Ach, wij scoren tenminste nogquote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef Tommeke het volgende:
Hahaha, ik snap dat gister lachwekkend was, al die Feyenoorders waren zo stoer...
Maar dit is echt om je te bescheuren
mooi op de counterquote:Op donderdag 13 november 2008 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, wij scoren tenminste nog
Emmen heeft ook een prima stadionnetjequote:Op donderdag 13 november 2008 21:20 schreef Thieske het volgende:
Er komt nog aardig wat geluid vanaf die tribunes.
er zit ook meer volk dan bij een wedstrijd van emmenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:20 schreef Thieske het volgende:
We kunnen ze idd geen ajax publiek noemen.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:20 schreef Thieske het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:21 schreef J.Herrer het volgende:
Feyenoord mist Lucius gewoon
Hij zorgt tenminste altijd voor wat vuurwerk
Waarom ben jij degene met de grootste bek? Spelen ze een keer dicht bij je huis, zit je gewoon thuis, wat is nu weer je excuus??quote:Op donderdag 13 november 2008 21:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We kunnen ze idd geen ajax publiek noemen.
Was hier bij m'n cluppie ook, ik stond ervoor. Na verloop van tijd denk je echt van, opflikkeren.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:21 schreef J.Herrer het volgende:
Feyenoord mist Lucius gewoon
Hij zorgt tenminste altijd voor wat vuurwerk
Dat gaan ze op DVD branden en aan de hele familie uitdelen denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:23 schreef Suijk het volgende:
De 'moments of fame' voor de terreinknechten ook weer gehad.
Emmen dicht bij huis?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom ben jij degene met de grootste bek? Spelen ze een keer dicht bij je huis, zit je gewoon thuis, wat is nu weer je excuus??
dat dit sowieso live op tv is is al een dramaquote:Op donderdag 13 november 2008 21:23 schreef One_conundrum het volgende:
Buurman en Buurman en commentaar van Leo
En Nederlands niet jouw beste vak?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aardrijkskunde was niet jou beste vak vroeger of wel?
Wat, dat het een schandalige overtreding was?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:24 schreef Urquhart het volgende:
Driessen houd je mening eens voor je
Neequote:Op donderdag 13 november 2008 21:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
En Nederlands niet jouw beste vak?
Het wordt zo vermoeiend, net als vorige keer bij Utrecht. Toen ik 90 minuten lang heb moeten aanhoren hoe schandalig Suarez wel niet bezig was. Die daarna gewoon werd vrijgesproken. Leoquote:Op donderdag 13 november 2008 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat, dat het een schandalige overtreding was?
Man, dat Nijmegen is echt de andere kant van de wereldquote:Op donderdag 13 november 2008 21:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Emmen dicht bij huis?Aardrijkskunde was niet jou beste vak vroeger of wel?
Ik dacht ook al: Dat is wel wat voor Gunnquote:Op donderdag 13 november 2008 21:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
kunnen we die aanvoerder niet aantrekken? handig.. met name voor tijdens de klassieker
Dat was wel irritant ja. Maar hij heeft wel gewoon gelijk in dit geval.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het wordt zo vermoeiend, net als vorige keer bij Utrecht. Toen ik 90 minuten lang heb moeten aanhoren hoe schandalig Suarez wel niet bezig was. Die daarna gewoon werd vrijgesproken. Leo
Straks komt evert_ten_napel nog langsquote:Op donderdag 13 november 2008 21:26 schreef RayMania het volgende:
Wat een drukte hier, dat worden wel zes topics!
Anders geef jij ff 't voorbeeld en blijft uit dit topicquote:Op donderdag 13 november 2008 21:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord moet uit princiepe gewoon niet meer terugkomen in de 2de helft. Door die kut schoppers raakt iedereen geblesseerd.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:27 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Straks komt evert_ten_napel nog langs!
En als een speler van Feyenoord iemand van het veld af trapt is het allemaal heel mooi. Lekker hypocrietquote:Op donderdag 13 november 2008 21:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord moet uit princiepe gewoon niet meer terugkomen in de 2de helft. Door die kut schoppers raakt iedereen geblesseerd.
Ik woon niet in Nijmegen hoor. Rotterdam is dichterbij als Emmen. Zelfs Alkmaar is nog dichter bij voor mij.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Man, dat Nijmegen is echt de andere kant van de wereldMaar dan nog, waarom zit je thuis?
Op 2x Kocks na valt het wel mee dacht ik zo.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Eerst had ik het nog wel grappig gevonden als HHC had gewonnen, maar ze spelen echt zó vies
"Laat maar liggen hij is dood"quote:Op donderdag 13 november 2008 21:29 schreef Silenus het volgende:
Nu zitten al die Feyenoorder te janken over overtredingen, moet je ze eens horen over hun 'wedstrijd van het jaar' tegen Ajax. "Schop die Joden doormidden, blablabla"
Nou, als je mij dat ooit hebt horen zeggen, zou ik dat heel knap vinden, nog enig bewijs om je opmerking te staven?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:29 schreef Silenus het volgende:
Nu zitten al die Feyenoorder te janken over overtredingen, moet je ze eens horen over hun 'wedstrijd van het jaar' tegen Ajax. "Schop die Joden doormidden, blablabla"
Die Dekselse Gerard Kocks met zijn vuile overtreding op die fantastische Bruins van Feyenoord.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:27 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Straks komt evert_ten_napel nog langs!
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:29 schreef Silenus het volgende:
Makaay is er niets bij inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat kan Alberda nog goed voetballen, de veteranenleeftijd zie je er nog niet aan af.
Nee, maar dit forum bestaat bij generalisatie natuurlijk. Dus ook jij vindt dat.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, als je mij dat ooit hebt horen zeggen, zou ik dat heel knap vinden, nog enig bewijs om je opmerking te staven?
het bleef nog lang onrustig in Emmenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef maril het volgende:
[..]
Die Dekselse Gerard Kocks met zijn vuile overtreding op die fantastische Bruins van Feyenoord.
Een voorbeeldjequote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, als je mij dat ooit hebt horen zeggen, zou ik dat heel knap vinden, nog enig bewijs om je opmerking te staven?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:25 schreef Kopbal het volgende:
Suarez die een week of 6 eruitligt na morgen zou niet verkeerd zijn.
Dit moet toch wel een makkie zijn voor Ajax.
En nu weerquote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef theclansman het volgende:
ahahah begint ie weer over bruins
Ik heb het toch niet over jou persoonlijk man, maar ga het nou niet ontkennen dat het geroepen wordt. Alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die kleine, dekselse, door de wol geverfde Gerard Kocks is een vechtersbaasje door op het middenveld hoor! Dat is me d'r 1! Hij heeft al een hele carriere achter de rug, maar de sleet zit er nog lang niet op.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef maril het volgende:
[..]
Die Dekselse Gerard Kocks met zijn vuile overtreding op die fantastische Bruins van Feyenoord.
schop hem tot hij sterren ziet.... etcquote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Laat maar liggen hij is dood"
"Schop hem op z'n knie ole ole"!
Hohoho, hij beweerde dat over álle feyenoorders die hier zeiden dat HHC zo schoppen, dus ook over mij, die bewering wil ik bewezen zien, want zoiets zeg ik nooit! Trouwens heb ik Kopbal hier nog niet zien zeggen dat HHC teveel schoptquote:
Ik moet zeggen dat ik mij inderdaad prima amuseer. Op de ene wedstrijd van gisteren na danquote:
Nee, maar over het algemeen vinden Feyenoorders het totaal niet erg als er geschopt word. Van die overtreding die Hofland maakte vorige week is bijvoorbeeld niets over gezegt. Doet een speler van HHC het dan is het moord en brand.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hohoho, hij beweerde dat over álle feyenoorders die hier zeiden dat HHC zo schoppen, dus ook over mij, die bewering wil ik bewezen zien, want zoiets zeg ik nooit! Trouwens heb ik Kopbal hier nog niet zien zeggen dat HHC teveel schopt
Loop niet zo te huilen man.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hohoho, hij beweerde dat over álle feyenoorders die hier zeiden dat HHC zo schoppen, dus ook over mij, die bewering wil ik bewezen zien, want zoiets zeg ik nooit! Trouwens heb ik Kopbal hier nog niet zien zeggen dat HHC teveel schopt
Gast.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij smeergeld om in beeld te komen, normaal direct reclame bij RTL.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:34 schreef fuckbuddy het volgende:
hahaha, die gozer heeft zijn "one minute of fame"
"zag je me..."
Feyenoord had hem inderdaad beter kunnen halen in plaats van Makaay.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat kan Alberda nog goed voetballen, de veteranenleeftijd zie je er nog niet aan af.
Zeggen of een overtreding te hard of niet was heeft niets met objectiviteit te maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:34 schreef timmmmm het volgende:
Rust, een leuke wedstrijd!
Die commentator moeten ze inderdaad een prop in zijn mond stoppen, wij mogen zeggen wat een hondenovertreding dat was, hij hoort objectief te zijn
Die zit morgen in de tv draait door. Heeft ie nog meer famequote:Op donderdag 13 november 2008 21:34 schreef DeeBee het volgende:
Interview halverwege de wedstrijd.
"De nul houden.."
Staat 1-1...
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:34 schreef WeebI het volgende:
"Wat is het plan voor de tweede helft?"
"Gewoon de nul houden eigenlijk"
Knuffeltje als troostquote:Op donderdag 13 november 2008 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mij inderdaad prima amuseer. Op de ene wedstrijd van gisteren na dan
Wel als dat je hele commentaar in de wedstrijd beinvloed, en dat we het 100x moeten horenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:35 schreef WeebI het volgende:
[..]
Zeggen of een overtreding te hard of niet was heeft niets met objectiviteit te maken.
Jij verwacht dat Feyenoord massaal steen en been gaan klagen als hun eigen speler een overtreding maakt? Kom op zeg, een beetje realisme mag wel. Maar dat wil niet zeggen dat Feyenoorders het goed zouden keuren als Hofland Van der Gun een zware blessure bezorgt.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:34 schreef superjood het volgende:
[..]
Nee, maar over het algemeen vinden Feyenoorders het totaal niet erg als er geschopt word. Van die overtreding die Hofland maakte vorige week is bijvoorbeeld niets over gezegt. Doet een speler van HHC het dan is het moord en brand.
Ik vind het een held.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef Palmboom313 het volgende:
Coks of hoe die ook mag heten verdiend de zwarte kaart. Wat een kut speler
"Kijk eens wat er in mijn hand zitquote:Op donderdag 13 november 2008 21:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij smeergeld om in beeld te komen, normaal direct reclame bij RTL.
Als hij zegt dat HHC al lang en breed met tien man had moeten staan heeft ie daar gewoon gelijk in. En als ie dat honderd keer zegt is dat slecht commentaar, maar heeft dat nog altijd niets met objectiviteit te maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel als dat je hele commentaar in de wedstrijd beinvloed, en dat we het 100x moeten horen
Hij scoorde ooit nog eens drie keer tegen ons in de Meer.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Feyenoord had hem inderdaad beter kunnen halen in plaats van Makaay.
Analist. En hoe doet het nog goed ook.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:38 schreef jmac het volgende:
oh god. De gokverslaafde rachel hazes lover kampert John de Wolf als gast
Gadver ik krijg zoiets altijd visueel te zienquote:Op donderdag 13 november 2008 21:38 schreef jmac het volgende:
oh god. De gokverslaafde rachel hazes lover kampert John de Wolf als gast
Op basis van 1 helft iemand een kutspeler vinden.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef Palmboom313 het volgende:
Coks of hoe die ook mag heten verdiend de zwarte kaart. Wat een kut speler
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:38 schreef Garudo het volgende:
John de Wolf gaat ons eens vertellen hoe grof die overtreding is
Natuurlijk niet maar ga nu niet zitten janken. Wie uitdeelt moet ook kunnen incasserenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij verwacht dat Feyenoord massaal steen en been gaan klagen als hun eigen speler een overtreding maakt? Kom op zeg, een beetje realisme mag wel. Maar dat wil niet zeggen dat Feyenoorders het goed zouden keuren als Hofland Van der Gun een zware blessure bezorgt.
Overigens was de overtreding van Cornelisse op Biseswar minstens net zo schandalig, maar daar hoor ik bijna niemand over.
Wausquote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Staat die Cocks elke week op de F-side ofzo?
Het lijkt wel alsof hij op zoek is naar de knieën van de Feyenoorders met een bewuste intentie om ze uit de wedstrijd te schoppen. Een vuile tyfuslul is het, hij komt op mij net zo gestoord over als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
Of die Spartaan trapte Kokmeijer verrot..quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Het lijkt wel alsof hij op zoek is naar de knieën van de Feyenoorders met een bewuste intentie om ze uit de wedstrijd te schoppen. Een vuile tyfuslul is het, hij komt op mij net zo gestoord over als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
Je gooit wat dingen door elkaar.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Ging ie zo ja?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Een vuile tyfuslul is het, hij komt op mij net zo gestoord over als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
Zat ik ook al aan te denken.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
*Proest*quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Een vuile tyfuslul is het, hij komt op mij net zo gestoord over als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tommeke het volgende:
Hey venom, zet de tv eens op RTV Noord, Martin Drent aan het pokeren tegen Jeroen Veldmate
Edit: stukje al afgelopen, maar blijft een mooi programma
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een stelletje vieze vuile gore schoppertjes bij die amateurs.
En die scheids mogen ze ook meteen lozen.
Wat een mongool
als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
Friet.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Humberto: En dit is het patat daar he....hmmmmmmmm
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een mongool
quote:hij komt op mij net zo gestoord over als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte
Hij begint weer, schitterend! Wiskey erbij, zonnebril op en een rare muts op. Wat een gastquote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Shit, helemaal vergeten...
Kijk morgen wel even terug op uitzending gemist..
thanks..
En nog scoren ookquote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een mongool
t'is ook nooit meer goed gekomen met die arme Bouaouzanquote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
hij komt op mij net zo gestoord over als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
Ah, een kenner!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een mongool
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij begint weer, schitterend! Wiskey erbij, zonnebril op en een rare muts op. Wat een gast
Johan druijf ????????quote:Op donderdag 13 november 2008 21:44 schreef djstoffel het volgende:
belachelijk dat ze een feyenoordsupporter als analist bij zo´n wedstrijd plaatsen...................zo´n kerel moet neutraal zijn.
"gelukkig dat we 1-1 maken" zegt ie dan.
Niks huilie(s)quote:
Ach die paar tikjes. Viel best mee.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niks huilie(s)
Dat was diep en diep rood.
Al járen bagger inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:47 schreef fuckbuddy het volgende:
Makaay is net Pelle, zou moeten lukken maar tis altijd net niet!
Zou mooi zijn. Gisteren al twee keer zitten wachten op pingels, en die kwamen beide keren nietquote:
Was weer mooi cult.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tommeke het volgende:
Hey venom, zet de tv eens op RTV Noord, Martin Drent aan het pokeren tegen Jeroen Veldmate
Edit: stukje al afgelopen, maar blijft een mooi programma
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:47 schreef fuckbuddy het volgende:
Hup Epo in die reet en gaan!!!!!!
Nee een lotuskus (google die maar niet!)quote:Op donderdag 13 november 2008 21:48 schreef Thieske het volgende:
Elleboog?
Een stukje cayennepeper in de reet!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:48 schreef maril het volgende:
[..]
Dat spul spuit je in en een paar dgn lang, anders helpt het niet doe dam maar wat direkt helpt.
Dat is wel zo, maar dat gebeurd wel vaker hoor. Niet toevallig alleen als Feyenoord moeite heeft met een amateur.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niks huilie(s)
Dat was diep en diep rood.
tweequote:Op donderdag 13 november 2008 21:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik was vroeger echt fan van Drent, vooral door die drie(?) goals in de Kuip.
Gewoon lekker laten gaan, zolang ze achterin maar geen domme fouten maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:50 schreef venomsnake het volgende:
HHC in de aanval!
2xquote:Op donderdag 13 november 2008 21:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik was vroeger echt fan van Drent, vooral door die drie(?) goals in de Kuip.
Hebben we ooit GEEN domme fouten achterin gemaakt?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten gaan, zolang ze achterin maar geen domme fouten maken.
Ook niet bij Real of Liverpool?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Gisteren al twee keer zitten wachten op pingels, en die kwamen beide keren niet
Zag er idd in eerste instantie erger uit dan het wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |