Absoluutquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Absolute
Ik kan het niet uitleggen, maar deze plaat heeft iets 'magisch'.
Dat magische wat ik niet kan uitleggen, zit ook in wat andere nummers, zoals een paar songs van ELO (Xanadu) en Adolescent Sex van Japan. Volgens mij ook in Eldorado van de Drum Theatre.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Absolute
Ik kan het niet uitleggen, maar deze plaat heeft iets 'magisch'.
Eldoradoquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat magische wat ik niet kan uitleggen, zit ook in wat andere nummers, zoals een paar songs van ELO (Xanadu) en Adolescent Sex van Japan. Volgens mij ook in Eldorado van de Drum Theatre.
Ik ben al overgeschakeld naar KXradio met zo een uurtje Van Inkelquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:55 schreef gerbenp het volgende:
Claudia![]()
Tot vanavond denk ik waarschijnlijk bij EkStra weekend dan maar!
Nou, inderdaad. Wat een crap.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit blijft ook heerlijk; Push the feeling on.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Oh-my-godhttp://rudio.wordpress.com/2008/11/14/guilty-pleasure-ii/
![]()
Valt inderdaad dit keer niet tegen , pluimpje voor claudiaquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Leuke uitzending van Claudia... goeie muziek
Gotye - Learnalilgivinanlovin gok ik zoquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Vraagje tussen door, paar maandjes terug had je een nummer op de radio van een band met een naam die klonk als gotjee ofzoiets. Weet iemand waar ik naar zoek?
JA! Die bedoel ik! 1000x dank.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gotye - Learnalilgivinanlovin gok ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |