Precies.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:48 schreef Mascleta het volgende:
Lorem ipsum dolor sit amet en dan nog een hele reutemeteut, zijn op latijn lijkende niet bestaande woorden, en gebruiken ontwerpers en designers als voorbeeldtekst. het lijkt door de afwisseling van letters en lange en korte woorden een realistisch tekstvak zodat het voorbeeld vrij realistisch is.
even een iets betere uitleg.
Die dus. Weet te laat. Ik moet sneller leren typenquote:
tomtomaat +1quote:
Kn0x kan het (hopelijk) nog aanpassenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:59 schreef Mascleta het volgende:
Bij wie moet ik zijn voor de OP? ik heb vorige deel 3 punten gehaald en zou dus op 13 moeten staan. maar ik sta nu nog steeds op 10 punten, terwijl ik met mijn 10 punten wel tussen de mensen met 12 en 13 punten sta.
Bij mij sta je gewoon op 13 punten hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:59 schreef Mascleta het volgende:
Bij wie moet ik zijn voor de OP? ik heb vorige deel 3 punten gehaald en zou dus op 13 moeten staan. maar ik sta nu nog steeds op 10 punten, terwijl ik met mijn 10 punten wel tussen de mensen met 12 en 13 punten sta.
thxquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:03 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Bij mij sta je gewoon op 13 punten hoor
Sorry, ik moest plotseling even wegquote:
Is het een poort? Is het een schwalbe? Nee het is een tikke terug!quote:
quote:
Inderdaad, ik kan die dus ook niet goed rekenenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:28 schreef Homdeck het volgende:
Iman. Bowie heeft niks met een imam
timmmmm +1quote:
De vraag laat zich sowieso niet uit over de vraag wie de huidige recordhouder isquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:47 schreef Mascleta het volgende:
ownee toch niet, want die was 17 en paar daagjes, naja, dan zit ik foutik dacht altijd dat hij recordhouder was.
truequote:Op vrijdag 14 november 2008 11:52 schreef Mark het volgende:
[..]
De vraag laat zich sowieso niet uit over de vraag wie de huidige recordhouder is
DingDingDing, we haaaaaaaaaaave a winnerquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:55 schreef Dodecahedron het volgende:
- Hunebedden
- Romeinen in Nederland
Nee, ik bedoel: De code die in DNA beschreven staat, bestaat uit 'letters', zogenaamde basen. Daar zijn 4 soorten van.quote:
Wiskundig inderdaad, er zijn er maar 5, wat onverwacht weinig isquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:26 schreef timmmmm het volgende:
Veelvlakken
Dit klinkt wiskundig, dan weet ik het sowieso niet
Ik zeg eentje minder als Tomtomaat, ik moet toch wat gokken
wat geef ik toch ook mooie hintsquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:52 schreef Briggy het volgende:
Jonagold
Bedankt voor het reanimeren van mijn scorequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:06 schreef Briggy het volgende:![]()
Was ff aan het stoeien met de score, je had jezelf uit de scorelijst weggelaten![]()
Oranje-Nassau 1quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:25 schreef tomtomaat het volgende:
nassau1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |