Mja weet niet als dat al kanquote:Op donderdag 13 november 2008 23:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Er is geen hond.
[..]
gewoon in het volgende gebied gaan questen daar is geen hond dan.
Hoe kan dat nou? Als ik met Who kijk dan stikt het op mijn server vand e DK's, die moeten toch ergens samen beginnen?quote:
Op steamwheedle alli kant was het allemaal wel te doen, het was wel druk, hetgeen wat ik wel jammer vond is dat mensen gewoon niet lezen en daarom allerlei vragen stellen waarvan ik denk, als je ff oplet dan kan je dat ook zelf wel bedenken.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Is het niet megadruk in het startgebied van de DeathKnights en is dat wel leuk?
Schijbaar draait het Dk start gebied in een instance ofzoquote:Op donderdag 13 november 2008 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Als ik met Who kijk dan stikt het op mijn server vand e DK's, die moeten toch ergens samen beginnen?
Dit soort dingen posten terwijl je helemaal geen WoW speelt..quote:Op vrijdag 14 november 2008 06:30 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
omdat je suckt denk ik
ervaren mensen enzo die weten exact elke quest te vinden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 06:29 schreef drumstickNL het volgende:
Ben toch maar ff met een alt verder aan het lvl'n ben nu lvl 52. Wat ik niet snap: Waarom doen die deathknights tien lvl's op een dag en ik met moeite twee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |