Spannendquote:Op donderdag 13 november 2008 20:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ban uitlokken is een ban krijgen.
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
die vind ik ook wel baas, erven uitgaande dat ze niet eens weet wat een kaste is!
dagdag is wel cool. Ik heb nog 20.000 dagdagpunten.quote:
HOERquote:Op donderdag 13 november 2008 20:12 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik sta nog geeneens in kaste 2en SuperXmacho wie het ook moge zijn staat al in 1
En chris, beetje vreemd dat een iemand die in kaste 1 staat, nooit in de SC komt.quote:
2 notesquote:
Als je superXmacho niet eens kent hoor je eigenlijk in kaste 5quote:Op donderdag 13 november 2008 20:12 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik sta nog geeneens in kaste 2en SuperXmacho wie het ook moge zijn staat al in 1
Hoe de fuck kom je aan dagdagpunten?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dagdag is wel cool. Ik heb nog 20.000 dagdagpunten.
wtf heb ik nu weer verkeerd gedaanquote:Op donderdag 13 november 2008 20:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
HOER
VOORKEURSKIND !
MOD LIEFSTE
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:12 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Als jij superXmacho niet eens kent, hoor je ook niet eens in kaste 2.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:12 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Geen ban krijgen vanquote:Op donderdag 13 november 2008 20:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
wtf heb ik nu weer verkeerd gedaan![]()
kheb ff in z'n profiel gekeken, z'n laatste post was in SC #329, vind je 't gek dat ik 'm niet ken als die zo af en toe eens op komt dagen :pquote:Op donderdag 13 november 2008 20:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je superXmacho niet eens kent hoor je eigenlijk in kaste 5
[..]
Hoe de fuck kom je aan dagdagpunten?
Jij wel dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:13 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
En chris, beetje vreemd dat een iemand die in kaste 1 staat, nooit in de SC komt.
het gaat ook niet om hoe vaak je in de SC komt...OHHHHH>>>>>SNAPPEN JULLIE NOU ECHT NIKS!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:13 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
En chris, beetje vreemd dat een iemand die in kaste 1 staat, nooit in de SC komt.
Zij, Stella is een zijquote:Op donderdag 13 november 2008 20:15 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
kheb ff in z'n profiel gekeken, z'n laatste post was in SC #329, vind je 't gek dat ik 'm niet ken als die zo af en toe eens op komt dagen :p
Jaja, KLB kaste, maar ik zeg toch ook alleen dat ik het vreemd vind dat hij bijna nooit in de SC komt.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
het gaat ook niet om hoe vaak je in de SC komt...OHHHHH>>>>>SNAPPEN JULLIE NOU ECHT NIKS!!!
Stella komt me wel ergens bekend voor jahquote:Op donderdag 13 november 2008 20:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
het feit dat je niet weet wie sxm is geeft al aan dat je niet kaste-waardig bent!!!
je kent stella wel of????
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij wel dan?
T gaat niet alleen om SC eh.
Vaker dan chris. EN JA IK WEET DAT HET KLB KASTE IS.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij wel dan?
T gaat niet alleen om SC eh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |