk valt het topic dood. Mooi.
Wel een FM talentjequote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Michał Janota (Gubin, 29 juli 1990) is een Pools voetballer, die momenteel onder contract staat bij Feyenoord. De aanvallende middenvelder staat bekend om zijn techniek, snelheid en sterk linkerbeen. Hij werd gescout bij de Poolse voetbalclub UKP Zielona Góra.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
denk dat ie um wel mag anders heb je het toch niet zoveel over 1 spelerquote:Op donderdag 13 november 2008 22:11 schreef Stofje het volgende:
Kockx? Heeft die jongen deze wedstrijd iets verkeerd gedaan? Ik vind het bijzonder prettig dat driessen ons constant op de hoogte houdt van het eerder gebeurde, wat een commentator, wat een held, wat een man.
Oh Kelvin!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Leerdam heettie geloof ik D-K
In het groen, krijg je helemaal het kikker-effect.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
MAKAAAAAAAAAAAAAY!!!! Snoert toch weer even de neusjes van de joodjes.
D-K.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
MAKAAAAAAAAAAAAAY!!!! Snoert toch weer even de neusjes van de joodjes.
geblesseerd toch?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
PFFFFFFFFF Gooi dan Kermit erin
Hij benut alleen de lastige kansen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Dat mocht ook wel na zijn misser.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
HHC gaat er nooit met 5-1 af, daarvoor zijn ze voetballend te goed.
Dat dusquote:
Als mensen zeggen dat het nog maar 1-4 staat en geen 1-5 zul je zeggen 'inderdaad, dat zeg ik ook', en als het 1-5 wordt zul je zeggen 'mijn post was cynisch bedoeld'.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef Suijk het volgende:
Nou Vaduz, je hebt inderdaad gelijk.
[..]
In de Arena gaan ze die volgend jaar ergens voor het eerst inzettenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Sparta is de club van Rotterdam
HEAR HEAR HEAR!!
Toen er net: "Joden lopen altijd weg" werd gezongen was je in geen velde of wegen te bekennen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Sparta is de club van Rotterdam
HEAR HEAR HEAR!!
Ik snap wel dat ze elke aanslag van een HHC-er proberen te ontwijken nu.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WEheh die scheids. Pedro wil probeerd de bal nog te bereiken en krijgt daarvoor een vrijetrap.
Deze zin loopt niet goed maar de intentie is duidelijk tochquote:Op donderdag 13 november 2008 22:28 schreef Merkie het volgende:
1-5 KAMPIOENEN. Overigens keek ik weer net niet, toch knap om als je een wedstrijd serieus probeert te volgen maar 1 goal hebt gezien.
Inderdaad, zeker als ze toch al ruim voorstaanquote:Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze elke aanslag van een HHC-er proberen te ontwijken nu.
Vooruit.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet goed maar de intentie is duidelijk toch?
Tegen een amateur club?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Krijgt Makaay nog een publiekswissel of hoe zit dat?
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze elke aanslag van een HHC-er proberen te ontwijken nu.
Verdediger je boerenvriendjes maarquote:Op donderdag 13 november 2008 22:31 schreef pekel het volgende:
.
Jaja, HHC schopt er echt lustig op los. KattenDriessengejank om niets.
Wat zullen we nu eens zeggenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat het nog maar 1-4 staat en geen 1-5 zul je zeggen 'inderdaad, dat zeg ik ook', en als het 1-5 wordt zul je zeggen 'mijn post was cynisch bedoeld'.
Familie van Driessen toevallig?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verdediger je boerenvriendjes maar
Die Koks spoort gewoon niet.
Vroeg het me ook al af jaquote:Op donderdag 13 november 2008 22:31 schreef RijstNatie het volgende:
wat voor gezwel heeft gert jan op zn bovenlip?
Inderdaad zeg.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een ongelofelijk fout publiek.
Wel humor.
Wat maakt het uit hoeveel het wordt?quote:
Er gebeurt ook eens wat in Emmenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een ongelofelijk fout publiek.
Wel humor.
Het is edoch wel een feit.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:34 schreef Voltreffer het volgende:
Het is wachten totdat het helemaal niets in amsterdam word ingezet.
Het is wachten totdat je taalcursus wordt ingezetquote:Op donderdag 13 november 2008 22:34 schreef Voltreffer het volgende:
Het is wachten totdat het helemaal niets in amsterdam word ingezet.
Kelvin van Leerdamquote:
quote:Kelvin van Leerdam opende voor rust de score. Na de onderbreking liep de ploeg van Jean Paul van Gastel uit naar 0-4 via Jerson Cabral en ...
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is wachten totdat je taalcursus wordt ingezet.
Nee joh, nu Ajax en PSV eruit zijn loten die clubs elkaar pas in de halve finale en finale.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben benieuwd naar de loting. Jammer alleen dat ze de loting altijd weten uit te stellen tot 10 minuten voor het einde van de uitzending, dus daar kunnen we nog wel een half uur op wachten ofzo.![]()
Ik gok / hoop op Roda Jc - Heerenveen, NAC weer een vervelende uitwedstrijd en Feyenoord - Az ofzo.
Dat lijkt me wel heel erg overdreven.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Prosac het volgende:
Het wachten is nu natuurlijk op de berichten dat amateurclubs niet meer mee mogen doen aan de beker. Naar aanleiding van Bruins-gate.
Hij lijkt op een hondquote:Op donderdag 13 november 2008 22:36 schreef De_Dorstige het volgende:
Verbeek met z'n bazenkapsel. Een zwerver is er niks bij.
Mij ook, maar ik heb ze elders al gelezen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel erg overdreven.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij lijkt op een hond vogelverschrikker
Idd.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef rubbereend het volgende:
zongen ze nou "sparta is de club van Rotterdam"?
Wat een mongool was dat.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Leo gaat over de aanslagen van die aanvoerder beginnen. Let maar op
Kom nou, dat vind ik een zeer sportief spreekkoor, wij hebben vaak erger uitgekraamd hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 22:47 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd.hoe triest. Voor de rest wel een leuk publiek opzich.
Hij was inderdaad behoorlijk aggresiefquote:Op donderdag 13 november 2008 22:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Wat een mongool was dat.En nog aanvoerder ook.
Inderdaad, wat een zeikerd zegquote:Op donderdag 13 november 2008 22:50 schreef tralalala het volgende:
Wat een debiel die Driessen, dat je voor Feyenoord bent oké , maar om nou 300 x te herhalen dat die kocks fout zat jezusdoe gewoon je werk.
Voor een amateurclub inderdaad leuk publiek, lekker luidruchtig.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:47 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd.hoe triest. Voor de rest wel een leuk publiek opzich.
Ja, hoe geniaal dat antwoord.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij heeft een flinke hematoom op z'n quadriceps
Ik kende hem nog niet. Maar na vandaag is het zeker een troetelkind ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:52 schreef Stofje het volgende:
Ik vind deze gast echt een held. Ik vind 'm lief.
Mwa, wat lompe acties, maar om daar nou het verhaal van de wedstrijd van te maken...quote:Op donderdag 13 november 2008 22:53 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Eerder zielig van die Kocks, idioot man.
En daarna: "Nou, dat is volgens mij gewoon Nederlands... Ik kan het ook de vierkoppige bovenbeenspier noemen."quote:
Verbeek kent alle soorten spieren en spierproblemen van z'n jongens, wat een held.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En daarna: "Nou, dat is volgens mij gewoon Nederlands... Ik kan het ook de vierkoppige bovenbeenspier noemen."
Zouden ze dan vragen wat hij van de overtreding vond?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Bruins doet de loting.
Zoals ik al zei: contracteren en 2 keer per jaar laten spelen, tegen Ajax.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef J.Herrer het volgende:
Kocks is gewoon een baas
Is dat niks voor Feyenoord misschien? Hij is goedkoop, Nederlands en 30+'er... ideaal toch?
Kan hij samen gezellig met Bruins trainen
Wat "lompe acties" ? Sorry hoor, maar er zaten een paar belachelijke overtredingen tussen, en dat is erg jammer. Dat Driessen erover door blijft zeuren is onnodig, daar heb je gelijk in, maar dat sommigen hem dan gelijk Feyenoord aanhanger te noemenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mwa, wat lompe acties, maar om daar nou het verhaal van de wedstrijd van te maken...
Even flink inpeperen. DOEN Humberto!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zouden ze dan vragen wat hij van de overtreding vond?en van Kocks zelf?
Doe normaal Crane, tegen ons mag het niet, maar je wil wel dat hij ajaxieden neer moffelt, éérg sportiefquote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef Crane het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: contracteren en 2 keer per jaar laten spelen, tegen Ajax.
Rest van de tijd ben je hem toch kwijt wegens schorsingen inderdaadquote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef Crane het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: contracteren en 2 keer per jaar laten spelen, tegen Ajax.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:00 schreef Stofje het volgende:
Luigi Bruins is de Melvin Platje van Feyenoord.
Zit het je nog steeds hoog dat wij wel door zijn, en jullie nietquote:Op donderdag 13 november 2008 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Feyenoord zal wel weer een makkie loten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |