Goed plan, al wordt het bij mij bedliggen.quote:
quote:
Hopelijk voor u beter dan voor mij. Ben (heel stom) drie dagen achter elkaar vergeten m'n medicijnen in te nemen dus loop nu aan één stuk door te snotteren en hoesten...quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:02 schreef MichielV het volgende:
G'day y'all!
Tnx -- nou vond ik de vragen goed te doen eerlijk gezegd.quote:
Eens, maar dat vond ik bij Gerard ook wel en zie wat daar gebeurde... "Onder druk" lijkt het me toch een stukkie lastiger.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:06 schreef MichielV het volgende:
[..]
Tnx -- nou vond ik de vragen goed te doen eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik kon mijn huis weer niet in
Het weekend lag voor de deur![]()
Haha!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En op maandag loop je zeker naast je fiets... want het weekend zit erop.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gezellig Ali Bquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha!![]()
Straks ga ik richting de Oosterpoort. Feestje van het werk.. Ali B komt ook
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En op maandag loop je zeker naast je fiets... want het weekend zit erop.
Peter Beense is nog wel lachen, beetje weddenschappen afsluiten of het podium het houdtquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gezellig Ali B![]()
Bij ons op de locatie krijgen onze gasten op een bedrijfsfeest eerst Peter Beense en daarna Gordon![]()
Peter Beense? Daar heb ik nog nooit van gehoord maar van Gordon natuurlijk wel. Ach, de line-up is vrij breed en Ali B is maar een half uurtje. Gaat wel weer leuk worden, denk ik.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gezellig Ali B![]()
Bij ons op de locatie krijgen onze gasten op een bedrijfsfeest eerst Peter Beense en daarna Gordon![]()
En hoeveel minuten seconden er geen biertje in zijn hand zit....quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Peter Beense is nog wel lachen, beetje weddenschappen afsluiten of het podium het houdt
Ik heb ze hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:20 schreef Sersjee het volgende:
Verslaafd aan chocoladesigaretten![]()
Bestaan die nog eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |