Absoluutquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Absolute
Ik kan het niet uitleggen, maar deze plaat heeft iets 'magisch'.
Dat magische wat ik niet kan uitleggen, zit ook in wat andere nummers, zoals een paar songs van ELO (Xanadu) en Adolescent Sex van Japan. Volgens mij ook in Eldorado van de Drum Theatre.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Absolute
Ik kan het niet uitleggen, maar deze plaat heeft iets 'magisch'.
Eldoradoquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat magische wat ik niet kan uitleggen, zit ook in wat andere nummers, zoals een paar songs van ELO (Xanadu) en Adolescent Sex van Japan. Volgens mij ook in Eldorado van de Drum Theatre.
Ik ben al overgeschakeld naar KXradio met zo een uurtje Van Inkelquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:55 schreef gerbenp het volgende:
Claudia![]()
Tot vanavond denk ik waarschijnlijk bij EkStra weekend dan maar!
Nou, inderdaad. Wat een crap.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit blijft ook heerlijk; Push the feeling on.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Oh-my-godhttp://rudio.wordpress.com/2008/11/14/guilty-pleasure-ii/
![]()
Valt inderdaad dit keer niet tegen , pluimpje voor claudiaquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Leuke uitzending van Claudia... goeie muziek
Gotye - Learnalilgivinanlovin gok ik zoquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Vraagje tussen door, paar maandjes terug had je een nummer op de radio van een band met een naam die klonk als gotjee ofzoiets. Weet iemand waar ik naar zoek?
JA! Die bedoel ik! 1000x dank.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gotye - Learnalilgivinanlovin gok ik zo
Gelukkig! Ik hoop dat ik die ellende niet meer tig per per dag hoef te horenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:17 schreef Sirolf het volgende:
Voor de laatste keer Killers - Human als MH op 3FM, toch jammer!
Al ben ik nu wel benieuwd naar de nieuwe MH.
Hoe vaak heb je zulke opmerkingen deze week nu in totaal gepost...?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik hoop dat ik die ellende niet meer tig per per dag hoef te horen
Milow dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:17 schreef Sirolf het volgende:
Voor de laatste keer Killers - Human als MH op 3FM, toch jammer!
Al ben ik nu wel benieuwd naar de nieuwe MH.
Dus dit was ook van te voren opgenomen??? Ah... ik zie het op de webcam ja...quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:41 schreef Sirolf het volgende:
Grappige is ook dat Timur ALLE telefoongesprekken van tevoren opneemt...
En hij rookt in de studio...
quote:De Freak 11 van 14 November
Jahaaa! Daar istie weer: De freak 11, met slechts 2 nieuwe binnenkomers:
1 ) You Are The Best Thing - Ray La Montagne (Freakandel Speciaal!)
2 ) Like Leaves In The Wind - Nicola Conte
3 ) Boyfriend - Alphabeat
4 ) Paper Planes - M.I.A
5 ) Love That Girl - Raphael Saadiq
6 ) If He Should Ever Leave You - Tom Jones
7 ) Love Lockdown - Kanye West
8 ) Hearts A Mess - Gotye
9 ) Paris - Friendly Fires
10) ID Engager - Of Montreal
11) Why Do You Let Me Stay Here? - She & Him
Klopt, druk op het werk dus de radio is een beetje behang, helaas. En in de avond ben ik vaak de deur uit...quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:38 schreef Vlindur het volgende:
Als je er nog aan moet wennen dan luister je te weinig. Het wordt al te vaak gedraaid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |