En over een week lopen die lui waarschijnlijk te zeiken dat er te weinig content in de expansion zit / dat de raid content te makkelijk isquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gisterenavond p Magtheridon waren er 12 mensen daar 76, allemaal uit Nihilum/SK
Waarschijnlijk jahquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:02 schreef kipknots het volgende:
[..]
En over een week lopen die lui waarschijnlijk te zeiken dat er te weinig content in de expansion zit / dat de raid content te makkelijk is
Maar die lopen wel rond in het spel.. NPCs medespelers etc..quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Failed to read file character\draenei\female\draeneifemale.m2.
En ik heb niet eens zo'n character
Haha ik had ook veel te veel tijd besteed aan het kiezen van de huidskleur van me koequote:Op vrijdag 14 november 2008 11:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb gister de meeste tijd besteed aan een naam verzinnen voor de DKUiteindelijk is het Naschrakh geworden
Orc, lijkbleek en een ghoul als minion
Ik speelde daar (Horde)quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:02 schreef Ordos20 het volgende:
Speelt er hier ook iemand op the Maelstrom?
Dat vroeg je een pagina geleden ook al...quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:26 schreef drumstickNL het volgende:
Hoe komt het dat de DK zo snel lvlt ? Ik doe op lvl 50 maximaal 2 levels per dag. met DK kun je er 8 ofzo. :S
Ach -30% is wel handig..quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch wel jammer dat je met je DK weer door Outlands moet sjouwen, ik bedoel, ik heb het daar nou wel een keer gezien
http://www.mmoglider.comquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Zou die Nymh (eerste lvl 80) 27 uur non-stop hebben gegrind in Grizzly Hills ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |