Old Trafford en Celtic Park hebben wel wat van elkaar weg.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En Celtic park heeft helemaal zijn gelijke niet qua architectuur.
Maar die tekeningen op venlonaren lijken wel érg nep, dat kan iedereen in 2 uurtjes google sketchup in elkaar zetten..quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:20 schreef Adamo144 het volgende:
Ik vind de plannen van VVV niet eens zo gek, tenminste beetje origineel
Dacht alleen dat de hoofdtribune er een verdieping op kreeg? Goede ontwikkeling daar. Zijn er trouwens al impressies van de binnenkant?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:34 schreef Mascleta het volgende:
Zie nu pas het bestaan van deze reeks! topreeks. Lekker over oude en ToekomstigeVoetbalstadionsPraten.
Het Rat Verlegh stadion is dit jaar verbouwd met een tweede statribune. volgende stap ( rond winterstop ) is dat het uitvak smaller wordt en volledig stavak wordt. en er dus ruimte is om vak G brede te maken langs de korte zijde. dan is dus het lelijk buffervak ook weer in gebruik.
In de zomer worden de grachten tot het veld dichtbebouwd waardoor ze op 20.000 toeschouwers uitkomen, en in de zomer van 2010 moet het nog een keer verder uitgebouwd worden richting 25.000 man
Ben nooit op St. James' Park en Celtic Park geweest, dat komt nog wel een keer, maar mag toch hopen dat dat er wat beter uitziet dan het Philips Stadion. Niet dat de ArenA nu zo geweldig is, maar het Philips Stadion is van binnen al helemaal een en al lelijkheid met al die ongelijke tribunes enzo. Is daar tijdens verbouwingen echt is misgegaan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 06:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
en het PSV stadion lijkt weer op St. James' Park en Celtic Park
De ArenA krijgt ook tribunes tot aan het veld ter uitbreiding.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:47 schreef 9christensen het volgende:
Veel plannen om te (ver)bouwen overal.
Ik mis eigenlijk alleen Willem II, of hebben die ook plannen.
helaasquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
De ArenA krijgt ook tribunes tot aan het veld ter uitbreiding.![]()
Galgenwaardquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:29 schreef Utca het volgende:
Wie kan mij zeggen welk stadion dit is?
Dat is eigenlijk best een goed idee, volgens mij ziet het er dan veel beter uit.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
De ArenA krijgt ook tribunes tot aan het veld ter uitbreiding.![]()
Oh nee...![]()
Volgens mij Stade de France, St. Denis.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:29 schreef Utca het volgende:
Wie kan mij zeggen welk stadion dit is?
En dan te bedenken dat het een weekend is waar twee van de drie grootste publiekstrekkers uitspelen.quote:Op zondag 16 november 2008 15:03 schreef ES57 het volgende:
Dit weekend in de Eredivisie weer meer dan gemiddeld 21.000 toeschouwers per wedstrijd.
Precies.quote:Op zondag 16 november 2008 15:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het een weekend is waar twee van de drie grootste publiekstrekkers uitspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |